12 september 2025, 09:07:40

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Zo,heb even een paar bldz's terug gebladerd en ook genoeten van jouw foto's.  ;) :D
Het zijn prachtige valkjes,waar je zeker geregeld foto's van kan plaatsen.  :P ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Gerdy

Hoi Kimm,

en wat voor pizza was het...beviel de smaak Happy een beetje?

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

het was pizza funghy met championgns. dus hij vond dat de moeite waard ;D

hoi caroline,

leuk dat je de foto's mooi vind :D

hoi yvon,
dank je wel! ik ga ook zeker vaker foto's plaatsen :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Hermien

Ja lekker, hè? Levend vlees op je pizza. Afijn, jij kunt alles straks weer lekker schoonmaken. Heel af en toe laat ik mijn vliegtuig ook al los vóórdat ik klaar ben met eten. Nou, dat is partytime voor ze. Lekker van alles uit mijn jus vissen en er dan mee over tafel schuiven...... :(

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik vind het ook heel leuk dat je meer foto's plaatst , dan genieten we ook nog eens van het douchen enzo !

Hoe is het met de tentjes ?  Zijn ze er nog niet in geweest ? Hier niet wanbt het is slecht weer he ! En de tentjes staan  in de buitengedeeltes maar ook 1 bij de grasjes in het binnenhok . Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

ik ga ze vandaag even weer douchen. het is daar erg mooi weer voor en aangezien ze zo ontzettend in de rui zijn is dat wel even lekker voor ze denk ik. de kooi ligt vol met veertjes. ik kan er wel een valkje van maken ;D  ;D  ;D hihi dan krijg ik een hele leuke mutatie!
had gister de kooi schoon gemaakt maar daar is niets meer van te zien door de veren. ga ze er maar even uitplukken denk ik ;)

liefs kim

Romy

Hoi Kimm

Dit is inderdaad het gevolg van valkjes loslaten vooraleer je gedaan hebt met eten  ;D Zo is Flupke vroeger ook nog midden in m'n bord beland, en ook eens een keertje midden in een yogurthpotje  :o

Nu mag ze er alleen uit als we gedaan hebben met eten  ;)

Fijn dat het bij jullie zo'n mooi weer is! Hier hebben we al 14 dagen kwakkelweer  :( Gisteren is het zelfs de hele dag niet gestopt met regenen!

Groetjes
Romy

Kimm

even weer een paar foto's van vandaag. lekker smullen van een broodje!

Anja

Hoi Kim,

Wat een genot om ze zo lekker te zien smullen hoor.

Hihihihihi valkje in je eten. Dat gebeurd hier ook wel eens. Van de week nog. Toen landde Yelo midden in de zoetzure saus. Ze was toen rood ipv cinnamon ;D ;D ;D ;D

Groetejs Anja

Mara

Hoi Kimm

Ik heb genoten van alle foto's.

Mara

Kimm

hoi mara,

fijn dat je genoten hebt!

hoi anja,

haha wat worden ze vies he als ze in het eten komen. dikke klaaierds zijn het dan ;D  ;D  ;D een rood valkje, ook leuk!

liefs kim

Romy

Hoi Kimm

Mooie foto's hoor  :D
Hier smikkelt Flupke zó hard van brood, dat ze zich telkens verslikt  ::) Dus geven we haar geen meer.
Happy en Bemmie zijn toch 2 mannetjes he? Of heb ik het verkeerd voor?

Groetjes
Romy

Kimm

hey romy,

ach verslikken? a gossie, arme flupke :D
ja mijn 2 zijn allebeide mannetjes dat heb je goed hoor :D

groetjes kim

Hermien

Van die veren zou je ook een sjaal kunnen maken. Weet je dat ik nog jarenlang slagpennen en vleugelveren heb gespaard? Was de bedoeling om er 'iets' mee te doen in een schilderij. Maar omdat het vooral grijze veren waren, ik had toen nog alleen twee wildkleur mannen, heb ik ze uiteindelijk weggegooid. Misschien wil jij wel veren opsturen?
;D

Yvette

Ik vind deze foto de allermooiste