18 juli 2025, 18:34:25

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

ik  ben blij om te lzen dat alles goed is gegaan gisteren en dat je nu al geniet van je nieuwe lieverd. Wat moet het je een heerlijk gevoel geven.

Geniet er maar lekker van meid! Je verdient het!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Mara

Hoi Kimm

Fijn om te lezen dat alles goed is gegaan en dat Asha Pebbles al interessant vindt. Zo moet het ook!

Ben benieuwd naar de foto's.

Mara

Dierenfreackske

Hoi Kim, wat fijn dat alles zo goed is gegaan met het ophalen van Pebbles, ik ben heel benieuwd hoe het daar nu is met z'n viertjes. Hebben ze al met elkaar kennis gemaakt? Grtj Ann

*Manon*

Hai Kim,

Fijn te lezen dat alles goed gaat!  :D :D
Pebbles is een schatje, vond het zo leuk dat ze me steeds zat aan te kijken in de auto... werd bijna verliefd.... of was ik dat al  ???

Kimm

ja manon, volgens mij had pebbles nekkramp toen ze thuis kwam  ;D  ;D  ;D

vandaag ging het weer super. pebbles gedraagt zich alsof ze hier altijd heeft gewoond. dit heb ik nog nooit meegemaakt. alleen bij TT van manon.
leuk hoor, ze vliegt maar heen en weer. van de ene kooi naar de andere en ze zoekt happy en bemmie op. Pebbles deinst niet terug voor happy.
ook in de kooi is pebbels heel erg onderzoekend. ze heeft al op de schommel gezeten.
Ik had ze net alle 4 bij mij op de bank :D
Pebbles eet als een wolf, dus dat gaat ook erg goed.
En wat is ze toch mooi met haar mooie zachte kleurtjes :D
Al met al een leuke dag.
Ik heb de camera weer in mijn bezit dus dit weekend wordt het tijd voor foto's dacht ik zo en mijn handtekening mag ook wel weer veranderd worden anders is het zo weer kerst :P

liefs kim

Hermien

Nou dácht ik toch gelezen te hebben dat er vanavond foto's zouden komen. Als je terug was van je papa........ :-\

Heb ik nou iets over mijn valkparkietenkuif gezien....? ::)

Kimm

Citaat van: Kimm op 15 januari 2009, 09:58:31

foto's moet even wachten want de camera ligt bij mijn vader. vanavond ga ik bij hem eten en dan neem ik de camera mee naar huis. dus morgen ga ik foto's maken.
Hermien kan je het nog opbrengen om zolang nog te wachten? ;D

ja je hebt zeker wat over je valkparkietenkuif gezien. is die te lang geworden?  ;D  ;D

*Manon*

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa fototijd  ;D ;D ;D ;D ;D
Hey Kim, ben je al rond aan het rennen om foto's te schieten...  :D :D :D

Kaatje

Hoi Kim,

Ik liep wel 10 pagina's achter ! Wat een spanning hier, dan wel pebbles halen, dan weer niet, toen een woensdag die bijna in het water liep, en toen toch woensdag lekker met Manon naar Lynette om je lieve Pebbles in je armen te sluiten  :D

Ik ben blij om te lezen dat Happy zijn pootje weer beter is en hij lekker de rui in is gegaan en straks weer prachtige veren heeft en hij weer lekker kan vliegen !

Ook vind ik het super dat hij na de logeerpartij bij Manon zo lief en weer de oude is geworden en zelfs met Bemmie maatjes is geworden. Ook accepteert hij Asha inmiddels heb ik gelezen, echt super voor je en je hebt het heel erg goed aangepakt, klasse meid !!

Inmiddels is je lieve Pebbles er gelukkig en heb ik helemaal niks gemist, op de foto van Lynette kan je al zien dat het een hele knappe meid is en wat ik ook heel erg leuk vond om te lezen is dat Asha helemaal op haar hoofd ging hangen, een teken dat ze erg blij is  :D Volgens mij worden die 2 echt vriendinnen en misschien later gaan ze allebie op zoek naar een partner, ik heb er een heel goed gevoel over in ieder geval !

Ik ben blij dat ik hier ook weer bij ben en ik kijk uit naar de foto's die je gaat maken, ik wacht rustig af en zie ze vanzelf wel verschijnen  ;)

Dikke knuffel voor jou en je kwartet  :-*

Liefs, Karin

Kimm

hey manon

ik ga zo rondrennen  ;D  ;D  ;D

hoi karin,
ja gelukkig heb ik pebbles nu en het is het waard hoor. ze is erg mooi en tam.
verder bedankt voor je complimenten, erg lief van je! :-*

liefs kim

Hermien

Ja, ik moet nodig naar de kapper! Maar als ik het dan goed begrijp is het vandaag morgen?   

;D   ;D   ;D   ;D 

Kimm

ja het is vandaag morgen ;D  ;D

Hermien

Begin dan eerst maar eens je handtekening aan te passen. Ik ga nu weg en zie dus de foto's op z'n vroegst morgenavond. Bedankt! >:(

;D   ;D   ;D   ;D

Gerdy

wat heerlijk dat je pebbles nu eindelijk bij je thuis hebt...je kwartet is nu compleet

leuk dat Acha het heerlijk vind dat er een popje bij is..

ik ben heel benieuwd naar je foto's..ik jaag je niet op hoor  ;D  ;D

gr gerdy