8 september 2025, 13:39:04

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Kim,

Het heeft even geduurt voor ik al je foto's heb kunnen zien, maar het was de moeite waard hoor. Het zijn hele mooie foto's, en ik heb ervan genoten.

Gaan Happy en Bemmie al het tentje in?
Ik heb Kenji en Pietje eergister met het tentje laten kennismaken, en ze gingen er best snel in, wel met een trostgierstje he. :D
Foto's staan in mijn boekje ;)

Groetjes Sally

BaUkJe

Hallo Kim, ben een hele poos niet wezen kijken in je boekje, maar ben weer bij! ;) Leuke brood-eet foto's! gr Baukje en  :-* van Arie aan die van jou

Dierenfreackske

Hoi hoi Kim , ik kom even gluren hoor !
Hoe is het met julie ? Grtjs Ann

Kimm

hoi sally,

dank je wel.

hoi baukje,
ook dank je wel!

hoi ann,
het gaat wel goed hier maar happy is zo ontzettend dominant bezig >:(  >:( erg irittant is hij :-\

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi hoi........ ;D ;D  is hij aan het puberen misschien ... ?? ::)
Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

nou volgens mij heeft hij dat al gehad. toen hij gekortwiekt was, toen was hij veel rustiger. nu is alles weer aangegroeid en meneer denkt dat hij de baas is hier. ook zit hij sávonds bemmie te etteren in de kooi. is niet zo leuk.

groetjes kim

Kimm

hoi,

ik zit nog even in een dilemma,
volgende week lig ik 3 dagen in het ziekenhuis. wat zal ik doen met mijn 2 tal? naar mijn moeder brengen of ze hier in huis laten zodat mijn moeder ze komt verzorgen. en kunnen ze eventueel 3 dagen in een kleinere kooi leven of zal ik dan toch maar die grote kooi verhuizen???

groetjes kim

Romy

Hoi Kimm

Flupke is momenteel ook alleen thuis. 's Morgens en 's avonds komt mijn vriend er langs om ze even uit te laten en eten en drinken te geven.
Ik denk dat het het makkelijkste is als je vraagt of je moeder langs komt. Zo hoef je niet alles te verhuizen, en blijven ze op hun vertrouwde plekje.

Waarvoor moet je geopereerd worden? Ik hoop in ieder geval dat het niet ernstig is!

Groetjes
Romy

Anja

Ik zou het ook doen zoals Romy het zegt.

Groetjes Anja

Mara

Hoi Kimm

Ik zou het doen zoals Romy het aangeeft, dan heb je weinig last met verhuizen en zo en hebben je valkjes ook minder stress.

Groetjes

Mara

Kimm

hoi meiden,

bedankt voor jullie advies. ik ga het overleggen met mijn moeder. is het niet erg dan dat ze overdag zolang alleen zijn?

hoi romy,
ik word aan mijn neus geopereerd. de boel staat scheef en er worden van de neusschelpen wat afgesneden.

groetjes kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , wanneer is de operatie gepland ? Hopelijk valt het een beetje mee, want het is niet evident toch ! Moet je dan in zo'n neusgips ? Iemand die ik ken heeft dat ook gedaan , en alles was heel goed hoor ! Wel een beetje pijnlijk in het begin he , maar het valt wel mee ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

a.s. maandag gaat het gebeuren. ja het is wel te doen hoor, alleen de eerste 3 dagen is minder omdat je dan vol zit met tampons enzo. ik mag dan woensdag weer naar huis toe. ik denk dat ik happy en bemmie maar meeneem ;D  ;D  ;D

groetjes kim

Romy

Hoi Kimm

Voor die drie dagen kan het echt geen kwaad hoor. Flupke zit nu ook al alleen van maandagmorgen, en als het goed is ben ik straks rond 17u thuis. M'n vriend ging langs 's morgens en 's avonds om ze eten te geven en even te laten vliegen.
Maar zelfs al kunnen/mogen ze niet uit de kooi, jou valkjes hebben echt wel voldoende ruimte om die 3 dagen te overbruggen. Je hoeft je geen zorgen te maken :)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

dank je wel, ik ben namelijk helemaal niet gewend om ze alleen te laten. dat geeft mij een erg vervelend gevoel namelijk. maarja het verhuizen voor die 3 dagen vind ik ook nog al wat. vooral met die grote kooi.

groetjes kim