PINO, SPIKE, ZOË EN BENJI **12-11 FOTO'S BENJI OP HAND ETEN :) **

Gestart door Annelies, 10 januari 2008, 20:27:52

« vorige - volgende »

danielle

Hoi Annelies,
Wat een mooi nieuw valkje krijg je en wat een leuke naam heb je voor haar bedacht! Ik vind die laatste foto echt zo schattig  :-*
Maar heb ik wat gemist over je valkje kane, of bedoelde je dat met je uitleg die nog komt?

Groetjes Danielle

Annelies

Hallo Allemaal

Nou ik ga het maar even in word proberen dan kan ik het opslaan als ik moe wordt.

Voor diegene die het even gemist hebben, ik heb vorige week Dinsdag mijn Linkerarm gebroken, dus tikken gaat echt super langzaam. :-\

Nu maar even de uitleg wat betreft Kane.

Kane was een super mooi valkje, ik heb hem opgehaald bij Sietske cq Quendi.
Omdat Sietske nog geen reservering had staan heeft ze de babies in de voilere gelaten.

Toen ik Kane ging halen had hij/zij dus ook totaal geen zin om op te stappen.
Mijn eerste reactie was toen ook van joh dat komt vanzelf, we gaan gewoon ons best daarvoor doen.
Na een paar dagen ben ik begonnen met het stappenplan van het forum.
In de eerste instantie leek het ook de goede kant op te gaan.
Aansluitend heb ik ook nog de toilet trainig gedaan en ik heb hem uit de kooi gepakt en tegen me aan gehouden en toen lekker zitten kroelen.

Al wat ik probeerde hij vond het leuk voor 1 keer en daarna had hij/zij het wel gezien. :-\

Daarbij kwam dat ik een keer in de kooi keek en Spike uitgebreid boven op Kane zat met de vleugels uit en maar wrijven met die achterkant. ???
Ja hoor dat heb ik weer, weer een pop en ik wilde dolgraag 2 stellen.

Alles bij elkaar heeft mij doen besluiten dat ik een goed adres ben gaan zoeken voor Kane. :'(

Zij zit nu in Schiebroek in een prachtige voilere waar ze een vrouwen tekort hadden betreffende bontjes. :D
Deze mensen willen graag verschillende soorten bontjes gaan kweken.
Regelmatig krijg ik nog foto's van hoe ze het naar haar zin heeft, echt leuk om te zien. :D

Dit was de uitleg die ik jullie verschuldigd was wat betreft Kane.

Nu heb ik dus de mooie bonte cinnamon man bij Caroline besteld en oh weeeeeeeeeeee als dat ook weer een crossover is  >:( dan moet Spike er maar uit en dan ga ik alleen nog maar popjes nemen. ;)
Eerst Pino wat een man hoort te zijn en blijkt een pop te zijn, en nu Kane.

De kleine van Caroline gaat Benji heten, de meeste zullen het wel al gelezen hebben, en gaat als het GOED gaat het vriendje worden van Zoë. ;D
Hij is zo mooi met die gele vlekken ik ben zo verliefd. :-* :-*
Lijkt me wel gaaf dan heb ik 2 bonte cinnamonnen bij elkaar zitten. 8)

Spike en Pino zijn vol aan de kroel dus ik ga er een beetje vanuit dat dat wel een koppeltje gaat worden.

Nou al met al is dit verhaal toch nog in 2 dagen geklaart.

Morgen mag ik weer terug naar het ziekenhuis en dan gaan ze nieuwe foto's maken.
Als het er goed uit ziet krijg ik rekverband en als ze twijfelen krijg ik weer gips. :'(
Och hemel ik hoop toch echt op rekverband, ik ga over 1 ½ week op vakantie en ik moet nog zoveel doen.
Maar goed als de dokter anders beslist kan ik er weinig tegen in brengen. :-[

Gr. Annelies

♪ Marlies

Goh, balen zo net voor de vakantie. :-\

Hoe heb je dat voor elkaar gekregen ?

Mijn oudste zoon had vorig jaar ook z'n arm gebroken ( een week voor z'n eindexamen ) en die heeft net 4 1/2 week in het gips gezeten. Daarna kreeg hij nog wel therapie.
Even stoer doen voor de meiden.  ::)

Hopelijk hoef jij ook niet zo lang.

Beterschap !!

Groetjes Marlies ;)

Annelies

Hoi Marlies

Ja slim hé  :(

Ik heb vorige week mijn dochter weggebracht naar de dag opvang en toen ik weg ging stapte ik met mijn rechtervoet van de stoep en mijn linker voet bleef hangen op de stoeprand, echt heel  :censuur maar echt waar.

Ik viel voor over en ving me met mijn linkerarm als eerste op.
De foto's in het zh wezen uit dat het scharnierpunt van mijn elleboog gebroken was  :-\

Balen maar waar

Gr Annelies

Caroline

Klinkt pijnlijk!!  :-\

Ik ga voor je duimen morgen.  :D

Benji wordt echt steeds mooier .... ik heb nog niet eerder een bontje gehad wat zo gaaf getekend is, het lijken net schubjes zijn veertjes en dan om en om gekleurd. Ook heeft hij net als mijn Queenie in het zwart/wit heeft, een pianovleugel, dus ook om en om. ik zal snel weer nieuwe foto's maken.

Daarnaast is hij ook nog eens superlief!!!  :-* Heel aanhankelijk en hij stapt al keurig op mijn vinger als ik hem die voor houd.  :D

Uiteraard hoop ik dat hij geen crossover is ..... 100 % zekerheid heb je alleen met DNA-onderzoek.  ;) Maar Pablo & Coco hadden al voor dit nest 9 jongen meer en ook daar was geen enkel ventje een crossover.  ;)

En Spike weg!!!!  :o :o :o

Ach Spikie kom maar lekker terug bij hem vrouwtje hoor.  ;) :-*

Sterkte morgen!!

Liefs Caroline, knuffje voor Spikyboy  :-* knufje van Benjibaby.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

JOEPIE ik hoef niet meer in het gips.

Volgens de dokter is het niet goed om nog langer te gipsen daar de kans dan heel  groot is dat mijn elleboog vast komt te staan en ik hem helemaal niet meer kan bewegen.
Veel oefenen en fysiotherapie, nou ik vind het allang best  ;D

Caroline, je maakt me wel een beetje gek hoor met de omschrijving van Benji  ;) ;D

Ik vond hem de laatste foto al zo mooi maar als ik jouw zo hoor is het beuaty eerste klas  :D

Gaaf geef hem een hele dikke knuf van mij  :-*  :-*  :-*

Gr. Annelies

danielle

Hoi Annelies,
Ik denk dat je dan wel een goede keuze hebt gemaakt voor Kane. Ik denk dat hij gelukkiger is een voilere waar hij lekker de ruimte heeft.
En echt fijn dat ze je regelmatig op de hoogte blijven houden met foto's. Het lijkt me een moeilijk besluit, maar het word denk ik wel makkelijker als je weet dat hij op een goed adres zit en je op de hoogte gehouden wordt.

FIjn dat je gips eraf is, dat lijkt me ook niets met dit warme weer.
Ik hoop dat de fysiotherapeut je niet te veel pijn gaat doen.

En die omschrijving van Caroline belooft wat  :D

Groetjes Danielle

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Hoi Danielle

Ik hoop ook dat het niet zo'n pijn gaat doen maar ja volgens de arts duurt de pijn nog wel even.  :-[

En wat Caroline betreft ja die kan je zo nieuwsgierig maken  ;) ik heb foto's gezien en daar is hij al mooi maar zoals zij hem nu omschrijft is het echt super.

Hoi Caroline

Zeker fijn nieuws kan nog niet veel maar in ieder geval meer dan met gips.  :D

Nou kom maar op met de foto's ben zo benieuwd. ;)

Gr. Annelies

Caroline

Ik heb net even een paar foto's voor je gemaakt .... ik ga nu even de kids naar bedje brengen en zal ze daarna even plaatsen.  ;)

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

Caroline

Hoi hoi Annelies speciaal voor jou een serietje foto's van Kleintje alias Benji  :D

Zijn ruggetje ....

keurig opgestapt.   :D

De rechterkant ....

De andere kant ....

Van voren ben ik ook mooi!!

Of niet dan??

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Annelies

SCHITTEREND IK VIND HEM SUPERGAAF  :o  :-*

Psssssst zag net zijn broertje Zowie maar Benji is veel mooier  ;D  ;D  ;D  :-X

Dank je wel Caroline ik ga weer dromen.

Mara

Hoi Annelies

Wat vervelend dat je in het gips hebt gezeten maar gelukkig hoef je niet meer in het gips.

Gefeliciteerd met je aankomende nieuwe aanwinst, Benji is prachtig!!

Mara

amazingleeuwtje

sjezusssssssss lies wat is tie moooooooooooi!!!!

loop aardig wat achter in jou boekie, wist niet eens dat je voor kane al een goed tehuisje hebt gevonden.....

had je mij wel ff mogen smsen hoor ;)....

bei the weej als jou benji een crosje blijkt te zijn wil ik um wel hoor, zoek nog een poppie ;D ;)

ayoo