valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi Sandra..ik ben blij dat alles goed is gegaan..ik hoop snel meer van je te horen.

gr gerdy

Gerdy

De drie valkjes zijn ondertussen allemaal opgehaald en het laatste mannetje denk ik..hou ik zelf en heb hem de naam Dido gegeven..ik hoop dat ik een heerlijke tijd met hem zal hebben en dat het verder allemaal goed gaat..

in het blok van Kaybo en Sency liggen ondertussen alweer negen eitjes waarvan er twee niet van hun zijn..in een ander blok heb ik twee eitjes van een lutino..popje en een wildkleurtje..dus we moeten maar weer afwachten wat dit allemaal gaat worden.

gr Gerdy

Kimm

hoi gerdy,

nou dido is een hele leuke naam. ik hoop ook dat je heel erg lang van hem mag gaan genieten!
nou spannend weer hoor al die eitjes :o  :o  :o

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm,

Ik denk dat ik de naam van Dido ga veranderen in Didi..volgens mij is het een popje..

ik heb wel besloten zodra de temperatuur buiten beter is dat Didi de volliere ingaat..en mocht ik straks een ander nestje hebben dat ik er dan twee..het liefst uit verschillende nestje..binnen ga houden.

Volgens mij gaat er echt een dezer dagen een eitje uitkomen omdat de ouders bijna de hele dag met zn tweetjes op het nestje zitten.

Dan heb ik ook nog een eigenwijs popje in de binnen volliere zitten..ze zat al ruim zeven weken op de eitjes en af en toe haalde ik een eitje weg tot ze allemaal weg waren..ik heb toen een broedblok in het binnen hok opgehangen in de hoop dat ze haar volgende eitjes in dit blok zou leggen..nou dus niet he..madam heeft ze gewoon weer op de bodem gelegd en zit daar weer braaf op te broeden..lekkere eigenwijze tante dus..maar ja..ik hoop je eerdaags weer nieuwe foto s te kunnen laten zien van de nieuwe kleine ukkies als die er eenmaal zijn.

gr gerdy

Sandra29

Hoi Gerdy,

Hier even een berichtje over Bobby...Het gaat ontzettend goed met hem. Bobby heeft een hoog knuffelgehalte haha..Zodra zijn kooi open gaat komt hij bij je zitten om te knuffelen. Vliegen gaat nog niet zo goed maar het gaat steeds beter. Hij is erg rustig, schreeuwt helemaal niet. Hij heeft een paar het bouwvakkersdeuntje gedaan :)
Als we zeker weten of het een mannetje of pop is, willen we graag een tweede vogel. Maar verlopig genieten we lekker van Bobby. Ik stuur je even wat foto's via de mail want ik weet nog niet precies hoe ik ze op het forum krijg.

Zijn er al eitjes uitgekomen? Ik blijf je verhaal vervolgen.

Groetjes Sandra

Gerdy

Hoi Sandra,

Leuk dat ik weer een berichtje van je krijg..ik ben heel blij dat het goed met Bobby gaat en een hoog knuffel gehalte heeft..helemaal geweldig..en wat leuk dat bouwvakkers deuntje..hihi deed hij hier ook heel af en toe..en ik ga zo meteen even kijken of de foto s er al zijn..ben heel erg benieuwd.

gisteren heb ik nog bij de eitjes gekeken maar toen was er nog niet eentje uitgekomen en vandaag ga ik maar niet kijken met deze storm en regen..dan laat ik ze liever met rust.

hihi dus toch een beetje aangestoken door het valkjes virus
geniet gewoon lekker van Bobby..ik denk trouwens dat Boddy een mannetje is maar ja zeker weten doe je dat naturlijk nog niet.

en zodra de eitjes uitkomen zal je de foto s zien..ik ga het allemaal weer bijhouden.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

leuk dat sandra je zo op de hoogte houdt. dat doet je goed. wie weet neemt ze ernog wel eentje bij jou vandaan. ik ben weer benieuwd naar de jonkies ;)

liefs kim

SANDRA

hoi Gerdy
het gaat heel erg goed met Daisy.
ze komt nu ook op ons hand zitten.
ze eet echt voor twee,en ze eet ook nu valkparkieten zaad.
we hebben afgelopen week een hele grote papegaaien kooi voor haar en kuifje gekocht.
ze kunnen er nu lekker in klimmen en vliegen.
ik hou je op de hoogte en ik blijf je wel volgen ik vind het wel erg leuk. :D   
                   groetjes sandra

Gerdy

Hoi Sandra,

Ik ben echt blij om te horen dat het goed met Daisy gaat..en tja dat eten hihihi ik heb er nog eentje van het nest binnen zitten en die eet ook echt voor twee hoor en gisteren heb ik hem voor het eerst sla gegeven..nou dat vond hij helemaal toppies..
Wat leuk dat je een giga kooi voor ze hebt gekocht..hier kunnen ze lekker hun gang in gaan. Ik zou het heel leuk vinden als je een keertje een foto stuurd waarbij ze alletwee in de kooi zitten.

Hoi Kimm,

Klopt ik vind het echt leuk dat ik op de hoogte gehouden wordt door de Sandra's ..ik mis mijn vogies wel hoor..

Benieuwd naar de jonkies..hihi nou ik ook ..ik heb van drie koppeltjes in totaal 28 eitjes..echt niet normaal meer..
10 van het koppeltje waar ik deze jonkies van had..10  van een witmasker man en een opaline witmasker popje en 8 eitjes van een lutino popje en een wildkleur mannetje en dan vind ik af en toe ook nog eitjes op de grond van de volliere...het is verder maar afwachten hoeveel eitjes er bevrucht zijn ..ik moet er eigenlijk niet aan denken als ze alle 28 uitkomen..dan heb ik een super probleem ,maar daar ga ik echt niet van uit hoor..maar ik vind het super spannend..en als er van twee verschillende nestjes eitjes uitkomen wil ik er twee uitzoeken die ik binnen wil houden.maar ik hou jullie op de hoogte hoor als er weer van die donsjes zijn geboren nou ja uit het ei gekropen.

gr gerdy

Gerdy

Jippieeeeeeeeee er zijn twee eitjes uitgekomen bij Kaybo en Sency..twee heerlijke donsjes nu nog maar afwachten wat de andere eitjes gaan doen..komende vrijdag ga ik weer foto s plaatsen.

gr gerdy

♥Debby♥

Heeeeee gefeliciteerd.. Spannend weer.. en vooral genieten natuurlijk.. GAAF!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

Zo de eerste foto s van het tweede nestje..ik heb maar snel één foto gemaakt omdat het zo koud is..maar er zullen er snel meerdere volgen.

gr gerdy

Kimm

Gerdy

Kaatje

Hoi Gerdy,

Wat een grappig en gezellig boekje heb je !! Ik heb gelezen dat het eerste nestje geboren is, en dat de valkjes ook een goed huisje hebben gevonden !

En nu hebben Kybo en Sensy al een tweede nestje .... wat een heerlijke foto's van je donsjes weer zeg, en je hebt echt heerlijk valkjes gekregen de eerste keer, ook echt superfoto's waren dat !!

Ik blijf je boekje wel volgen, ... het is erg spannend allemaal en op foto's ben ik dus echt dol !!

Fijne dagen voor jullie !! Geniet maar weer van de kleintjes !

Groetjes, Karin