PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Gaaf gezicht is dat he.. Hier doen ze het trouwens allemaal.. Dixie het minst maar die andere 3 doen niet voor elkaar onder..

grappig gezicht is dat..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Annelies

Hoi Debby

Ja dat vind ik wel ik had het echt nog nooit gezien  ;D

Gr. Annelies

Dierenfreackske

Hoi hoi ....ik moet eerlijk zeggen dat alle twee mijn valkjes dit wel doen zo ondersteboven hangen , het zijn 2 mannen die ik heb , dus ik denk popjes of mannen , het is gewoon iets wat ze leuk vinden denk ik ! Ik heb daar eerlijk gezegd nooit bij stilgestaan , ik vind het gewoon grappig zo ! Grtjs Ann

Annelies

Hoi Ann

Ja als ik zo de reacties lees ga ik ermaar van uit dat Zoë een beetje gek is  ;)

Spike en Pino neigen er niet eens naar saaie pieten  :D

Gr. Annelies

Kimm

hoi annelies,

happy hangt ook vaak ondersteboven. ik moet altijd lachen dan want dan denk ik , wat gaat hij nu weer doen. leuk he?  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Annelies,

Hoe gaat het hier? En met je valkjes?

Groetjes Anja

Annelies

Hoi Anja

Hier is alles goed hoor met de valkjes.
Ik zelf kom om in het werk en dan ook nog mijn kanjertjes verzorgen.

Spike en Pino zijn dikker vrienden aan het worden.
Spike doet tegenwoordig zijn koppie aanbieden aan Pino alsof hij zeggen wil, kroel me nou.

Voor Zoë wordt het tijd dat er een vriendinnetje bij komt want allebei de jongens kijken (nog)niet naar haar om, vind ik wel zielig om te zien.

Ze doen gelukkig niet lelijk tegen elkaar daar ben ik wel heel blij om en buiten de kooi gaan ze ook lekker hun eigen weg hoewel de weg van Zoë altijd wel dezelfde is als die van Spike.

Voor de rest doen ze het super en ben ik met Zoë nog druk bezig met de toilet training.

Hoop dat ik jullie genoeg op de hoogte hebben gebracht en hoop snel weer eens even tijd te hebben voor wat foto's.

Groetjes Annelies

Anja

Hoi Annelies,

Fijn te lezen dat het allemaal goed gaat.

Geniet maar lekker van het mooie weer en van je birdies. De foto's komen wel.

Groetejs Anja

lynette

Hoi Hoi

Ik las jou vraagje over jou Zoe
Hier doen al mijn valkjes onderste boven hangen maar dat gebeurt niet zo vaak als wat mijn popjes Angel en Shila doen en ze zijn er veel fanatieker in als de mannen.
Mischien is het toeval  ;D

Angel hangt tijdens het douchen (met plantenspuit) onderste boven aan haar stok en gaat dan helemaal uit dr bol  ;D grappig gezicht.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Annelies

Hoi Lynette

Dat llijkt mij ook een leuk gezicht.
Hier moeten ze nog weinig hebben van de plantenspuit, alleen spike vind het super en Zoë en Pino hebben liever het badje, kunnen ze het zelf regelen denk ik  ;D

Gr. Annelies

Anke

Hoi Annelies,
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi annelies,

fijn te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je er lekker van geniet.
mijn vogels zijn ook niet gek op de plantenspuit, ze weten niet wat ze missen ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette

Haha ja dat hebben ze hier ook maar daar is weinig intresse voor aleen drinken ze er uit.

dit is tijdens een douche gemaakt hihi gekke kippen  ;D

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje

Hoi Annelies,

Heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie en met de valkjes  :D Hier doen alleen de meiden het, en Paco doet het alleen als hij aan het douchen is ! Ik vind het een schitterend gezicht om te zien, wat zijn ze toch vreselijk ondernemend en lenig  ;D

Oja, ik wilde nog wat tegen je zeggen over onze kooien ! Ik weet niet of jij de valkjes wel eens buiten hebt staan, maar met dit weer zal er vast wel een deur ergens openstaan denk ik !

Nu heeft Paco het voor elkaar gekregen om 1 van de deurtjes waar het voerbakje normaal in hangt open te krijgen en ik had echt nog wel 2x extra gekeken ! Gelukkig zat de pui op dat moment dicht, omdat Rick met de hoge druk buiten bezig was ....  uiteraard ben ik me wel een ongeluk geschrokken !

Wat ik nu dus standaard elke dag doe is de sluitingen die los hangen, met een schroevendraaier tussen de schroef draaien, de sluiting zit dan echt muurvast en is zelfs met grof geweld niet meer open te krijgen.

Het is soms een beetje lastig want als ik 's avonds de bakjes en het water wil verschonen moet eerst de schroevendraaier er aan te pas komen, maar het geeft wel een vreselijk veilig gevoel ... Vandaag hebben ze heerlijk ruim 4 uur onder het zonnenscherm gestaan en ze hebben vreselijk genoten  :D

Ik dacht even Annelies tippen  ;)

Groetjes, Karin

Annelies

Citaat van: Anke op 11 mei 2008, 16:47:11
Hoi Annelies,
Fijn dat het allemaal goed gaat bij jou!
Groetjes Anke

Dank je Ank  ;)
Citaat van: Kimm op 11 mei 2008, 18:47:07
hoi annelies,

fijn te lezen dat het allemaal goed gaat en dat je er lekker van geniet.
mijn vogels zijn ook niet gek op de plantenspuit, ze weten niet wat ze missen ;D

liefs kim

Hoi Kim

Dank je wel en ja zo denk ik er ook over lijkt me heerlijk en zeker met dit weer lekker onder de sproeier

Hoi Lyneete wat een gave foto bedankt dat je die in mijn boekje plaatste en onwijs leuk  ;)

Citaat van: Kaatje op 11 mei 2008, 22:41:45
Hoi Annelies,

Heerlijk dat het zo goed gaat bij jullie en met de valkjes  :D Hier doen alleen de meiden het, en Paco doet het alleen als hij aan het douchen is ! Ik vind het een schitterend gezicht om te zien, wat zijn ze toch vreselijk ondernemend en lenig  ;D

Oja, ik wilde nog wat tegen je zeggen over onze kooien ! Ik weet niet of jij de valkjes wel eens buiten hebt staan, maar met dit weer zal er vast wel een deur ergens openstaan denk ik !

Nu heeft Paco het voor elkaar gekregen om 1 van de deurtjes waar het voerbakje normaal in hangt open te krijgen en ik had echt nog wel 2x extra gekeken ! Gelukkig zat de pui op dat moment dicht, omdat Rick met de hoge druk buiten bezig was ....  uiteraard ben ik me wel een ongeluk geschrokken !

Wat ik nu dus standaard elke dag doe is de sluitingen die los hangen, met een schroevendraaier tussen de schroef draaien, de sluiting zit dan echt muurvast en is zelfs met grof geweld niet meer open te krijgen.

Het is soms een beetje lastig want als ik 's avonds de bakjes en het water wil verschonen moet eerst de schroevendraaier er aan te pas komen, maar het geeft wel een vreselijk veilig gevoel ... Vandaag hebben ze heerlijk ruim 4 uur onder het zonnenscherm gestaan en ze hebben vreselijk genoten  :D

Ik dacht even Annelies tippen  ;)

Groetjes, Karin

Hoi Karin

Dank je wel voor de tip ga er zeker iets mee doen  ;) en wat is die Paco van jouw toch een beidehandje.
Maar oh god wat een geluk dat de pui nog dicht zat je moet er toch niet aan denken  :'(  ;)

Groetjes allemaal
Annelies