4 juni 2024, 12:16:26

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

Citaat van: Anke op 17 mei 2008, 17:01:06
Ze hebben vast liever een bungalow ;D



haha ja inderdaad, ik zal wat voor hun gaan boeken ;D

ik heb net rijst gemaakt en happy eet ervan ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi ,  wat leuk dat Happy van de rijst heeft gegeten zeg !  ;D ;D , hier nog niet hoor ! Morgen opnieuw proberen  ::) Grtjs Ann



Kimm

hoi ann,

ik was rijst aan het koken voor mijzelf en toen moest ik aan jou denken ( jaja ;D) dat jij ook rijst voor hun had gemaakt. dus ik zet een klein bordje met een beetje rijst in de kooi en ze eten ervan :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

De filmpjes kijk ik morgen anders worden ze hier helemaal gek.

Moet je eens notenrijst van Lassie proberen. Dat vinden ze hier helemaal lekker lekker.

Groetejs Anja

Kimm

hoi anja,

bedankt voor de tip.
ga ik ook eens even kopen. je hoort nog hoe ze dat vinden.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Annelies

Hoi KImm

Wat een gave filmpjes en foto's hé

Echt super om Happy zo bezig te horen en die twijfel foto van Bemmie is die er nog in geweest of niet ???

Groetjes Annelies

Gerdy

Hoi Kimm,

Ik heb weer zitten genieten van je filmpjes..op het tweede filmpje lijkt het net of happy een blaffend hondje nadoet..helemaal geweldig.

Dat tentje vind ik toppies..als ik vragen mag ..waar heb je dat tentje vandaan?..

Vinden ze rijst zo lekker dan ..anders kan ik dat ook wel eens maken en in de volliere zetten.

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

de tentjes heb ik van ann gekregen, van het forum.
ja de rijst vonden ze lekker, wist ik ook niet maar ik probeerde het eens uit.
hihi een blaffend hondje ;D  ;D  ;D  ;D  ;D
leuk dat je genoten hebt!


hoi annelies,

nee bemmie is er niet in geweest. maar de aanhouder wint zeggen ze. leuk dat je het filmpje leuk vind :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Kim,

Ik kom even zeggen dat ik de filmpjes heb gekeken en dat ik er enorm van heb genoten.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Kim ....de tentjes vallen in de smaak he !
Leuk he die tentjes !
hihi  ;D ;D   Ann



Sjaak

Wat een leuke filmpjes! En dat tentje is ook super. Als die van mij dalijk zo ver is dan wil ze misschien ook wel camperen, moet het weer wel eerst beter worden.

Kimm

hoi sjaak,

nou het weer gaat weer de goede kant op dus ze kunnen weer oefenen met camperen zodat ze deze zomer zelfstandig op vakantie kunnen gaan ;D

Hoi ann,

ik vind die tentjes geweldig!!!

Hoi anja,
dank je wel.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Kimm

het was weer raak vanacht. ik hoorde weer paniek in de kooi en ik ben nog nooit zo snel bij de kooi geweest. daar kan geen atleet tegen op. happy had weer paniek. het is gelukkig goed afgelopen. ik hoorde het en ik dacht: o nee he :o
dus erg snel eruit voordat hij zijn vleugels kapot slaat. hij zat weer met zijn kuif recht omhoog en helemaal verstard te kijken. maar goed, dit is goed gegaan gelukkig.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Kim , ....wat is er daar 's nachts toch , waarom ze zo snel schrikken , ...vast weer zo'n domme mug he ! Ik weet niet , war zou het kunnen zijn ? Wel ik denk dat je weer heel erg geschrokken bent ook als je 's nachts de valkjes zo hoort in paniek ! Ik hoop dat ze daarna nog een rustige nacht gehad hebben he ! Grtjs Ann



Gerdy

Hoi Kimm..

jeetje weer schrikken zeg..maar ze houden je wel zo in conditie..alleen op een niet zo leuke manier.
heb je een nachtlichtje bij ze gehangen dat wil ook nog wel eens helpen.

gr gerdy