18 juli 2025, 00:55:01

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Yvette

Je hebt hele leuke fotoreportage gemaakt van Happy en Bemmie bij 1 foto lijkt of 1 zegt tegen de ander van weg wezen jij en bij de andere lijkt of hij klein beetje nieuwsgierig is dat hij alles wilt weten wat er op de straat gebeurt

Anke

Hoi kimm,
Wat een leuke foto's heb je gemaakt!!
Och je arme moeder die moet zorgen voor een pitbull valkje :o

Wat leuk dat je aanwezig mocht zijn bij het vrijlaten van de waterhoen!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

hoi anke,

dank je wel!

haha ja, mijn arme moeder, terwijl zij zo gek is met mijn valkjes. en dan doet happy zo lelijk tegen haar :o
ja met het waterhoentje was erg leuk hoor.

hoi yvette,
dank je wel.
bij die ene foto is het ook een beetje gekibbel hoor. happy lokt bemmie uit, dus vandaar die open snaveltjes ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mara

Hoi Kimm

Prachtige foto's zeg. Heb er weer van genoten.

Mara

Anja

Hoi Kim,

Wat een geweldige foto's heb je weer gemaakt. Een genot om naar te kijken.

Groetejs Anja

Kimm

hoi mara en anja,

fijn dat jullie ze leuk vonden! :D

groetjes kim

*Manon*

Hoi Kim,

Als ik je foto's zo zie dan hadden het zo mijn valkjes kunnen zijn... Sascha doet ook altijd precies zo tegen mijn witmaskertje en die kruipt ook helemaal in zijn schulpie, echt zielig vind ik dat, maar ja... je kunt er zo weinig aan doen.

In ieder geval heb ik heel erg genoten van je leuke foto's  ;D

Kimm

hoi manon,

dank je wel.

als happy te ver gaat bij bemmie, dan zeg ik op korte,zware, toon: happy nee. hij draait zich dan om en kijkt mij met die oogjes aan en dan stopt hij. hij weet heel goed wat wel en niet mag van mij, maar ik laat ze ook wel hun gang gaan hoor, maar het moet niet te erg worden tegen bemmie, want dat vind ik ook erg zielig. en bemmie is veel groter dan happy, haha. vanvavond liep bemmie achter happy aan, zo van: ga nou eens aan de kant man! ;D  ;D  ;D was erg leuk om te zien.

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat een genot om naar je valkjes te kijken , zo'n mooie en leuke foto's en wat vinden ze het heerlijk om met de wattenstaafjes te gaan lopen he ! , hihi ! Grtjs Ann

Kimm

hoi ann,

ik moet mijn neus nog insmeren met zalf en dat doe ik met een wattenstaafje en dan ziet happy dat en dan trekt hij dat staafje zo uit mijn hand. dus ik had hem zelf maar eentje gegeven ;D dat is inderdaad erg leuk om te zien hoe hij zich daarmee vermaakt!

liefs kim

*Manon*

Pas maar op dat Happie dat stokje ook niet in zijn neus stopt :P:P ;D

Kimm

whahaha, jaaaaaaa daar zie ik hem wel voor aan ;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

Kimm

mijn drinken is ook niet meer veilig.........

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat een leuke foto's , heeft ie lekker dordt he ! Grtjs Ann  ;D ;D

Anke

Hoi Kimm,
Tomatensap met valkjespoep?? ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes