valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

pfffffff het eerste valkje is gisteren opgehaald..en jeetje wat vond ik dat moeilijk..ik hoop dat ze het echt naar haar zin heeft bij haar nieuwe baasje..maar ik wordt wel op de hoogte gehouden van haar wel en wee gelukkig.
de andere worden vrijdag en zaterdag opgehaald...zucht..

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

o dat is al optijd he dat er vandaag al eentje is opgehaald. ik kan mij goed voorstellen dat dat even slikken is.
ik vind het erg moedig van je hoor. en geniet en kroel nog maar lekker met die anderen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

zucht..vandaag is Bobby opgehaald..vind het echt moeilijk hoor..maar hij komt bij een lief baasje terecht..je zal altijd zien als ze komen op hun vogie op te halen zijn ze wild en willen niet bij je komen zitten..hoezo tam..het zijn net kleine kinderen ..als je weet dat ze zindelijk zijn dan zal je zien als je bezoek hebt plassen ze in hun broek..Daisy komen ze zaterdag ophalen..oooo vind het echt niet leuk hoor..ik had niet verwacht dat ik het  moeilijk zou vinden..of denk ik nu gewoon kinderachtig..de ouders van mijn ukkies zitten alweer op eitjes te broeden..ben benieuwd hoe dat gaat aflopen..pfff de kleintjes zijn nog niet eens weg en pa en ma zijn al weer bezig..

gr gerdy

Sandra29

Hoi Gerdy,

Even een berichtje over Bobby...Hij doet het hartstikke goed. Toen we vanmorgen thuis kwamen hebben we Bobby gelijk in zijn kooi gezet. Hij was super rustig en helemaal niet gestrest. Na een half uurtje ging hij eten en daarna lekker slapen. 's middags kon ik het toch niet laten...even met mijn hand in de kooi. Bobby kwam gelijk bij me zitten en vond het allemaal prima. Hij is zo rustig en kwam gelijk bij me zitten.
Morgen zien we wel weer hoe hij is...maar ik ben helemaal verliefd op hem (en de rest ook).
Je had idd gelijk dat Bobby handtam is en op het moment dat ik hem kwam halen voelde hij het vast aankomen dat er iets ging gebeuren..
Ik ben alleen erg benieuwd wat hij/zij nou is...maar dat weten we als het goed is over een paar maanden.

Groetjes Sandra

Sally

Hallo Gerdy,

Ja moet wel zeer doen om afscheid te nemen van die leuke jonkie's die je hebt zien opgroeien. Maar als je weet dat ze goed zitten, en ze je nog contacteren over hoe het met ze gaat is toch ook wel leuk he. :)

He Sandra,
wat leuk van jou dat je bij Gerdy wat in je boekje schrijft dat de thuiskomst goed verlopen is en dat Bobby nu al op je hand kwam zitten.
Echt heel erg leuk!!!
Ga jij ook een boekje beginnen?
Dat zou wel leuk zijn voor Gerdy he ;).

Groetjes Sally

Gerdy

Hoi Sandra..

Ik ben echt blij dat het zo goed is gegaan en echt toppies dat hij meteen bij je kwam zitten..hihi ik vind het leuk om te horen dat je verliefd op hem/haar bent..

zoals ik je al vertelde..de vogies wilde alleen maar bij elkaar zitten en waren echt onrustig als ik er eentje bij me had..ik heb die twee thuis appart zitten en zijn nu ook heel rustig..vanavond begon ik tegen ze te praten en ze kletsten behoorlijk terug..dat is zo lief om te horen..

vanavond kreeg ik nog een telefoontje en mijn vierde valkje heeft nu ook een thuis gevonden en wordt morgen opgehaald en dan zaterdag de laatste..ik zal ze echt heel erg missen..

ik vind het trouwens toppies dat je nu al laat weten hoe het gegaan is vandaag..thanxs..het speelde de hele dag door mijn hoofd..

ik hoop nog vaker iets van de belevenissen van jou en Bobby te horen.

nogmaal bedankt voor je snelle berichtje.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ik vind het erg fijn voor jou dat sandra je zo snel even op de hoogte hield. zo ben je toch nog dichtbij. ik begrijp dus dat je niet eentje houdt?
en de ouders zijn alweer aan het wipwappen ;D  ;D  ;D
ben benieuwd hoe dat dan gaat.
het is toch allemaal erg snel gegaan he dat de donsjes uitkwamen en nu al weg zijn  :o

liefs kim

Gerdy

Wat heb je toch een rare mensen..gisteravond werd ik dus gebeld dat deze mensen het laatste jong van me wilde hebben..ze wilde hem gisteravond al ophalen maar ik vertelde dat ik liever heb dat ze overdag het valkje komen ophalen ..nou oke dat was geen probleem en ze zouden vanmorgen vroeg al komen..en ja hoor je raad het al..zit dus al de hele morgen te wachten maar geen nieuwe eigenaren voor het valkje..komen gewoon dus niet opdagen en even een berichtje geven van ..we zien er vanaf..nee hoor.. maar ja zal er ook wel weer bij horen..
dan hou ik het valkje toch zelf en ik heb ook zoiets eigenlijk maar goed dat het valkje niet naar hun toe is gegaan als ze nu hun afspraken al niet nakomen hoe zouden ze dan met het valkje omgaan..als hij weggaat wil ik dat hij in een goed huis terecht komt.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

jeetje zeg, dat vind ik niet normaal hoor. nou wees dan maar idd blij dat ze niet komen daar kan je niet op bouwen. wat doe je nu als ze nog wel bellen?
ik zou hem dan denk ik ook zelf houden. arme ziel.

liefs kim

Gerdy

Hoi Kimm

Het is inderdaad heel fijn dat Sandra meteen een berichtje heeft gestuurd en ze zou me ook verder op de hoogte houden en ook af en toe een foto sturen..

Het is echt heel erg snel gegaan..ze zijn zo snel al weer zo groot niet normaal meer..gelukkig dat dat bij ons mensen niet zo snel gaat..

ik heb net in het broedblok gekeken en er liggen nu acht eitjes in ..maar een paar eitjes zijn van een ander koppeltje maar die waren niet bevrucht ..alleen weet ik niet meer welke eitjes dat zijn..ik heb er van de week wel twee eitjes uitgehaald die kapot en ingedroogd waren..dus nu maar weer afwachten wat en welke eitjes van dit koppeltje zijn..

en net lag er ook weer een eitje op de grond van de volliere..er zit een popje bij die dus haar eitjes gewoon laat vallen en tja dat doen ze natuurlijk niet als ik net kijk ..dus ik heb geen idee van welk popje het is.

gr gerdy

Gerdy

Hoi Kimm...

gaat lekker he zo..als ik een berichtje schrijf hebjij net een berichtje geplaatst  :D

Ik denk dat ik het valkje zelf hou..vanmorgen was hij zo lekker aan het kwebbelen..en als ze bellen dan zeg ik eerlijk wat ik er van vind tenzij er natuurlijk een goede reden is waarom ze niet gekomen zijn.

gr gerdy

Kimm

haha ja gaat lekker he ;D  ;D  ;D
nou dat zou ik ook doen als ik jou was hoor! dit zijn natuurlijk geen manieren tenzij er iets erg gebeurt is natuurlijk.
nou ik ben benieuwd!

liefs kim

Kimm

hoi gerdy,

is vandaag daisy opgehaald?
en heb je nog wat van die andere mensen gehoord?

liefs kim

Gerdy

Hoi,
Daisy word vanmiddag opgehaald en van die andere mensen heb ik helemaal niets meer gehoord.. en als je daisy ziet ,die heeft me toch een lange kuif gekregen echt heel mooi.

gr gerdy

SANDRA

Hallo Gerdy. Wat leuk dit verhaal over je valkjes. ;D
Nou Daisy is goed thuis gekomen hoor,ze heeft al van haar gierstengels gesnoept.
Ik hou je op de hoogte....

groetjes Sandra