29 april 2024, 05:53:26

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Citaat van: Kimm op  6 november 2008, 13:18:07
hoi allemaal,

bedankt voor jullie fijne reactie's!!!

het blijft moeilijk en ik weet dat ik het de tijd moet geven, maar toch ben ik aan het denken, denken, denken :-X

debby, een hele nieuwe kooi voor mij is denk ik geen optie, aangezien ik dit jaar voor bemmie ook al een dure kooi had gekocht. het idee van jou spreekt mij wel aan, dat is het niet, maar het draait om geld ;)

sari meenemen is ook geen optie ;D  ;D

en inderdaad hoelang moet happy bij manon blijven. daar moeten manon en ik het maar over hebben.

pfff, hihi moeilijk he?

met bemmie en asha gaat het goed.
gisteravond had ik ze alle twee bij mij op de bank gezet en wat zie ik:  asha loopt naar bemmie toe en ze doet haar koppie naar benenden. ach de lieve schat :D
maar bemmie wou niet en hij begon te pikken.
ik hoop dat hij het een keertje toelaat!

liefs kim





Duuk en Didi hebben ook de tijd nodig gehad om aan elkaar te wennen.. heeft best een tijdje geduurd voor ze gingen kroelen.. tegenwoordig doen ze bijna niet anders meer..

En wat de kooi betreft.. je zou wellicht je 2 kooien die je nu hebt kunnen verkopen? en voor dat geld een nieuwe/tweedehands terug kunnen kopen.. ?

't blijft toch moeilijk hoor, dat ben ik zeker met je eens..

Ik vraag me ook af.. wat als Happy en Sari nu echt een koppeltje gaan worden..  ???


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Roxy

Hoi Kim,

Moeilijke situatie zeg. Ik denk dat je het zeker nog even aan moet kijken hoe Happy zich verder ontwikkelt bij Manon. Of hij wat meer naar de andere valkjes toe gaat trekken en ze ook toelaat.
Ik heb met Bailey een beetje hetzelfde gehad. Ze wilde alleen maar mij en moest niks van Noa hebben, totdat Zoe erbij kwam. Sindsdien is ze dikke maatjes met hem.
Ik denk dat als Happy eenmaal weet hoe leuk andere valkjes zijn hij dat ook wel zal onthouden. Dan zou een popje erbij een optie kunnen zijn. Wat Romy zei is dan wel een idee, een ouder popje met een sterk karakter. En zoals Debby zegt dan komt hij nieuw tussen drie valkjes en zal hij zich aan moeten passen.
En ik weet niet hoe het met je kooien zit maar misschien kan je Happy, wanneer hij terugkomt, in de kooi doen waar Bemmie nu in zit. En Bemmie in zijn kooi. Dan is dat ook weer nieuw voor hem.
Ik wens je in ieder geval succes met de beslissing die je gaat nemen, en ik begrijp dat je er alvast over nadenkt.

Groetjes Roxanne

♥Debby♥

Hihi.. die vlieger gaat niet op Roxy.. 't zijn 2 identieke kooien..  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi desire,

ik mag altijd bij manon komen, maar ik vind dat op dit moment te moeilijk om dat te doen. dan moet ik weer afscheid nemen van happy voor mijn gevoel dan.
maar het is wel een idee hoor. ;)

hoi debby,

bedoel je dan dat bemmie asha en happy met zijn allen  in 1 kooi  te gaan doen?
en sari en happy mogen geen koppeltje worden. bonito is voor sari ;)

hoi roxanne,
het is wel een idee inderdaad om er een valkje bij te doen.
ik heb nu 2 grote kooien.
om bemmie in happy's kooi te gaan doen zat ik ook over na te denken ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

misschien is het idd een goed idee om bij Manon langs te gaan om te kijken hoe hij dan op jou reageert. Maar ik zou nu nog niet gaan, dat is denk ik al te snel. Hij is namelijk pas een paar dagen daar. Maar je moet het zelf weten hè  ;)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

hoi sharon,

nee ik ga nu ook nog niet hoor. vind ik te moeilijk ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Oh wat lief dat Asha naar Bemmie toegaat om een kroel te vragen  :-*
Maar wel jammer dat Bemmie dan pikt naar Asha. Maar misschien denkt ie dat hij een kopstoot gaat krijgen  ;D Hij zal moeten leren dat popjes hiermee liefde vragen  :D

Groetjes
romy

Kimm

hoi romy,

hihi ja een kopstoot.
ik zal ze vanavond weer op de bank zetten, bemmie moet er toch aan gaan wennen. hij is kopstoten gewend inderdaad ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

En nu hopen dat Bemmie zijn pikgedrag eerder opgeeft dan dat Asha opgeeft met kroeltjes vragen!
Ik zie al uit naar het moment dat ik hier kan lezen dat Bemmie en Asha kroelen  :D :-*

Groetjes
Romy

Roxy

Citaat van: ♥Debby♥ op  6 november 2008, 13:43:01
Hihi.. die vlieger gaat niet op Roxy.. 't zijn 2 identieke kooien..  ;)


Dat wist ik niet ;D.


Dierenfreackske

Hoi Kim , ik vind het ook heel moeilijk hoor ! Ach , lieve Happy , hij vind Sari lief en straks gaat ze bij Bonito he ! Hmm
beetje eng voor Happy niet ? Net nu hij het zo goed doet ,
zou wel jammer zijn hoor voor hem , weer bij iemand anders ? Gaat hij zich niet gefrustreerd voelen als hij inneens Sari niet meer heeft ? Ik weet het niet he ! Grtjs Ann



*Manon*

Ik denk niet, ook al lijkt Happy helemaal veranderd te zijn als hij terug komt, om ze met z'n drietjes in de kooi te doen.
Bemmie en Asha kennen elkaar en trekken met elkaar op... Happy komt daar dan bij als derde wiel aan de wagen en gaat dan ook zijn best doen om Asha voor zich te winnen... dan komt Bemmie in opstand en is het weer bonje..

Stel dat het toch goed is voor hem om een vriendinnetje te hebben... dan lijkt het me beter dat hij in een opnieuw ingerichte kooi komt waar het vriendinnetje al in woont  ;)
Zo komt hij er weer als 'nieuweling' bij, maar goed eerst maar eens zien hoe het gaat.

Ik wil Happy even wegen, weegschaal staat al klaar, maar meneer wil er niet uit en al helemaal niet worden geholpen door mij... hij bijt en blaast naar mij, als het goed is zal ie in de deuropening zitten nu, ga ik m even op de weegschaal zetten.

Tot later  :-*

Kimm

hoi manon,

het is ook eentje zeg! een beetje blazen naar jou...
ik ben benieuwd wat hij weegt.

liefs kim  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Happy heeft een beetje een avondhumeurtje...   :D
Hij woog vanmorgen 78 gram, nu 80 gram.

Kimm

avondhumeur  ;D  ;D  ;D
nou netjes weer 2 gram erbij ;)  ;)
dank je manon!  :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010