valkjes plezier......door dieren amb gebeld maar helaas is ook Toy niet

Gestart door Gerdy, 15 januari 2008, 00:08:50

« vorige - volgende »

christa

gerdy heb je ook pootwarmertjes ?

maar even serieus heb je jonge valken binnen of buiten?
groeten christa

Gerdy

Hoi Caroline..ik heb ze nog niet gepast..durf niet zo goed  :( hihihi

hoi Christa..ik heb geen pootjes warmers..moet ik nog ff over nadenken

de valkjes zitten met hun broedblokken in de schuur waar ik een binnen voliere heb gemaakt..

gr gerdy

Gerdy

zo eindelijk weer foto s gemaakt van de kleintjes..ik zit alleen weer heel erg met het plukken in mijn maag..
de oudste is nu 26 dagen en nog even dan wil hij uitvliegen maar dat gaat zonder veertjes natuurlijk niet..
zal ik de moeder er nu weg bij halen of niet en zou de pa het aan kunnen drie jongen..

DD      99 gr
Aya     79 gr
Angel   56 gr
Benjamin  heeft Angel ondertussen ingehaald  58 gr

Angel en Benjamin ga ik weer wat pap geven.

nog een paar foto s van mijn laatste aanwinsten..

ik heb twee namen Deejee en Noa maar de derde dat weet ik echt niet..stom he

gr Gerdy

☺ Pita ☺

Wat dacht je van Kaka net als die voetballer ? :)
Mooie vogeltjes hoor , groetjes Petra.

♥Debby♥

och hemel zeg.. ze houden maar niet op he.... ik weet niet wat ik zou doen.. mama weghalen en dan papa helpen door eventueel te pappen??

als het plukken nu stopt zitten ze waarschijnlijk met een week wel weer aardig in de pennen.. het gekke is dit Aya er hartstikke goed uitziet.

Ik hoop dat de meiden raad weten..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerdy

Aya zit ook bij pleeg ouders en die plukken gelukkig niet..misschien is het inderdaad een optie om pa te helpen met pappen..zo als het nu is kan het ook niet doorgaan.

Kimm

hoi gerdy,

mooie foto's zeg! wauw.

ik wens je sterkte hoor met het valkje wat geplukt wordt. ik hoop dat het gauw beter wordt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

wat een walgelijke  :censuur :censuur :censuur dag

lieve Angel en Benjamin..rust zacht schatjes

zit ik gister nog te twijfelen om de kleintjes met pap te gaan voeren..of ma appart te zetten ..kijk in net in het blok liggen Angel en Benjamin dood in het blok.. :censuur gisteren waren ze nog zo levendig en hadden ze goed gevulde kropjes..

ik heb nu zo'n spijt dat ik ze niet naar binnen gehaald heb..nu ben ik te laat :censuur

ik zit te trillen op mijn stoel zo kwaad dat ik op mezelf ben..bah bah bah

Ik ga DD maar naar binnen halen en Aya weet ik niet..die doet het goed de pleegouders zitten er ook constand op..ik ben zo boos

Karin

O, balen zeg !  :'( :'( :'( Waren de kropjes leeg ? En hoe warm is het in je schuur, want het was vannacht behoorlijk koud. Heel veel sterkte !  :-*
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Gerdy

Hoi Karin..de kropjes waren niet leeg..het is in de schuur niet zo warm ..het derde valkje van hetzelfde nest heb ik nu meteen naar binnen gehaald en zet ik op de pap..ik heb er nog een ander blok hangen met één jong erin die gaat ook nog goed maar ik twijfel om die ook naar binnen halen ..wat zou jij doen ?

ik heb nu voor mezelf besloten om voor volgend jaar winter een voliere in de bijkeuken te maken..het viel me wel op dat het blok vrij vochtig was binnen in het andere blok dat ik heb hangen met een jong is niet vochtig.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

wat is dit zwaar  :censuur   :'(  :'(

ik wens je sterkte en ik hoop dat je het andere kleintje groot kan brengen.

ik duim voor je ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kaatje

Hoi Gerdy,

Allereerst wil ik een beetje mijn verontschuldigingen aanbieden omdat ik al zo ontzettend lang niet in je boekje geweest ben  :-[  In het begin kwam ik hier best vaak, waarom ik dit boekje uit het oog verloren ben weet ik niet.

Ik heb de aanbouw van je volière net gezien, heel erg mooi gemaakt zeg en fijn een extra stuk ruimte erbij natuurlijk. Jeetje en nu kom ik in je dagboekje kijken en lees ik dat 2 kleintjes het niet gered hebben, dit is inderdaad echt ontzettend verdrietig, ze waren al "zo groot" !!

Arme Benjamin en Angel, ik heb enorm met je te doen, .... ik hoop dat je je niet schuldig voelt want jij kan er helemaal niks aan doen meid !! Ik begrijp dat je enorm boos bent en ik hoop dat dat inmiddels wat geminderd is. Aya is een prachtig valkje en ik wens je ontzettend veel sterkte met DD, ik duim voor je !

Groetjes, Karin

Gerdy

Hoi Kimm..dank je..ik heb de twee kleintjes naar binnen gehaald en ga ze pappen..ik ben veel te bang dat ik deze twee ook nog kwijt raak.

Hoi Karin..dank je..verontschuldigen? waarom  ..het kan toch gebeuren..ik vergeet ook wel eens boekjes omdat ik op een gegeven moment niet meer weet wie ik wel en niet geschreven heb..

ondertussen heb ik in de schuur ook een voliere gemaakt maar van de winter ga ik aan de gang om in de bij keuken ook een voliere te maken..omdat wat me vandaag is gebeurd dat wil ik niet meer.

mijn boos zijn is gelukkig geminderd en heb zoals ik boven al schreef de kleintjes binnen gehaald.

gr gerdy

Anja

Hoi Gerdy,

Mooie aanwinsten heb je er bij zeg. Dat is de lange rit wel waard geweest.

Jeetje meid wat een verschrikkelijk bericht. Heel veel sterkte met het verlies van Angel en Benjamin.

Liefs Anja

Caroline

Rust zacht, lieve Angel en Benjamin.

Lieve Gerdy, meis wat een verdriet,

geef nou jezelf de schuld niet.

Dit kon jij toch niet weten,

de ouders gaven ze nog te eten.

Mogelijk hadden ze het toch te koud,

ze waren tenslotte nog niet zo oud.

Uren heb je voor ze gehaakt,

voor ieder een mutsje en sjaaltje gemaakt.

Helaas mochten zij niet langer leven,

maar jij hebt ze een mooie tijd gegeven.

Heel veel sterkte meis.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.