18 juli 2025, 01:56:31

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

hoi anke en ann,

ja voordat ik een slok nam moest ik eerst wel checken of hij er niet iets had laten invallen! lekkere valkjespoep. ;D  ;D  ;D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hihihihi

weet je zeker dat het poepje niet is gezonken :P :P :P

Groetejs Anja

Romy

Hoi Kimm

Ik zie dat Happy ook graag met wattestokjes speelt! Dat doet Flupke ook graag. Soms maak ik de watjes nat, dan vindt ze het nog fijner!
Haha, tomatensap met valkjespoep  ;D Heeft ie er ook proberen van te proeven? Of heeft hij alleen maar even op je glas gezeten om die als wc te gebruiken?  ;D

Groetjes
Romy

Kimm

hoi anja,

gelukkig zat er niets in ;D

hoi romy,
hij hangt er dan ook ondersteboven in. dat had ik ook vast willen leggen, want dan wil hij dus een slokje nemen ;D

hoi allemaal,

gekke happy:
bemmie mag af en toe graag eens even met zijn kontje over het stokje wrijven in de kooi.
zo vanavond ook weer en happy zat bij mij. ik had wat lekkers in mijn handen en normaal gesproken gaat happy dan nooit uit zichzelf weg.
hoe happy het door heeft ik weet het niet, maar bemmie was weer aan het stokje wrijven( even rustig dacht hij) en happy vliegt er heen, gaat de kooi in naar bemmie toe en dan gaat happy naar bemmie fluiten. dit doet happy elke keer als bemmie dit gedrag vertoond.  bemmie maakt er geen geluid bij dus ik snap niet hoe happy dit doorheeft en waarom happy dan naar bemmie toegaat.
jullie een idee??? ;D  ;D  ;D

liefs kim

Hermien

Als Gabber 's avonds zich op de knokkels van mijn hand bevredigt heeft hij ook toeschouwers hoor. Goofy en Silvo komen er dan ff gezellig bij zitten. Goofy begint dan ook op zijn manier te 'praten' en Silvo maakt een of ander 'geil' bedelend geluid. Kennelijk raken ze er opgewonden van...... ? :o

Dierenfreackske

Hey , hihi , een valkje zit soms raar in elkaar he met hun valkjes gedrag , hihi ! Leuk wel he ! Grtjs Ann

Romy

Hoi Kimm

Haha grappig hoor  ;D
Ik denk wel dat Happy het  ziet hoor van Bemmie. Want uiteindelijk zien vogels héél goed.

Groetjes
Romy

Kimm

hoi allemaal,

ja appart he dat happy dat gewoon doorheeft. ach arme bemmie, die kan dus niet even rustig zijn gang gaan. dan wordt hij weer gestoord. ;D

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi , die arme Bemmie toch , zo altijd gestoord worden
he ! Grtjs Ann

Yvette

Wat is Bemmie een arme valkje
En ik lig hier ook in een deuk net als bij iemand anders op dit forum

sandy

wat een gekke valkjes zijn het ook

en hoe gaat het met jou hier ik ben al een tijdje niet meer in je boekje geweest

Kimm

goedemorgen,

hier alles ok met happy en bemmie.
ik kom net bij de kno arts vandaan. ik heb een ontsteking in mijn neus. auw! ik heb antibiotica gekregen, dus ik hoop dat het snel gaat afzakken.

liefs kim

Gerdy

getsie..ik hoop voor jou dat het inderdaad snel weggaat die ontsteking..

wat een heerlijke foto's ..blijft genieten..wattenstaafjes..had ik nog niet aan gedacht..ga ik ook doen en rietjes zijn ze hier ook helemaal gek mee.

gr gerdy

Yvette

He getsie en ik wens jou heel veel sterkte

Dierenfreackske

Hoi Kim , meiss toch , nu een ontsteking  aan de neus nog , heel veel beterschap hoor , en hopelijk werkt je antibiotica goed en heb je zo geen last meer he ! Grtjs Ann