valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Hoi Gerdy, wat worden ze al groot joh!! en wat geweldig dat het zo goed met ze gaat!!

Super!!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

ze gaan inderdaad erg snel..de staart veertjes beginnen nu ook al door te komen..

gr gerdy

Gerdy

wat is dit erg ..ik wil wel foto s blijven maken..ik hou mijn hart alleen vast voor de komende dagen als de themperatuur een stuk omlaag gaat.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

o ik ben verliefd op die donsjes, nou ja donsjes, ze worden al aardig groot. ik vind ze erg mooi hoor!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

1 ding scheelt gerdy, ze zijn niet anders gewend EN ze zitten al goed in de pennen/veertjes...

ze kunnen elkaar goed warm houden zo..

Sharon

Hoi Gerdy

ik ben ook eens even in jouw boekje komen neuzen en heb meteen even alles gelezen. Wat jammer dat je drie donsjes af hebt moeten geven, maar 7 is inderdaad heel erg veel. De ouders zullen het al druk genoeg hebben met de vier die er nu nog zijn.
Ze er echt al prachtig uit hoor! Zo te zien zijn het drie wildkleurtjes, en 1 opaline.

Ga je ze allemaal verkopen?

Het zijn helaas geen bontjes, want bonte valkjes hebben een gele kuif.

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerdy

wat een verschil kan je toch en dat in één dag.

volgens mij heb je helemaal gelijk..drie wildkleurtjes en een opaline.

Ik wil er twee verkopen en twee in huis nemen en tam maken.

gr gerdy

Gerdy

Hoi Sharon..leuk dat je komt lezen..ik voel me ontzettend trots met mijn eerste nestje..ik zou de hele dag wel bij ze willen kijken en zien hoe ze zich ontwikkelen.

Het was zo leuk om vandaag weer foto s te maken..ze beginnen zich nu ook te verplaatsen als ik ze op een doek heb gezet en eentje volgde me  en kwam naar me toe ..echt dan loopt mijn hart over..

Een wildkleurtje heb ik al verkocht..vind het nu al moeilijk als ik er aan denk dat hij/zij weg gaat..maar ja ik heb vier koppeltjes zitten en ik kan ze straks moeilijk allemaal houden  dan is mijn volliere zo overbevolkt.

gr gerdy

Sharon

Hoi Gerdy

wouw! Wat een mooie foto's weer. Wat zien ze er goed uit zeg! Ik ben echt helemaal weg van het pareltje. Echt prachtig is hij/ zij.
Maar de anderen zijn ook ontzettend mooi hoor! Maar het pareltje... die doet gewoon iets bij me...

Welke wil je houden dan?

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Gerdy

Hoi Sharon..ik heb nog geen idee welke ik wil houden ..er is één wildkleurtje verkocht..ik denk dat ik zelf een wildkleurtje hou..maar moet nog ff kijken..ja dat pareltje is echt wel mooi he..ze hebben allemaal wel iets..de een wil alles zien de ander kijkt heel lief de derde is gewoon vertederend en de vierde de oudste ja die heeft ook iets liefs en moois..moeilijk hoor.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,
ik vind ze allemaal zo erg leuk, ik wil ze zo wel hebben ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

ggrrrrr ik probeer een handtekening te plaatsen maar dat lukt me niet..balen

♥Debby♥

Je hebt de link nu neergezet Gerdy..

dan moet je nu nog even voor de link dit typen [ img ] (zonder spaties tussen tekst en haakjes..) en na de link dit [ / img ] wederom zonder de spaties.. dan zal het plaatje het doen..

♥Debby♥

Gerdy

hoi Debbetje hartstikke bedankt voor de tip...en zoals je kan zien is het gelukt.