29 april 2024, 08:23:30

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Saar


Marian

Citaat van: Kimm op 20 oktober 2009, 09:19:58
trouwens mijn huiskamer wordt steeds leger  ::)

nog ff en ik woon in een bijkamer!


Citaat van: Marian op 16 oktober 2009, 13:15:03
Hoi Kim,

Haha, straks verhuis jij ook naar de andere kamer en hebben de valkjes een hele grote 'volière'! ;D ;D

Fijn weekend!, groetjes Marian




;D ;D, ik voorspelde 't al ;D ;D

Fijne avond, groetjes uit Den Bosch


Kimm

oh oh oh,

ik heb hier nog 1 rieten mandje staan in een kastje.
happy en bemmie kruipen daarin en als ik eraan kom wordt ik aangevallen door happy  en bemmie  :(

volgens mij moeten die 2 een blok hebben ofzo. bah.
ik heb er een foto van gemaakt, die zal ik zo ff plaatsen.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Kim,

Wat een leuke foto's heb je gemaakt, wel toevallig dat ze bijna hetzelfde zijn als die van Hermien ;D.
Wat krijgt Miki al een geel koppie zeg. Hij heeft al meer geel als mijn Elmo. Hoe oud is miki nu?
Gekke happy en bemmie zeg ben benieuwd naar de foto.

Groetjes Roxy

Kimm

hoi roxy,

miki is nu zo'n 4 maanden. inderdaad krijgt hij nu een geel koppie, dat gaat zo snel zeg. hij is ook aardig in de rui en hij ziet er niet uit.  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

hilde

Citaat van: Kimm op 22 oktober 2009, 13:08:03




mooie foto's kimm

jij hebt ook afwasbakvalkjes hihi  ;D  ;D  ;D


groetjesssssssss



Hermien

Tja joh, als ze ook maar èrgens in kunnen kruipen krijgen ze last van hun hormoontjes. Daarom zorg ik er hier zoveel mogelijk voor dat er niet in dozen of tentjes gekropen kan worden. De les met Goofy, afgelopen voorjaar, was een harde en de boodschap was duidelijk.



Silvo en Gabber Beau.

                                ;D   ;D   ;D   ;D

Creatura

Haha, wat grappig dat ze in die doos kruipen ;) Maar wel minder dat ze je dan gaan aanvallen :( Typische beestjes zijn het toch ook soms ;)

@Hermien; Een harde les met Goofy? Wat was er gebeurd dan? Viel hij je toen ook aan?

Marian

Hey, wat een leuke foto's Kim :D
Badderen in de wasbak is handig en goed, maar je aanvallen :o, foeiiii  >:( ;D
Hormonen zijn soms onhandige dingen ;)

Fijn weekend, groetjes Marian

Hermien

Citaat van: Creatura
@Hermien; Een harde les met Goofy? Wat was er gebeurd dan? Viel hij je toen ook aan?
/quote]

Dat verhaal kun je lezen in mijn boekje "Nieuwe vluchten van mijn 'Vliegtuig'. Geen idee welke pagina, je zult dat even moeten opzoeken. Het komt erop neer dat Goofy zich verschanste in een hamstertentje waardoor het broedse gedrag geprikkeld werd. Tja, en dan worden ze lichtelijk val(k)s. Hun instinct zegt dan dat ze het nest moeten beschermen.

                             ;D  ;D  ;D  ;D

Kimm

de doos heb ik nu een paar dagen geleden weggehaald. buiten het broedse gedrag om kwam er heel veel troep hier ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

ik heb vandaag een proefzakje binnen gekregen van pellets.
Hot & Healthy Scenic.
Ik ben erg benieuwd of ze dit wel lusten, want de andere pellets lieten ze gewoon staan.
Wat ik nu fijn vind, is dat je bij deze firma dus een proefzakje kan proberen, zonder gelijk met een hele grote zak voer te zitten wat je weer weg kan gooien.

nou ik houdt jullie op de hoogte.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

23 oktober 2009, 23:20:07 #5563 Last Edit: 23 oktober 2009, 23:22:30 by Hermien
Kijk maar uit met Hot & Spicy, straks heb je ineens vijf vuurspuwende drakenkietjes....en geen huis meer. Heb je nog een doos over?

                             ;D  ;D  ;D  ;D

Hermien

Ha Kimm,

Ja, het is echt genieten hier met z'n allen. Poep opruimen doe ik eigenlijk zowat de hele avond. O, o, o, wanneer worden ze nou eens zindelijk? ???
Maar jij hebt ook prachtige dames en heren, hoor! Hoe is het verder met je? Lukt het om opleiding en valkjesgezin te combineren? Zal wel een stuk drukker zijn, nu hè?

Knuf van de Veertjes van het Vederkruid!

                          :-*  :-*  :-*  :-*