valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

Gerdy

net weer gepapt..jeetje ze eten die spuit zowat op..

DD weegt nu weer 88 en Aya 73 ze komen gelukkig al weer wat aan.

de krop is is niet meer te zien drie uur na het eten..ik heb de pap nu dikker gemaakt en afwachten hoe het over drie uurtjes weer is.

ze hebben wel de zaadjes van de trosgierst afgeplukt..ze beginnen er al mee te spelen..

ik ben wel heel blij dat ik ze naar binnen heb gehaald.

het is nu te donker om foto s te maken dus dat doe ik morgen ochtend.

gr gerdy

Dierenfreackske

Hoi Gerdy , ik ben ook al benieuwd , en ik ga morgen zeker kijken naar jouw foto's van de valkjes , succes , grtjs Ann

Kaatje

Hoi Gerdy,

Ik kan me voorstellen dat je erg blij bent dat je ze naar binnen hebt gehaald ! Het is nog even aftasten denk ik ! Hopelijk, lukt het beter, nu de pap wat dikker is !

Ik ben benieuwd hoe het straks is ! De gewichten zijn nog steeds wel redelijk, toch !? Ik kijk uit naar je foto's morgen !

Groetjes, Karin

Gerdy

voor dat ik ze vanavond gevoed heb heb ik DD en Aya weer gewogen..het gaat nu super nu de pap dikker is..ben helemaal blij..

DD weegt nu 95 gr en Aya 80 gr..ik ben helemaal blij
rond 12 uur krijgen ze de laatste voeding en dan ben ik heel benieuwd wat ze morgen ochtend wegen..Aya is een opaline witmasker..zo n poepie..

ze kregen om en om eten natuurlijk en nu was eerst Aya aan de beurd en wat denk je..DD stapt uit het bakje waar hij in zat en loopt zo naar de spuit toe waar ik Aya mee voed en toen naar het bakje waar de pap in zit..het moet toch niet gekker worden..

wat ben ik toch ook een muts hé..dat ik me er zo druk om maak..ik heb eerder gepapt maar dan was het voor hele korte periode.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

hoe gaat het vandaag met de jonkies?

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Super dat het zo goed ging gisteren.. en hoe is de nacht gegaan??

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Anja

Hoi Gerdy,

Wat maak je weer een hoop mee. Gelukkig heb je de jonkies naar binnen gehaald.

Hoe gaat het er nu mee?

Liefs Anja

Kaatje

Hoi Gerdy,

Super gewichten hoor !! Het gaat helemaal goed komen met die 2 doerakjes van jou  :D Natuurlijk is het logisch dat je je even druk hebt gemaakt, je bent ook valkjes verloren en dan ben je extra bezorgd !!

Ik ben blij dat het zo goed gaat, wat een ontdeugd is DD zeg  :D

Groetjes, Karin

Gerdy

eindelijk dan de foto's..DD is vandaag precies één maand oud.

ze waren er vanmorgen beter aan toe als gister ochtend..ik heb ze nu in een kleine kooi zitten met twee knuffeltjes

DD woog vanmorgen voor de voeding 89 gr en dat is 4 gram meer als gister..Aya woog vanmorgen 74 gram en dat is 3 gram meer als gister..maar Aya zit nog niet op het gewicht van toen ik hem naar binnen haalde.DD wel.

ze zijn dan wel kaal maar o zo lief

gr gerdy

Kimm

kaal of niet, ze zijn super lief!!!  :D

fijn dat het wat beter gaat gerdy. gelukkig maar hoor en de foto's zijn erg mooi!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Superlief hoor Gerdy.

Wat een schatjes zeg. Om te  :-* :-* :-*

Liefs Anja

☺ Pita ☺

Oooow wat een liefies vooral dit koppie...

Hoe het valkje kijkt .... liefffffff

Kaatje

Helemaal mee eens hoor !! Kaal of niet, het zijn ook echt schatjes om te zien  :-*

Gerdy

Hoi Kimm..ik ben ook blij dat ik ze nu goed op de foto kon krijgen..

Hoi Anja..ja lief he..ik zou ze de hele dag wel willen knuffelen.

Hoi Petra..dat had ik dus ook met deze foto..het is net of hij poseerd..zo van kijk eens ik ben dan wel kaal maar o zo lief.

zo te zien is DD een bonte cinnamon witmasker..ik ben heel benieuwd hoe hij eruit ziet als hij al zijn veertjes heeft.

gr gerdy

♥Debby♥

Wat gaan ze al hard he.. tegen het weekend zitten ze vast weer helemaal in de pennen/veren... ze zijn superschattig om te zien!!!

Fijn dat je ze vanmorgen beter aantrof!! iedere dag een paar gram en voor je het weet vliegen ze je kamer rond.  :D

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.