valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

Ze zijn nog steeds met zn tweetjes..er zit nu een paar dagen tussen het uitkomen van de eitjes..ze zijn wel bevrucht maar nu hopen dat ze nog uitkomen.

Dit is Dido ..zij komt uit het eerste nestje van Kaybo en Sency en was vandaag pas voor het eerst uit haar kooitje..ze wilde er steeds niet uit..ze kwam op een gegeven moment wel op mijn benen zitten maar ze was veel te druk met het kijken naar alles om haar heen.

ge gerdy

Kaatje

Hoi Gerda,

Wat zijn de kropjes lekker goed gevuld !!! De ouders voeden heel goed zo te zien en de kleintjes groeien echt als kool !!

Leuke foto's weer  :D

Groetjes, Karin

♥Debby♥

zo he Gerdy.. die zijn al behoorlijk gegroeid zeg.. hopen dat de andere eitjes nog uit komen inderdaad.. zo wrang als het op het laatst toch nog fout gaat.. we gaan duimen hoor!!

Groetjes Debby

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

Ik laat nu wel steeds foto s van de jonkies zien maar ik zal nu eerst eens even de foto s van de papa's en mama's plaatsen..
gisteren heb ik met Diana de eitjes geschouwd van de diverse nestjes en de 7 onbevruchte eitjes heb ik weggegooid..
de meeste foto s zijn gemaakt toen ze nog in huis waren maar dat maakt volgens mij niet zoveel uit..hier komen mijn dondersteentjes..

Kaybo

samen met

Sency

ze hebben nu de twee donsjes en net dus een nestje van vier gehad. ze hebben nog vijf bevruchte eitjes.

Yana

Trikkie

Yana en Trikkie hebben acht bevruchte eitjes

Droppie

Keyko

Droppie en Kayko hebben negen bevruchte eitjes.

dan hebben we Dinkie nog en laat zich door niemand behalve Droppie wipwappen.

en deze foto vind ik gewoon heel erg leuk

zo nu weten jullie meteen over wie ik het steeds heb

ik heb nog een mannetje Toy in de volliere zitten maar daar zal ik morgen even een foto van maken.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Gerday,

Heerlijk papa's en mama's heb je hoor !! Wat een lieverdjes om te zien  :-* :-* !!

Groetjes, Karin

Gerdy

hihi dit is dus de foto die ik zo leuk vind

gr gerdy

Kaatje

Ze zijn allemaal heel erg leuk, maar deze spant inderdaad de kroon hoor, ...3 op een rij  :D

Groetjes, Karin

Gerdy

Hoi Karin
De kropjes zijn inderdaad mooi gevuld..zo doen het erg goed die twee ouders..

Hoi Debby
Ik denk dat we dat duimen wel nodig hebben ..de twee eitjes zijn afgelopen dinsdag en woensdag uitgekomen.. er moet niet teveel tijd tussen de kleintjes komen te zitten..vorige keer waren al de zeven eitjes uitgekomen en toen zat er ook teveel tijd tussen en hebben de jongste drie het niet gered.

gr gerdy

Gerdy

ff iets geprobeerd

Foto aangepast door eerste [img] te vervangen door:
[img width=480 height=360]
Gerda - moderator

trienke

Hoi Gerdy

Wat een leuke foto's heb je weer gemaakt :)
De kleintjes zien er goed uit.

Groetjes Trienke

Gerdy

Yessss vandaag een paas valkje uit het ei gekomen..zo vertederend..nu hebben ze drie donsjes..ik vind ze zooooo lief..ik ga deze week weer volop foto s maken..dus genieten maar weer.

Hoi Trienke..de kleintjes zien er inderdaad goed uit..gelukkig wel ..ze doen het erg goed met de kou van afgelopen nacht.

gr gerdy

Kaatje

Hoi Gerdy,

Gefeliciteerd met je paaskuikentje, en ja wat zal dit een super fijn gevoel zijn zeg !! Maak maar lekker veel foto's hoor, ... ik kijk er alweer naar uit in ieder geval  :D

Je hummeltjes zien er echt voldaan uit, de ouders doen het erg goed !!

Groetjes, Karin

Gerdy

Hoi Karin,

Het zijn echt top ouders en de andere valkjes hoeven niet te proberen om op het blok te gaan zitten ..dan jaagt papa  ze allemaal weg tenminste als hij niet in het blok zit ..met smart zit ik te wachten tot een van de eitjes van de andere koppeltjes uit gaat komen..maar ja wachtennnnnnn.

gr gerdy

Gerdy

het voorste donsje is een logé..de eigen ouders van dit donsje voede niet goed en nu mag hij/zij  in mijn nestje te gast zijn en hopen dat ze liefdevol opgenomen wordt in dit prille gezinnetje.

gr gerdy

moonwitch (diana)

Hoi Gerdy

Hopelijk gaat het goed gevoed worden door de pleegouders.
Het is voor mijn gevoel beter, dan verder klungelen met handopfok.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer