PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

12 mei 2008, 22:22:48 #555 Last Edit: 13 mei 2008, 10:36:20 by *~Jeanine~*
Hoi Annelies,

Zo te lezen gaat het prima met je prachtige drietal.
Hoop dat je snel een prachtige dame erbij kan nemen dan heeft Zoë ook wat meer overwicht ;)
Ik heb nu hetzelfde met Baloo ::)

Dierenfreackske

13 mei 2008, 08:15:58 #556 Last Edit: 18 mei 2008, 16:02:44 by Peter
test

Annelies

Hoi Ann  ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: Dierenfreackske op 13 mei 2008, 08:15:58
Hoi hoi Annelies , gefeliciteerd met Paco , ik zie het nu net hoor ! Wat een leuke bende he daar ! Met elk hun specifieke karaktertje he ! Veel plezier alvast met Paco erbij he ! Grtjs Ann

Lieve meid ik weet niet waar je het over hebt, ik heb er nog steeds 3 en de Paco waar we over praten is van Karin en ik geloof nooit dat ik die bij haar op kan halen  :D :D :D

Gr. Annelies

Kaatje

Citaat van: Annelies op 13 mei 2008, 16:10:55
Hoi Ann  ;D ;D ;D ;D ;D

Citaat van: Dierenfreackske op 13 mei 2008, 08:15:58
Hoi hoi Annelies , gefeliciteerd met Paco , ik zie het nu net hoor ! Wat een leuke bende he daar ! Met elk hun specifieke karaktertje he ! Veel plezier alvast met Paco erbij he ! Grtjs Ann

Lieve meid ik weet niet waar je het over hebt, ik heb er nog steeds 3 en de Paco waar we over praten is van Karin en ik geloof nooit dat ik die bij haar op kan halen  :D :D :D

Gr. Annelies

Hehehehe .... nee niet Paco, maar misschien ooit wel een donsje van Paco en één van zijn popjes  ;D ;D ! Hihi, je bent lekker in de war Ann  :P

Oja, Annelies, .... enuhh graag gedaan hoor die tip  ;)

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

O ...jeetje nee , niet de Paco van Karin ...whaaaahaa!!
Daat kan Paco zijn meiden toch niet missen he ! Ik was weer eens verstrooit hoor ! ,  ::) ::)

Anja

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Ann toch

Annelies

Hallo allemaal

HELP HELP wat ik vanavond mee maak, Pino gaat in de voerbak zitten en Spike gaat er boven op staan. :o

Vanmiddag zat Pino al uit de bek van Spike te eten, wat moet ik nu toch maar testen.???  :-[

Volgens berekening is Pino een man. :-\

Lachen hé ik wist niet wat ik zag.  :D

Alle advies welkom

Groetjes Annelies

Anja

Hoi Annelies,

Op dit moment heb ik geen advies helaas. Om het zeker te weten zou je Pino idd kunnen laten testen. Dan weet je het zeker.

Een berekening hoeft niet 100% te kloppen.

Groetejs Anja

Annelies

Hoi Anja

Nee idd daar ga ik nu toch aan twijfelen heb zakjes staan alleen nog even geen moet om die veertjes eruit te trekken  ;)

Groetjes Annelies

Anke

Hoi Annelies,
Wow dat lijkt toch echt op popjes gedrag hoor :)
Misschien was het een vergissing...
Als je het zeker wilt weten, net zoals Anja zegt: dan moet je testen. Ga de zakjes dus maar vullen ;)
Succes!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Annelies

Hoi Anke

Dank je wel en ik ga hopen dat ik morgen de moed heb, dan heb je maar zekerheid.
Ben nu op zoek naar een pop maar dan moet ik zoeken naar een man  ;D

Groetjes Annelies

Caroline

Hoe oud is Pino??

Met een maand of 4-5 gaan valkjes in de rui .... is Pino een mannetje verliest hij dan al zijn pareltjes, is zij een popje komen de pareltjes gewoon weer terug.

Dus .... is ze (is namelijk echt poppen gedrag) bijna zo oud, zou ik de centjes mooi in mijn zak houden en even de nieuwe veertjes aankijken.

Net wat ze hier al zeggen en ik ook al over Spike had geschreven ooit  ;) , je hebt wat betreft een man nooit 100 % zekerheid .... bij een reserved cross-over kan er een mutatie afgaan waardoor het een mannenuiterlijk volgens de berekening krijgt maar toch een popje blijkt te zijn en bij een gewone crossover kan er een mutatie bij komen en volgens de berekening een man zijn maar in verwerkelijkheid een pop zijn.

Maar .... de beide ouders kunnen ook nog verborgen splitten hebben die nog niet eerder naar buiten zijn gekomen en nu wel waardoor de berekening heel anders is geworden.  ;)

Succes met je keuzes, wel leuk als ze een popje is, ze heeft prachtige pareltjes die ze dan behoudt. Ik heb eerlijk gezegd nog nooit een mannetje zo in de voerbak zien zitten maar wel dagelijks mijn poppetjes.  ::)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Annelies ;, alles kids daar , wat is Pino een schatje he ! Is het een popje ? Het zou wel eens kunnen he meid , grtjs Ann ;D

danielle

Hoi Annelies,
Het gaat erg goed met je valkjes zo te lezen. Leuk om te lezen hoor!

Hoe oud is Pino nu eigenlijk? Zingt/ fluit hij veel? Zal wel apart zijn, als het toch een vrouwtje is terwijl je de hele tijd hebt gedacht dat het een mannetje is.

Groetjes Danielle

Annelies

Hoi Caroline

Dank je wel voor de uitleg ik heb je een IM gestuurd

Hoi Ann

Alles gaat goed hier hoor en ja mijn twijfels komen weer boven wat betreft Pino. Pop of geen pop

Hoi Daniëlle

Ja het gaat super hier ben erg blij met ze.

Pino is nu 4 maanden en zingt/fluit niet zoveel als ik dat vergelijk met Spike.
Pino is een broertje/zusje van Baloo van Jeannine en balloo is ook een late fluiter volgens mij dus ja mss zit het wel in de combi mamma/pappa dat ze nietr zoveel fluiten.

Ja is een rare gewaarwording, ik ben nu dus op zoek naar pop 2 en ineens moet je mss wel op zoek naar man 2 is even schruikken

Groetjes Annelies