17 juli 2025, 14:20:00

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Anja

Hey Kim,

een gezicht bij de naam das altijd leuk.

Leuk je te zien Kim.

Kimm

hoi anja,

ja dat vond ik eigenlijk ook, dan weet je een beetje tegen wie je nou praat ;)

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Romy

Hoi Kim

Wat een mooie foto's heb je geplaatst! Je ziet inderdaad dat Happy steeds meer een wit koppietje krijgt. Mooi hoor!

Leuk om eens te zien wie Kim nu eigenlijk is :)

Groetjes
Romy

Mara

Hoi Kimm

Leuke foto's zeg! Leuk ook om een gezicht bij de naam te hebben.

Mara

♥Debby♥

Leuke foto's Kim!

jij bent ook leuk zeg!  :) mooie foto hoor!! en Happy is een schatje! superleuk!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi anja,romy, mara en debby!

bedankt voor jullie leuke reactie's.
en romy, inderdaad happy wordt steeds witter. hij wordt straks helemaal anders ???  ;D

liefs kim

Kimm

hoi allemaal!

vanmorgen was ik lekker een broodje aan het eten met appelstroop. happy zat boven op mijn hoofd en hij springt zo bovenop mijn boterham met stroop. :o
ik moest hem dus van die boterham afhalen en toen zat alles onder de stroop ::)
ik met happy naar de keuken om hem helemaal schoon te maken, de klaaiert! pootjes onder de kraan en een stukje veren schoongemaakt ;D  ;D
het is ook eentje! ;)

liefs kim

Emely

Haha, wat een verhaal zeg... ik zie dat helemaal voor me... gelukkig is Happy tam genoeg om goed alles af te kunnen wassen. Als ik dat hier met Paco mee zou maken dan had ik een dag taak gehad om het beestje schoon te krijgen.
Paco weigert namelijk onder de douche te gaan of bij de kraan te komen zitten en zelfs in zijn badje in de kooi gaat hij niet. Volgens mij heeft hij watervrees hahhaa.... terwijl als ik met de plantenspuit aan kom dan vind hij het HEERLIJK, vleugeltjes wijd en sproeien maar haha...

Liefs, Emely

♥Debby♥

hihi.. een heus stroopvogeltje..  :)

en het is al zulke plakzooi die stroop... fijn dat hij weer lekker schoon is..

Wou jij nou nog een vriendinnetje voor happy?? ben je al op zoek of laat je het zo?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kimm

hoi emely,
nou dat wassen ging niet vrijwillig hoor, ik moest hem echt even vastpakken en de pootjes wassen. wel beet hij, maar het moest gebeuren. hij houdt ook niet van douchen en de plantenspuit vind hij ook nog niet geslaagd ;D

hoi debby,

ja wat een plakzooi. mijn fleecejasje wat ik aanhad zit ook helemaal onder de stroop, want toen ik hem van mijn boterham afhaalde ging hij vrolijk stappen oven mijn jasje ;D
ik heb happy bij lique weg en daar wil ik dit jaar weer eentje vandaan hebben. het is even afwachten wanneer zij weer jongen krijgt, maar ik hoop rond mei,juni.

liefs kim

Anja

Hoi Kim,

Dat is mij ook al meerdere malen gebeurd en het gebeurt nog steeds.

Midden in de mayo of curry, midden in mijn schaaltje pudding. ;D ;D ;D

Gelukkig is hij weer helemaal ontplakt ;D ;D

Groetjes anja

Kimm

hoi anja,

beauty deed nooit dat soort dingen, dus het is wel lachen dat happy dat nu wel doet, maar wat kan hij een rotzooi maken zeg ;D het is een baldadig ventje die happy ;D

liefs kim

rianne_123

Hey Kim,
Ontzettend leuk valkje zeg, die happy! :D
Echt een rakker! ;)
En je hebt ook leuke foto's erop gezet van happy...
Ik heb je verhaaltje gelezen over Beauty dat ie wegvloog...
Je hebt toen wel geluk gehad zeg dat je hem/haar weer terug kreeg! (ik trouwens ook)  ;)
Nou ik stop met dit berichtje, ik wens je nog veel happy jaartjes toe met happy... ;)
Groetjes van Rianne

*Manon*

Hoi Kimm,

Wat een mooie foto's heb je geplaatst zeg!
Ik heb je boekje nog niet helemaal doorgelezen, alleen effe gebladerd :-[ :-[ ;) maar ik vind het erg leuk om je boekje te lezen en dat ga ik vanavond doen... manlief is dan lekker weg, dus kan ik onbeschaamd lekker effe lezen hier op het forum... jouw boekje is het eerst aan de beurt, kan ik je mooi volgen in je boekje... zie door de bomen soms het bos niet meer, maar leuk is het wel ;D

Groetjes Manon