PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

amazingleeuwtje

Hoi Lies,

Wat een gave foto's, je speeltuin had ik al in ut eggie gezien ;D..  Je hebt ongekende gave's hahaha creabea  ;)

Ik ben vrijdag ( morgen) vrij, bel je ff of je thuis bent om naar Kane te komen kijken....

Liefs Syl

Annelies

Hallo Allemaal

Nou dat was weer even geleden zeg.
Ik heb het zo onwijs druk en 's avonds dan echt geen vut meer op de computer op te starten.  :-[

Vorige week Kane gehaald en bij thuis komst lekker in zijn kooi apart gezet om bij te komen.
De reis vanuit almere is super gegaan kane was lekker rustig en zat zich zelf te wassen onderweg.

Zondagavond alles lekker los gelaten en na een beetje aftasten van bitchje Pino trok kane al snel richting Zoë omdat dat denk ik ook een lekker rustig vogeltje is die nieuwe aanwinste ook lekker met rust laat.

Na plus minus een 3 kwartier ging Kane lekker in de grote kooi zitten en ging lekker eten.

Toen ik de andere in de kooi ging zetten was dat dus ook geen probleem ze acceptreerde elkaar heerlijk.

Maar toen de maandag  :( 's avonds lekker het hele spul weer los en en na 2,5 uur vond ik het goed en wilde lekker naar mijn bedje.
Ja fout, want daar had Kane dus geen zin in.
Met geen mogelijkheid kreeg ik hem in de kooi ook niet met behulp van mannetje lief.

Toen hij eenmaal zo moe was en we hem van de grond konden pakken hing hij in de vinger van mijn man.

Hierna heb ik besloten om hem toch lekker apart te zetten en aan de gang te gaan met het stappenplan.
De eerste 2 dagen moest hij niets van me hebben, daarna ging hij lekker in de kooi spelen (heeft er 1 touwtje hangen met 3 blokjes) en toen ging hij dus ook aandacht aan mij geven.

Met de hand in de kooi vond hij nog niet veel werd hij erg onrustig van.
Helaas heb ik afgelopen weekend met een migraine aanval 1,5 dag plat gelegen, maar goed de hand accepteerd hij nu en gaat ook rustig op zijn voer bak zitten eten terwijl mijn hand in de kooi ligt, bewegen doe ik nog niet.

Het is even wat anders als wat ik gewend ben, maar ja wel een uitdaging.  :D

De rest van de birdies gaan toppie.

Pino blijft een heerlijke kroelkip buiten de kooi, in de kooi is ze helemaal verliefd op Spike die poetsen wat af hoor die 2.

Spike wordt ook steeds aanhankelijker , helaas alleen met mijn man  :'( :'( :'(.
Zodra hij los is en Arno komt binnen weet hij niet hoe snel hij hem op moet zoeken.
Wel heel leuk om te zien hoe die kleine beestjes hun voorkeuren hebben.

Zoë is een meisje apart  ;D
Ben ik nog steeds af en toe alleen mee op het toilet.
Ze wil dolgraag luisteren maar zodra ik in de kamer kom en ze weer los mag, denkt ze je moet maar zien.
Wel doet ze nu goed opstappen en lekker blijven zitten als ik ze in of uit de kooi wil doen.
Dat vind ik het belangrijkste en verder merk je dat ze het wel naar haar zin heeft maar een maatje mist.

Maar goed nog even en dan komt kanjer Kane bij haar in de kooi.

Ik hoop dat ik jullie weer een beetje op de hoogte heb gebracht en hoop snel weer in jullie boekje te reageren.

Heel veel liefs allemaal

Annelies

amazingleeuwtje

hoi lies,

gaat jou opzeker lukken met kane, tis een leuk ding om te zien...

ik heb hier nog helemaal geen verliefdheid in de kooi hahahha...

liefs syl

Caroline

Wat grappig dat mijn ventje helemaal naar je man toe trekt.  :D

Fijn dat alles zo goed gaat.

Succes met de toilettrainingen.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

danielle

Hoi Annelies,
Nog gefeliciteerd met Kane!
Fijn dat de reis goed is verlopen en dat hij zo snel gewend was bij je. En het is toch wel een uitdaging om hem tam te maken he! Genoeg geduld hebben dan moet dat zeker lukken.
Grappig dat valkjes een voorkeur hebben voor bepaalde personen. Bij mij trekken ze het meest naar mij toe, maar ik steek dan ook het meest aandacht in hun  ;) .
Je moet maar snel een foto plaatsen van kane he  ;D .

Groetjes Danielle

Annelies

Hallo allemaal

Hier gaat alles nog zijn gangetje, maar ik wilde jullie wel even mee laten genieten van het feit dat Kane al uit mijn hand eet  ::)

Ik vind het echt leuk om te zien hoe zo'n klein beestje je steeds meer gaat vertrouwen.

Gr. Annelies

Caroline

Wow, geweldig joh!!!  :D

Leuk dat je al zoveel vooruitgang hebt geboekt.

Succes!!!!!

Dikke knuffel voor mijn ventje.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi annelies,

gefeliciteerd met kane! leuk hoor. apart he dat spike naar je man toe trekt.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Annelies

Hoi Caroline

Dank je wel en een hele dikke  :-* terug

Hoi Kimm

Dank je wel en ja mannen onder elkaar hé  ;D

Gr. Annelies

Anke

Hoi,
Wat leuk dat Kane al zo goed gaat bij je :)
Uit je hand eten is echt al een hele stap voorwaarts!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Annelies , gefeliciteerd met Kane nog hoor !
Whaaauuuuuw 4 valkjes in huis , dat moet super zijn toch ! Grtjs Ann ;D ;D ;D

Caroline

Jeetje .... ik moet nog wel wennen aan je nieuwe dagboektitel .... ik denk steeds wie???? Ohhhh, als ik de namen erachter zie staan.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

amazingleeuwtje

woehahahahaha de westlandse vliegers en de amazing_flyers ;).... gaaf lies dat kane al uit je hand eet, deed ar dat ook zo snel hahahahahaha ;D

liefs syl

Sharon

Hoi Annelies

allereerst proficiat met je allernieuwste aanwinst Kane: wat is hij prachtig zeg! Echt een schitterend valkje. Wat goed van je (en van hem natuurlijk  ;)) dat hij nu al uit je hand wilt eten. Dat gaat helemaal goedkomen hoor meid, dat weet ik zeker! Gewoon blijven volhouden.

Wat maak je trouwens ook ontzettende leuke dingen voor ze zeg. Echt super. Ik wou dat ik zoiets kon.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

*~Jeanine~*

Hoi Annelies,

Door internet problemen ben ik ook al een tijdje niet in je boekje geweest :'(

Hartelijk gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Kane :D
Je hebt al flink succes geboekt SUPER zeg. :D