19 juli 2025, 13:27:33

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

jeroenn

hey kim,

wat een hele mooie foto's.

vooral deze

Caroline

Ach .... arme valkjes en arme Kim.  :'( :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Bello

Ach jeetje Kim,

Wat waren ze in love..................

Maar het went wel hoor ;) anders moet je gewoon vragen of Houdini bij je mag komen wonen indien ze liefdeverdriet hebben ;D

Sterkte

Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

Dierenfreackske

Hoi Kim , aaaarch wat een hele mooie kroelfoto's van Houdini en Pebbles, wat zijn ze toch mooi verliefd, wat jammer nou dat ie niet gebleven is, hihi! Grtjs Ann

Marian

Hoi Kim,

Ach meid, wat had je nog mooie foto's gemaakt van het verliefde stelletje. Natuurlijk is het verdrietig dat ze nu uit elkaar zijn en tuurlijk dat je het daar moeilijk mee hebt!
Maar het komt vast wel weer goed :D
Ik wil je wat opbeuren, maar ik kan niet zo goed de juiste woorden vinden... :-\

Fijne avond, Marian

Kaatje

Hoi Kim,

Ik kom je ook even een flinke knuffel brengen en om te zeggen dat je een kanjer van een bent  :-*

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Kim, hoe gaat het hier met Pebbles en de 3 andere valkjes, en met jou? Ben je er al een beetje over? Ik hoop dat het vandaag ook beter gaat en Pebbles een beetje op vrolijkt,
het zal wel slijten hoor, liefs Ann

*Yvon

Hoi hoi

Ahhhh,inderdaad een heel zielig dat het verliefde stelletje nu liefdesverdriet heeft.  :-\
Maar nu Pebbles de smaak van de liefde te pakken heeft,
kan het wezen dat Pebbles verliefd wordt op Happy.  ;)

Groetjessss Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Sally

Hoi Kim

Gaat het met je, na het afscheid van je logeetjes?
En gaat het nu met Pebbles? Raakt ze er wel over?
Komt vast wel goed hoor!

Je hebt nog mooie foto's gemaakt van het verliefde stelletje.
Als ze hem mist, moet je gewoon maar die foto's aan haar laten zien. ;D

Groetjes!

Kimm

hoi hoi,
ja het gaat weer wat beter met mij hoor  ;D
jee wat een rot dag had ik gisteren zeg! ik was gewoon beroerd van het afscheid.
vandaag gaat het erg goed hier en pebbles is gewoon weer met haar eigen dingetjes bezig. gisteravond was ze nog wel aan het roepen en ging ze op de deur zitten,waar ze samen met houdini zat.
mijn valkjes zijn erg rustig zeg.
wel mis ik houdini en fidel enorm, alsof het mijn eigen valkjes waren  :-X
wat ga je je dan snel hechten aan beestjes en vooral als er iets moois ontstaat.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim, natuurlijk lmis je hen ook, je hebt ze ook bijna een maand bij je gehad he! En ja, het zou wel eens kunnen dat¨Pebbles nu ook verliefd gaat worden op Happy, zou leuk zijn he, grtjs Ann

Marian

Hoi Kim,

Ik hoop ook dat Pebbles het te pakken krijgt van Happy :D
Gelukkig voel je je alweer beter!

Groetjes, Marian

Anke

Hoi Kim,
Gelukkig gaat het alweer wat beter :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Kim,

Fijn dat het weer iets beter gaat  :-* Inderdaad niet vreemd dat je na toch een lange tijd, erg om Fidel en Houdini bent gaan geven. Ik denk dat ik precies hetzelfde gevoel zou hebben, vooral als er iets moois ontstaat tussen twee lieve valkjes !

Dikke knuffel  :-*

Liefs, Karin

Gerdy

Hoi Kimm..

wat een super lieve foto's..en wat zal het afscheid nemen pijn hebben gedaan..

ik ben blij om te lezen dat het alweer iets beter met je gaat en dat Pebbles weer haar gangetje gaat,,

gr gerdy