10 mei 2024, 20:27:13

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi patries,

ja happy is bij manon van de twentse valkjes.

ik krijg vandaag weer een update van haar over happy. ik ben zo benieuwd!

ik mis mijn ventje enorm hoor  :-\
maar ik weet dat hij ontzettend goed zit.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Patries, Happy komt ook weer terug hoor.. 't is maar tijdelijk.  ;)


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Dierenfreackske

Hoi Kim , fijn dat het zo goed zit met Happy , natuurlijk mis je hem , maar voor het goede doel he ....!grtjs Ann



Kimm

ja ann, ik moet niet teveel naar zielige liedjes luisteren, want dan denk ik aan happy  :'(

raar is dat hoor, hij leeft gewoon nog en hij heeft het goed,maar toch voel ik mij af en toe een beetje verdrietig. ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim

dat is heel normaal hoor, dat je je verdrietig voelt. Tenslotte mis je je ventje bij je. Komt vast helemaal goed hoor! We gaan allemaal duimen dat Happy eindelijk bij zal draaien.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


*Manon*

Hoi Kim,

Vanmiddag even uitgebreid verslag met foto's, wil m er ook even uithalen vanmiddag, want hij mist je behoorlijk als je het mij vraagt.
Hij heeft nog niet gegeten, tenminste, ik kan geen lege schilletjes ontdekken in het bakje...
Kijken hoe hij reageert als hij vanmiddag los is en de anderen gaan eten van het lekkers wat ik voor ze ga maken...

Liefs Manon

Patries

is het maar tijdelijk :-X? alleen zodat hij gaat bijdraaien zeker! nou dan komt het helemaal goed! vast en zeker!

gelukkig dat manon hier ook actief is, zodat je de updates enzo allemaal meemaakt! succes ermee!

xx Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

Kimm

hoi manon,

oh ik hoop toch wel dat hij gaat eten vandaag.
ik ben benieuwd hoor vanmiddag!
dikke knuffel meid! :-*

hoi patries,
ja het is tijdelijk om te kijken of zijn gedrag ook veranderd.

hoi sharon,
dank je meis ;)

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi Kim,

Ik merk dat hij niks van mij moet hebben.... hij stapt niet op mijn hand in de kooi... hij wil maar één ding: ERUIT!!
Hij heeft net wel van de trosgierst gegeten toen ik m dat voorhield...  ;)

Kimm

hoi manon,

kijk maar even als hij eruit is of hij dan wel wil opstappen.

hij is eigenwijs.

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

*Manon*

Hoi hoi Kim,

Happy is aan het eten, weliswaar wel van de trosgierst, maar beter iets dan niets nietwaar...
Hij heeft ook al appel gegeten, dat kun je zo zelf zien, hij is eruit geweest, samen met Zazcha eerst....
Ging goed, toen Tibeau erbij uit, en hij begon naar Tibeau te pikken, maar die weet zijn mannetje wel te staan, dus dat komt wel goed en Zaura vond ie ook niet aardig  ;)
Maar misschien was het te druk voor hem, alhoewel hij zich wel uitgebreid ging poetsen terwijl mijn valkjes om m heen zaten :o

Ik haalde Happy uit zijn kooi en hij sprong op mijn schouder en daar zat ie dan... opstappen deed ie niet meer, hij zat goed, toen hij zag dat Zazcha wel opstapte e.d. deed hij ook mee, maar wel met wat geblaas en gepik.
Maar goed, tis voor hem ook nieuw he, ben allang blij dat hij nu eet. Inmiddels zit hij weer even in zijn kooitje, ik wil het rustig opbouwen met hem...
Komt vast goed meis, ik vind Happy wel een schatje hoor, hopelijk komt het goed  :-*


































Rarara.... waar zit ik  :P







Dit waren ze meis, ik denk dat we niet ontevreden mogen zijn de eerste dag hier.... hij past zich goed aan en hij zit nu weer rustig in zijn kooi... hij schreeuwt ook niet meer zo, hij heeft er toch niks aan, want ik haal m dan vast niet uit zijn kooi  ;)als hij piept, piept ie wel heel zielig... maar dat zal wel zijn fluitje zijn neem ik aan  ;)

Liefs Manon

Kimm

jeetje manon,wat een gave foto's!!
ik ben er emotioneel van zeg  :-[
mijn happy die daar lekker zit te eten en bij de anderen op de kooi zit. och mijn lieve ventje, ik mis je.

ik vind het echt prachtig wat je doet manon!
kon je hem wel normaal weer in zijn kooi krijgen?
wel ben ik blij dat hij toch wat heeft gesnoept ;)

mooie update en ontzettend bedankt!!! :-*

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

♥Debby♥

Je mag wel uitkijken dat je TT niet mee naar huis krijgt Kim...  ;)

Het zal moeilijk zijn dit zo te lezen maar laten we hopen dat het niet voor niets is..  :-*


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

*Manon*

In de kooi ging wel weer goed, al had hij natuurlijk wel in de gaten dat hij er weer in moest, maar toch ging hij, om zich om te draaien en er zo snel weer uit wou  ;) Maar goed, hij zit nu lekker op zijn stokkie lekker te dutten  :-*

Kimm

Citaat van: ♥Debby♥ op  3 november 2008, 15:11:09
Je mag wel uitkijken dat je TT niet mee naar huis krijgt Kim...  ;)

Het zal moeilijk zijn dit zo te lezen maar laten we hopen dat het niet voor niets is..  :-*


hahah ja wie weet  ;D  ;D

hoi manon,

ja het is een stinkerd hoor. maar daar kom je wel achter, hihi.
fijn dat het jou allemaal gelukt is. helemaal super van je! :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010