21 juli 2025, 14:24:24

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

BaUkJe

Hey Kim... Ben al een tijdje niet in je boekje geweest :( erg he... maar ja... de verhuizing is zo goed als klaar.. dus tijd voor boekjes!!! Jammer dat je logees weer weg zijn, zal wennen zijn of niet?

Caroline

Kan me voorstellen dat het afscheid heftig was .... eigenlijk was de vakantie net wat te lang .... je gaat je dan veel te veel hechten en met joou de valkjes ook.  :-\ :'(

Gelukkig zit je nu weer wat beter in je velletje.  :-*

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Hoi Kim, hoe is het daar ? Heeft ze nog zo'n heimwee of is het al iets beter? En hoe is 't met de andere 3 valkjes van je,
Bijna weekend ! Goed toch he, grtjs Ann ;D ;D

sabine

Hoi Kim,

Het is niet zo raar dat je je loge's mist. Het was ook een heerlijk stel. En als je dan zo lang er voor zorgd krijg je ook een band ermee.

Je heb wel geweldige foto's om nog eens terug te kunnen genieten van je loge's.

Liefs Sabine

Gerdy

hoi Kimm..

hoe gaat het nu bij je?

gr gerdy

Martha

Aggossie, wat moeilijk!
Leuk logeerpartijtjes maar het is bijna onmogelijk je niet te gaan hechten aan zo'n tortelduifje!
Hé, mannen!  ;)

Groetjes Martha
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl

R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008

Dierenfreackske

Hoi Kim, hoe is het hier? Fijn weekend hoor! Grtjs Ann

Hermien

Ach, wat een heerlijke kroelfoto's heb je nog gemaakt. Begrijpelijk dat je je rot voelt. Gaat ook wel weer over hoor. Zeker weten. Mijn 'Vliegtuig' geeft je een warme knuf.

Anke

Hoi Kim,
Hoe is het nu bij jou?
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

danielle

Hoi Kim,
Hoe gaat het nu met jou en de valkjes?
Ik kan me helemaal voorstellen dat het afscheid van de logees zo zwaar is geweest. Het was ook een heerlijk stel die bij je mochten logeren. Is Pebbles er alweer overheen? En heb je nog wat gehoord over Houdini, of hij het thuis weer zwaar had?

Fijne zondag  :-*

Groetjes Danielle

Kimm

hoi danielle,

ja het was inderdaad een heel leuk stel wat hier logeerde. met pebbles gaat het goed en met houdini ook! toch blijf ik veel aan ze denken.
verder gaat het goed hier. bemmie gaat goed door de rui heen en is weer de oude. happy is gewoon happy zichzelf ;D
met asha gaat het ook goed, wel ga ik haar even een beetje kortwieken, want ze stapt niet meer op. wel moet ik zeggen dat asha zich wat meer in de groep mengt. dus dat is wel leuk!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

hoi Kimm..

wat fijn dat Asha zich meer in de groep gaat begeven..

fijn dat het goed gaat met viertal.

fijne zondag

gr Gerdy

Bello

Hoi Kim,

Ja als je de ontluikende liefde ziet die tussen 2 valkjes bloeit is en blijft het moeilijk om het koppeltje uit elkaar te halen.

Maar je had geen andere keuze..........

anders wisten we het wel, dan mocht Houdini gewoon blijven....

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Kim;, leuk  dat het goed gaat daar en fijn te horen dat Asha het zo goed doet bij de groephoor! Grtjs Ann