20 juli 2025, 08:21:36

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi rianne,
ja het is echt een rakker en dat wordt steeds erger merk ik :o
en inderdaad ik heb geluk gehad net zoals jij, gelukkig maar! Ook ik hoop op heel veel happy jaartjes met happy :D

Hoi manon,
dat is erg druk om alle boekjes te lezen en ik vind het forum ook zo verslavend :-\
geniet vanavond maar lekker in je eentje en lekker op het forum! ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Kim,

vreemd genoeg kreeg ik geen meldingen meer van je boekje... maar nu ben ik weer helemaal bijgelezen!

Je hebt erg mooie en leuke foto's van Happy geplaatst. Hij is echt heel erg mooi hoor!
Ook leuk om een foto van jou te zien, weten we ook weer wie jij bent  ;)

Ik lees dat Happy lekker baldadig is en heerlijke streken uithaalt. Ik moest erg lachen om het stroopaccident. Gelukkig is hij nu weer helemaal schoon.

Ook heel erg leuk trouwens dat je een vriendinnetje voor Happy erbij wilt.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sharon,

dank je wel voor je compliment! ja happy is er eentje. gister heb ik hem voor straf in de kooi gedaan, jeetje zeg wat was hij vervelend :(  :(  :(
hij zat steeds bij mijn oog te pikken en dan zei ik: nee en dan stopt hij en dan gaat ie slijmerig zitten fluiten en daarna gewoon weer doorgaan met pikken. hij luisterd niet, maar snapt het wel denk ik hoor ::)
volgens mij zit hij echt in de pubertijd. ik mag wel op puppie cursus met hem ;D  ;D  ;D
daarom lijkt het mij ook wel goed om hem een vriendje te geven ;)

liefs kim

Sally

hallo Kim,

Ik heb dit weekend geen tijd gehad om op het forum te zitten, dus kom ik nu even bijlezen.
Je hebt super leuke foto's geplaatst van Happy zeg, tis echt een mooierd!. En hij krijgt inderdaad al een heel wit kopje, wat gaat ie nog veranderen zeg.
En een gezicht bij de naam, joehoe, dat is altijd leuk.
Je lijkt me een toffe madam. :D

Hehe, dat verhaal van happy in de siroop...
Dat ken ik... Hier heb ik er nog zo'n 3  :-X  ;D

Groetjes Sally

♥Debby♥

wat leuk dat Happy dit voorjaar een vriendinnetje krijgt..  als ik je zo lees is hij nu druk bezig om jou te versieren!  ;)

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi debby,

zal dat het zijn dat hij mij aan het versieren is?  of is het de pubertijd?

hoi sally,

dank je wel meid voor je compliment. dus die van jou kunnen ook flink kliederen ;D
ik heb het vandaag even aan mijn moeder verteld van die boterham, nou ze lag in een deuk ;D

liefs kim

Sally

Nja...
Wat je kliederen noemt...
In de tijd dat ik Kuifje nogmaar alleen had was ik eens spaghettie aan het eten... Kan je het al voorstellen?
Kuifje duikt daar in en springt direkt op mijn kleren... En ja, toen hing ik onder de rode saus. :D

Groetjes Sally

Kimm

hier nog wat foto's van mij die baasje weer zo nodig moest maken en ik maar poseren :-\  :-\  :-\

*Manon*

Hoi Kim,

Zoals beloofd, hier ben ik dan!!
Helemaal bijgelezen ook ;D
Happy is een mooi manneke zeg en praatjes heeft ie dus ook al ;D
En ik lees dat hij een vriendinnetje krijgt, nou dat zal deze mooie meneer wel helemaal te gek vinden... tot die tijd plaagt hij jou maar ???

Groetjes Manon

Kimm

haha ja tot die tijd mag hij mij pesten ;D

ik kan dat wel aan  ;D  ;D  ;D

groetjes kim

Sharon

Hoi Kim,
jeej! Nog meer foto's!  ;D ;D
Wat is Happy toch prachtig zeg! Echt ontzettend mooi. Ik kijk telkens mijn ogen uit als ik hem zie.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Kimm

hoi sharon! dank je wel namens happy  ;D
ik moet alleen de foto's wat scherper krijgen nog, maar daar wordt aan gewerkt.

liefs kim

Wilma1

Hey Kim,
Ik zie dat je ook ee boekje bent begonnen. Een mooi verhaal van Beauty en 18 jaar, is toch een mooie tijd die jullie samen hebben gehad!

Nu een Happy, die ook zijn naam eer aandoet, zoals je zelf al zegt en een supermooie kooi zeg!!!  :D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Kimm

hoi wilma,

dank je wel. ik ben ook erg blij met de kooi. wel is hij erg zwaar met schoonmaken maar hij is groot genoeg voor nog een valkje.
liefs kim

Anja

Hoikes Kim,

Wat een mooie foto's zeg. Wat is hij toch een knapperd zeg.
Geef hem maar een kikke knuffel van me .

Groetjes Anja