valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Hermien

:o   :o   :'(   :'(

Wat een ontzettend triest verhaal, maar je moet je niet schuldig voelen hoor. Je doet zó je best voor de valkjes en het kan altijd misgaan. Ook als ze binnen zitten.
Sterkte meid.

Gerdy

Ik ga de kleintjes 4 keer per dag pappen..ze hollen in gewicht hard achteruit en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

bij mijn andere valkjes heb ik notenrijst voor het eerst gegeven..nou jeee ze kregen zelfs ruzie..wie er bij de bak mocht..maar ze vinden het echt lekker.

Anja

Hier is de notenrijst dus ook een succes. Wat kunnen ze er van smullen hè.

Ik ga heel hard voor je duimen dat het pappen zijn vruchten af gaat werpen.

Liefs Anja

Gerdy

allemaal nog bedankt voor de lieve reacties..

ik heb vandaag nog vier volledig beruchte eitjes weg gegooid..pa en ma zaten er niet meer op..helaas maar het is niet anders..in het voorjaar mogen de koppeltjes het weer proberen..

gr gerdy

Anja

Gerdy

lieffffffffffffffffffff  :D

Kimm

hoi gerdy,

erg verdrietig dat het zo gelopen is meid.
sterkte hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

He jemig meis.. wat een  :censuur nieuws.. wat zul je verdrietig zijn. Maar zoals de anderen ook al zeiden, voel je niet schuldig.. je weet niet wat er gebeurt is.

ik hoop dat DD en Aya het snel goed gaan doen op de pap.. :-*

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Yvon

Hoi hoi

1 Nov. vergeet je dus nooit meer.  :'(
Zo zie je maar,begin van het jaar ging het goed(toch? ) en nu dus niet.  :-\
Niks is te voorspellen,jij doet je best meer kan je niet doen.
Nu genieten van de kleintjes !!  ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

het pappen gaat echt hartstikke goed..zodra ik met de spuit kom hebben ze hun bekkies al open en voordat ik het weer hebben ze echt in no-time het spuitje leeg..ze krijgen 12 % van hun gewicht..maar na 2a 3 uur is de krop alweer helemaal leeg..met 5 voedingen red ik het dus niet op een dag

maar vanmorgen om 8 uur schrok ik mij helemaal rot..ze hebben gisteravond om 12 uur hun laatste voeding gehad...ze waren vanmorgen helemaal ingeschrompeld..hun huidje dan..en hun koppie was vol rimpeltjes en ze waren echt vuurrood..de hele nacht zonder voeding is geen oplossing..nadat ik ze voeding heb gegeven zag je de kleur weer terug komen en de rimpeltjes trokken ook weg..
ze waren ondankt de 5 voedingen toch weer afgevallen..ik maak me hier echt zorgen om.

gr Gerdy

*Yvon

Hoi hoi

Hmmmm,vervelend probleem.  :-\
Je zou de pap idd wat dikker kunnen maken,dan veteerd het toch iets langzamer en hebben ze langer hun vocht.
Heb je ze ook nog verwarmd zitten ?
Miss dat ze dan te warm zitten ?
Ik hoop dat het probleem snel opgelost is en dat ze lekker groot en sterk worden.  :)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

misschien zitten ze inderdaad iets te warm...ik heb de kachel op 21 graden staan..maar zal de daar wat verder vanaf zetten..ik zal vanmiddag foto s van ze maken..het zijn wel lievertjes hoor..heb ze ook lekker bij me genomen om te kroelen.

♥Debby♥

Oei dat moet schrikken geweest zijn zeg.. blij dat ze snel weer bijtrokken..  misschien proberen iets dikker te maken en misschien nog iets meer? kan je de krop nog goed zien? staat die helemaal strak?

Kan je misschien wat eivoer vermalen en in de pap doen? zodat die iets zwaarder wordt?

wat wegen ze nu?

Sterkte hoor!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , ook van hieruit heel veel sterkte meid !
Grtjs Ann

Kimm

sterkte gerdy!!!
ik hoop dat het goed blijft gaan hoor, mijn duimen draaien voor jou en de kleintjes  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010