PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

gaaaaaaaaaaaaf lies eindelijk komt er een kerel bij ;)

leuke stoere naam ook...

carolien als je dit leest, het is goed dat ik Tygo niet heb genomen, mijn popje nicky blijkt een man te zijn :'(

nu heb ik dus een groot probleem 3 kerels en 1 dame..

6 valkjes??? helluppppppppp ;)

wie heeft tips wat ik het beste kan doen? ik heb geen dagboekje omdat ik daar echt geen tijd voor heb :-[

mag wel van lies ff haar dagboekie voor gebruiken, anders pas ik gewoon niet meer op haar twee dames hahaha....

lies ben benieuwd naar jou kane...

liefs syl

Caroline

Hoi Syl, ik zou het gewoon even aankijken tot en of het een probeem wordt dit hoeft namelijk niet altijd zo te zijn.

ALs jou enige popje kiest voor één ventje en de rest van de mannen met rust laat heb je grote kans dat dit gewoon goed gaat.

Ik heb het hier ook wel in de kooi gehad, 1 koppel en 2 vrijgezelle mannen, het koppel was gewoon trouw aan elkaar dus de vrijgezelle mannen maakte geen kans bij de pop.

Zo heb ik nu een koppel bij 6 vrijgezelle poppen zitten, de man van het koppel heeft alleen ook voor zijn eigen poppetje, dus geen problemen onder de dames.

Krijgt je wel problemen .... dan is inderdaad een oplossing om te zorgen voor net zo veel poppen als mannen maar ..... ook dan kan je problemen krijgen als ze niet precies 3 koppels vormen, dan heb je namelijk hetzelfde probleem.

Een andere oplossing is om (desnoods tijdelijk) het masnnetje en het poppetje wat naar elkaar trekt apart te zetten van de 2 andere mannen. Op die manier koppelen ze makkelijker dan wanneer ze allemaal samen zitten, is het eenmaal een trouw koppel kunnen ze vaak weer samen in de kooi.  ;)

Succes of moet ik zeggen sterkte.  ;)   
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

oke senks caroline, in het begin had dylan van mij problemen hij was niet lief, nu gaat het heel goed...

sjezus heb net mijn twee montana's verkocht hahaha... heb nu een gave kamervoliere en ze vinden het helemaal geweldig..

weet nog steeds niet hoe ik foto's moet plaatsen, maar zodra ik dat weet zal ik er een paar neerknallen, misschien toch maar een dagboekie trachten te maken ;)))

lekker intiem zo he lies? hahaha ik in jou dagboekie ;)

Annelies

Ja ik vond het wel weer een beetje tijd voor een paar foto's, daar mijn valkjes geen portret valkjes zijn moet ik ze altijd afleiden met iets leuks.

Dus ja ik ben maar weer mijn crea hoek in gegaan en heb een speelplaats voor ze in elkaar geflanst. ;D

De linker is een gekochte en de rechter is een zelf gemaakte, ik vind hem wel heel gaaf.

Hoi Caroline je zal wel denken waar is  mijn spikeje   :'( nou dat zal ik je vertellen als ik een foto van meneer wil maken gaat hij op het fototoestel zitten.  :D
Weet niet of je het wel eens geprobeerd heb maar dat fotografeerd totaal niet  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Gr. Annelies

Anja

Hey Crea Bea ;D ;D ;D ;D

Wat een leuk hoekje heb je gemaakt. En het wordt ook gewaardeerd zie ik wel.

Deze foto vind ik supergaaf.

Ik ken het. Valkjes fotograferen en dan op de lens komen zitten.

Groetejs Anja

Annelies

Hoi Anja

Ja Gaaf hé boven de speelhoek hangt dan ook de giga schommel en dan wil ik eigenlijk aan de muur nog een mandje met kattengras  ;D echt een speelhoek voor de valkjes ik vind het super ;D 8)

Gr. Annelies

Caroline

;D ;D ;D

Ik ken het .... ik heb er hier ook bij die zelden tot nooit op de foto staan omdat ze naar me toe komen.  ::)

Geef hem maar een kusje van me.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

Citaat van: Annelies op 12 juni 2008, 21:19:56
Hoi Anja

Ja Gaaf hé boven de speelhoek hangt dan ook de giga schommel en dan wil ik eigenlijk aan de muur nog een mandje met kattengras  ;D echt een speelhoek voor de valkjes ik vind het super ;D 8)

Gr. Annelies

Wordt een kei gezellie hoekje bij jou daar.

Dierenfreackske

Hoi Annelies , wat een mooie foto's en wat een leuke speeltuin hebben ze bij jou ! Heerlijk om je valkjes zo te zien genieten ervan he ! Ik heb weer genoten hoor ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Annelies,

wat leuk het speelhoekje voor de valkjes.
Leuke foto's ook!

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi ,  die laatste foto vind ik te gek , met de vleugeltjes zo .......supermooi he ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Annelies,

Gefeliciteerd met je prachtige nieuwe aanwinst  :D Het is een heerlijk ventje om te zien hoor, die Kane ! Hoe is het afgelopen zaterdag allemaal verlopen, ligt Kane lekker in de groep !?

Groetjes, Karin

Quendi

Hoi Annelies,

Laat eens weten, hoe gaat het nu met Kane? Is hij al gewend? en hoe gaat het samen met de andere valkjes?

Groetjes sietske

Kimm

hoi annelies,

ik loop aardig achter in jouw boekje :-[

wat een prachtige speelplaats heb je gemaakt zeg! das wel handig als je zo creatief bent!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Annelies , waar zit je .?? ???  Grtjs Ann