20 juli 2025, 00:32:33

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , hoe gaat het met jou en de valkjes ? Heel veel sterkte ook nog !
Grtjs Ann

Kimm

hoi ann, anja, romy en danielle.

met mij gaat het redelijk. de binnenkant van mijn neus doet nog erg zeer, maar wel te houden hoor. met de moeheid gaat het wel. ik hoef maar even wat te doen en het zweet breekt mij uit. ik was ook niet veel online hier, want ik was erg moe.

happy is flink in de rui. hij verliest het hele visgraat patroon. blijft dat nu weg? zou het wel jammer vinden hoor. verder is hij nog erg bijdehand enzo maar ik stop hem nu wat vaker in de kooi en dat gaat prima. ook sávonds moet hij eerder naar bed van mij ;D

liefs kim :-*

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ; ik denk als hij dat patroon verliest het een man is , maar zeker weet ik dat niet hoor !
Je zal het zien als de rui over is !
Grtjs Ann

Hermien

Halve vogels op de grond, ik ken het. Pluisjes hier, veren daar, nog meer pluisjes in de gordijnen. En dan zijn er nog steeds mensen die durven beweren dat het bij mij nooit vuil wordt, omdat ik alleen.... ::)  ???  :P  ;D woon.
Wat Happy betreft, valkparkieten voelen je gemoedstoestand heel goed aan hoor. Tenminste, dat idee heb ik wel. Merk dat ook aan mijn valkjes.
Sterkte met je neus en hou de vogels wel onder de duim joh.
;D

Kimm

hoi ann,

ja happy is wel een mannetje, dat wist ik al, maar dat houdt dus ook in dat het visgraat motief nu wegblijft? hihi ik vond het zo mooi. maarja..

hoi hermien,
ja overal veertjes en pluisjes! ik moest vanmiddag even weg en toen zei een kennis van mij: hee je hebt een veertje tussen je teen. ik kijken, ja hoor, had ik halve happy tussen mijn tenen ;D  ;D  ;D
ik zal proberen om mijn vogels onder de duim te houden, bemmie is geen probleem hoor!

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim ...ja , ik weet het niet hoor , ik denk dat eens gehoord te hebben he , hihi !

Grtjs Ann

danielle

Hoi Kim,
Leuk om weer wat van je te lezen.
Lijkt me vervelend om steeds zo moe te zijn  :-\ . Maar wel fijn dat je al een stuk opgeknapt bent.
Hier zit ook alles onder de veertjes, Izzie is nu in de rui.
Hoe oud is Happy nu eigenlijk?

Groetjes Danielle

Kimm

hoi danielle,

happy is nu 1 jaar en 4 maanden.

groetjes kim

Romy

Hoi Kim

Ik dacht ook dat mannen uiteindelijk hun volledige visgraatmotief verliezen. Jammer dat je dat net zo mooi vond... Maar des te veel reden om er een popje met visgraatmotief bij te nemen  ;D

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Hoi Kim....ik vrees dat het toch waar is he !
Ik hoop dat je je al wat fitter voelt en niet zo moe meer bent !
Heel veel beterschap nog hoor !
Alles goed met Happy en Bemmie ?Grtjs Ann

Kimm

hoi ann en romy,

ja dus toch waar he, dat het visgraat motief weggaat. jammer maar ja als happy maar lekker gezond is vind ik belangrijker hoor!
het gaat hier goed hoor. met de vogeltjes is het prima!
happy heeft nog een paar veertjes met visgraat maar dat zal nu dus spoedig verdwijnen. ik bewaar ze wel en plak ze er weer op ;D
mijn moeheid wordt iets beter hoor. het moet wel van ver komen, maar ik voel verbetering en dat is belangrijk!

liefs kim

Yvette

Ik vind het zelf ook dat ze gezond is dan de visgraatmotief maar het staat wel heel erg bijzonder

Caroline

Hoi hoi, jammer dat je nog steeds niet helemaal opgeknpat bent.  :-\ In ieder geval beterschap.  ;)

Wat betreft Happy, inderdaad zijn visgraatmotief komt niet meer terug. Alleen popjes en jonkies hebben een visgraatmotief, mannelijke jonkies verliezen het dus na de eerste grote rui.  :-\

Zijn pubertijd, mede met zijn zware rui kunnen ook zijn humeur van de laatste tijd veroorzaken. Hier merk ik gelukkig niet veel van het puberen maar in de rui heb ik er wel een paar flinke kattekoppies tussen zitten hoor. Ze zitten dan toch  minder lekker in hun velletjes.  ;)

Komt vast helemaal goed.

Voor straks welterusten, of misschien lig je al lekker in je bedje.  ::)

Groetjessssssssssss  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kimm

hoi caroline,

happy had al paar keer een rui gehad, maar is dit dan de grote rui van hem?
en inderdaad zal hij daar wel kattig van zijn zoals jij zegt. dus hij zal binnenkort wel weer opknappen :D
nu ga ik zo wel lekker slapen :D
jullie ook welterusten!

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , Ik denk wel dat Caroline het juist heeft , en dat ze bitsig kunnen doen als ze in de rui zijn , dat zie ik hier ook hoor ! Jammer dat de visgraadmotief niet meer terug komt he , maar het is dus wel zo dat je dan zeker bent dat het een men is maar dat wist je al !

Nu ik ook ! Hihihi !
Weer iets bijgeleerd he ! Zo komen we dus alles te weten over valkjes he ! Ik weet ook nog niet zo veel hoor !
Maar heb ook al wel veel gelezen , en geleerd over valkjes !
Dat is ook nodig he als je er iets van wil opnemen , haha !
Veel succes met Happy en na de rui zal hij echt wel weer zo lief zijn !
Hoe is het met Happy haar schrikbuien ? Zij had 's nachts een paar keer zo paniekerig geweest voor je operatie he ?
Heeft ze het dan nog gehad of niets meer ? Ik hoop dat ze
niet zo 'n schrik meer heeft !
Maar zoals een mug ofzo , daar schrikken ze wel van he !
Grtjs Ann