9 september 2025, 01:50:27

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

sabine

Hoi Kim,

Leuke foto's  ;D Valkjes doen inderdaad alles wat jij liever niet heb. Pearl heeft hier ook die balletjes ontdekt maar sloopt het wel erg snel. Als ik weer beter ben ga ik wel nieuwe kopen  ;D Dan sloop ze niet iets anders  ;)

Groetjes Sabine

Caroline

Gave foto's!!

Gelukkig loos alarm met de ontlasting.  ;)

Leuke balletjes, ken ze helemaal niet.  :-[

Fijne dag, liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Sally

Hoi Kim,

Wat een leuke foto's weer zeg.
Bemmie last van zijn hormoontjes omdat ie alles sloopt?
Hij kan beter is wat oefenen met Asha of Pebbles hihihi :D

Groetjes Sally!

Gerdy

ik wist niet dat die balletjes er ook in een kleiner formaat zijn..ik heb alleen grote

gr gerdy

Hermien

Wist ik ook niet, Gerda. Waar koop je die leuke balletjes?

sabine

Ik heb ze tijdje geleden al, bij de Kwantum gekocht. Daar hadden ze een zak met verschillende vormaten er in. De prijs weet ik niet meer. Maar goedkoop genoeg om ze door je valkjes te laten slopen  ;) ;D

Groetjes Sabine

Dierenfreackske

Hoi Kim, hoe is het met je kwartet?  Grtjs Ann

Monky

Hi Kimm,

Ik dacht, kom, laat ik weer eens even bij onze lieve Kimm met haar birdies kijken... Even zien of Pebbles zich een beetje bij je vermaakt  ;D

En kijk daar... ik word getrakteerd op heerlijke foto's met leuke balletjes die ik eigenlijk ook wel wil hebben  ;D ;D ;D Je kan ze dus bij de kwantum halen? Hmmmm....

Fijn in elk geval dat de beauty Pebbles het zo goed doet  :)

Groetjes,
Monky

Kimm

hoi allemaal,

ik heb dat leuke balletje van Lynette gekregen toen ik pebbles op ging halen.
ik zal haar eens vragen waar je die balletjes kan kopen. ;)  :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Dierenfreackske

Ik heb ook die balletjes, die kan je in intratuin overal in Belgie kopen, dat is een tuincentrum, maar denk dat je in NLook wel verschillende tuincentra hebt waar ze die verkopen hoor!
Grtjs Ann ;) :D :D :D

Bello

Da's ff schrikken geweest nadat je ze een peper hebt gegeven.

Hier geef ik ze ook verse of gedroogde pepers maar de zaadjes haal ik er niet uit.
Je moet alleen uitkijken met knuffelen want die snaveltjes blijven lang peperig.

Gaat goed he zo met zijn 4en?

Leuke foto's hoor, heb ze net ziten te bekijken.

Groetjes Dorothé
Catka we zullen je nooit vergeten....missen doen we je allemaal, dag liefste knuffel

danielle

Hoi Kim,
Hier alles goed zo te lezen  :D .
Je hebt leuke foto's geplaatst.
Wat een schrik moet dat zijn geweest na de pepertjes.
Ik heb ze het nog nooit gegeven, moet ik ook maar eens doen. Snap alleen niet hoe ze dat nou lekker kunnen vinden. Is het echt niet te scherp voor hun  ??? .

Groetjes Danielle

Romy

Hoi Kim

Ik ben blij om te lezen dat het rode in de ontlasting van de pepers komt. Dat wist ik helemaal niet. Maar ben wel blij om het te lezen want Flupke krijgt ook soms rode peper.

Dat balletje herken ik! Dat hebben ze een aantal maanden als decoratiemateriaal verkocht in de Aldi. M'n moeder had dit toen gekocht. Ik zag toen de gelijkenis tussen die balletjes, en het speeltje wat ik online had gekocht, en daarom geef ik haar nu en dan zo'n balletje om te slopen. Fijn he om ze ermee te zien spelen  :D

Groetjes
Romy

Hermien

Een Kwantum hebben wij hier niet in de buurt, dus dat wordt niks. Blokker en Marskramer hebben wel ballen....(ja, ik bedoel in de winkel dames.....), maar ik heb alleen hele GROTE (in de winkel, dames...) zien liggen.

Maar ik zal vast nog wel eens tegen een bal van geschikt formaat aanlopen.....(NEE dames, ik heb het over een gevlochten balletje en niet over een leuke vent...., hoewel het daar onderhand wel eens tijd voor zou gaan worden.... :P)