(¯`°•Grisha en haar boy's•°´¯)

Gestart door Gerda, 12 januari 2008, 16:21:30

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*


Mara


Anja


Gerdy


Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010


Sally


bobbie

Hoi Gerda,

Alles goed met je vogels? Mag ik een wens indienen?

Weer eens een mooie foto van Grisha en haar boys? Ik ben ooit zo verschrikkelijk verwend hier dat ik afkickverschijnselen krijg. ;)

Groetjes, Nel :)

Kaatje

Lieve Gerda,

Een hele fijne dag gewenst en



met de verjaardag van Ronald ! Maak er maar een hele gezellige dag van samen  :-*  :-*

Liefs, Karin

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

christa


Dierenfreackske

Hoi Gerda...... verdorie, ik ben te laat maar toch nog een fijne verjaardag gewenst hoor , het was wel gisteren , maarja,
Grtjs Ann



Gerda

Citaat van: Dierenfreackske op  4 februari 2009, 13:40:18
Hoi Gerda...... verdorie, ik ben te laat maar toch nog een fijne verjaardag gewenst hoor , het was wel gisteren , maarja,
Grtjs Ann


Hoi Ann,

Het was gisteren Ronalds verjaardag.
Voor mijn verjaardag ben je ruim op tijd, want dat is 10 april  ;D

Liefs, Gerda

Dierenfreackske

Hoi Gerda.....hihii ;D ;D ;D  je hebt gelijk, het is nog veeeeeeeel te vroeg he! Ik zal het onthouden , of toch proberen he! Alles goed met de valkjes daar? Grtjs Ann



Gerda

Het gaat goed met de valkjes. Grisha is flink in de rui en de nieuwe veertjes jeuken blijkbaar, want ze heeft met het poetsen meteen wat veertjes in hulsjes verwijderd.
Ik ga haar even wat extra douchen en hoop dat ze dan weer helemaal mooi in de veren komt.

Nezumi zit op dit moment in het blok. Grisha heeft drie eitjes gelegd, maar die heb ik vervangen door neppertjes.
Wanneer hij uit het blok is, gaat Grisha broeden en zit hij bij mij. Hij is dan erg lief en knuffelig, speelt met mijn haar en geeft kleine snavelbeetjes in mijn hals (wat eigenlijk wel heel pijnlijk is).

Spikey is lekker ondeugend. En natuurlijk heel de dag bij Ronald. Als Ronald even boodschappen doen is dan komt ie meteen bij mij zitten (dan ben ik goed genoeg). Hij is een echt mensenvalkje.

Met Yesil en Azul (de grasjes) gaat het heel goed. Ze vermaken zich de hele dag door in huis en op en in de kooi.
De kooi staat de hele dag open, maar ze spelen er graag in.
Voor grasjes is het ook een ruimte: b90xd70xh70.

Binnenkort zal ik weer eens foto's maken. Het mag nu even niet van Grisha.

G