10 september 2025, 18:00:10

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi yvette,

dank je wel. ik vind dat ook wel een mooie foto ;)

hoi hermien,

nou die veren die happy verloor met de schrikrui die heb ik ook nog :D wie weet wat ik nog ga doen er mee.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi Kim , ook een hele goede morgen hoor ! Wat heb je weer leuke foto's geplaatst zeg , welk brood is dat ? Ik ga ook eens een stuk donker brood aan de valkjes geven morgen !
Eens kijken wat ze er van vinden he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

ik weet zo niet wat voor brood het is. ik koop altijd erg donker brood. bv oerbrood, kloosterbrood etc. erg lekker..........

groetjes kim

danielle

Hoi Kim,
Je hebt mooie foto's geplaatst! Ik had laatst ook geprobeerd om brood te geven. Ik had ze best een groot stuk gegeven, kijk ik later nog eens, is er niets meer van te bekennen. Ze vonden het blijkbaar dus erg lekker.

Groetjes Danielle

*Manon*

Hoi Kimm,

Wat heb je toch een heerlijk boekje om in te lezen en wat zijn je foto's prachtig.  :-*

Groetjes Manon

Dierenfreackske

Hoi , ik heb ze grof bruin brood gegeven en ze hebben bijna geproefd he ! Net niet he ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

anders neem je zelf een hapje,dan willen ze ook :D

hoi manon,

dank je wel, leuk dat je even komt kijken!

hoi danielle,
ja inderdaad, dat brood is zo weg, haha, grappig he?

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , a ja , dat is waar ook , volgende keer ga ik dat maar doen he !  ;D ;D..........hoe is het met de twee kanjers daar ?
Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Kimm...hoe gaat het met je lieffies..

gr Gerdy

Anja

Dierenfreackske

Hoi hoi ; hoe is het met jou en de valkjes ? Grtjs Ann

Romy

Hoi Kimm

Alles goed met jou en de valkjes?

Groetjes
Romy

Dierenfreackske

Goedemorgen Kim ....ik kwam even kijken !! Ik hoop dat alles goed gaat daar en ook met de valkjes ! Grtjs Ann

Gerdy

Hoi Kimm,

ik kom ook weer ff kijken..alles goed bij jou en de valkjes?

gr gerdy

Kimm

hoi allemaal!

alles gaat goed hier hoor. wel vind ik happy af en  toe erg agressief. gisteravond zat hij bemmie enorm te treiteren. echt niet lief. tegen mij is hij ook af en toe ontzettend happerig en blazen en dan van het ene moment op het andere moment. na ja wie weet is dit maar weer tijdelijk.

groetjes kim