10 mei 2024, 21:17:07

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi gerdy,

ja weer schrikken he. ik blijf inderdaad in conditie s.nachts ;D dat is mijn nachtfitness.
ja ik heb al een hele poos een nachtlampje aan, maar dat helpt dus niet.

Hoi ann,

wat het is ik weet het niet. ze hebben daarna wel weer rustig geslapen. wel baal ik hier enorm van want eind juni moet ik weer naar het ziekenhuis toe voor een operatie en dan moet ik 3 dagen blijven en mijn moeder zorgt voor de vogels, maar ik denk dat ik ze dan maar naar mijn moeder toe moet brengen, want wat gebeurd er als ik er niet ben en ze krijgen weer paniek. dan blijven ze doorklapperen met de vleugels tegen de kooi :-\  :-\

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Wat grappig hoe Happy kan headbangen  ;D Ik vond het ook heel lief om te zien hoe hij een hopje maakt naar de andere kant van het touw  :D

Misschien heb ik erover heen gelezen, maar zijn ze dan uiteindelijk in het tentje gegaan?

Ik vind dat ze een supermooie kooi hebben! Zo groot dat ie is!  :o Daar kunnen vast nog enkele valkjes bij  ;)

Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

nog meer valkjes ;D  ;D  ;D  ;D
leuk he hoe happy dat hopje maakt, doet hij overigens altijd. het is net een kippetje die trampoline springt ;D
nee uiteindelijk is bemmie het tentje niet ingegaan, maar ik blijf oefenen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

danielle

Hoi Kim,
Wat een leuke filmpjes en foto's.  Happy leeft zich echt uit, dat headbangen echt geweldig  :D .
Het zijn ook mooie valkjes! Volgens mij zit Happy graag op dat touw? En zit Bemmie altijd aan de andere kant van de kooi?
Wat vervelend dat ze in de nacht zo zijn geschrokken en dat het nu weer voor de tweede keer is gebeurd. Toch wel vreemd, waar ze dan zo van kunnen schrikken  :-\ . En je hebt toch ook een nachtlampje dus ze kunnen toch wel iets zien. Nou ik hoop echt dat het niet meer gebeurd.

Groetjes Danielle

Kimm

hoi danielle,
dank je wel.
happy zit graag op dat touw en bemmie zit altijd in dat hoekje.
grappig he?
ik hoop dat ik de komende nacht weer rustig slaap.pffffffff.
niet leuk als dat te vaak gaat gebeuren hoor.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ik hoop dat je twee kanjers een rustige nacht hebben ....enne ....blijen oefenen met de tentjes he ! Mijn valkjes zijn er ook nog steeds niet in geweest , maar als ik er eentje in zie , zal de rest ook wel volgen denk ik . Ik heb er nu wat houtsnip in gelegd en wat zaadjes . Ik hoop dat ze het proberen hoor , maar ik denk dat we wat geduld moeten hebben , hihi ! ....een wedstrijdje ....wie gaat er het eerste wagen om in dat tentje te kruipen  he ?? ;D ;D   lol.
Grtjs Ann



Kimm

goedemorgen ann,

je was er weer vroeg bij ;D  ;D
gelukkig hebben happy en bemmie weer een rustige nacht gehad, ( ik ook ).
zogauw er eentje in het tentje zit dan gelijk een foto maken ;Dhaha, ja een wedstrijdje ervan maken ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske




Kimm


ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Yvette

Ik vind jouw filmpje en je tentje heel erg leuk

Kimm

hoi yvette,

dank je wel! :D  :D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Gerdy

Hoi Kimm,

Ik ben heel erg benieuwd wie er als eerste in een tentje gaat..ik heb ooit een foto tje gezien ...ook op deze site geloof ik..waar er wel een valkje in zo'n tentje zat.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

hihi bij anja gaan ze wel in het tentje. zij heeft ook foto's daarvan erop staan. een erg grappig gezicht ;D  ;D  ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

goedemorgen,

ik heb happy gisteren even nagekeken of hij al weer nieuwe veren krijgt. zo hee, hij zit vol met bloedpennetjes. ik vind dat wel een eng gezicht hoor. je kan het niet zo zien maar onder het verenpak zit bij zijn staart heel veel nieuwe hulzen. dat gaat dus weer snel he? wel mooi hoor dat dat zo snel gaat. dan wordt mijn lieverd weer mooi! ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim ....wacht maar tot ie al z'n veren zal hebben , hij wordt vast nog veel mooier , je zal het wel zien he !
Nu is het misschien een beetje eng om te zien maar binnen een 14 daagjes zie je er waarschijnlijk niets meer van he ! Even geduld hoor meid , het komt allemaal goed met hem ! Grtjs Ann