9 september 2025, 21:43:22

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Kimm

Voor a.s. maandag middag heb ik een afspraak gemaakt voor happy bij een vogelarts in Hellendoorn.
Ik had deze mevrouw in januari een mail gestuurd met de problemen van Happy met het vliegen en landen op de grond.
Ik heb van haar een uitgebreide mail terug gekregen en naar aanleiding daarvan een afspraak gemaakt met haar. Ze gaat happy dan bekijken en kijken hoe het met de vliegpennen zit.

Ook vertelde ze dat een valkje 1 keer in het jaar de vliegpennen verwisseld en de andere veertjes dus vaker.
Ik vond haar erg aardig. Ik ben benieuwd maandag.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Hoi KIm,
Ik zal voor je duimen dat je goed nieuws krijgt maandag :D :-*
Liefs Saar :-*

sabine

Hoi Kim,

Nou, ik ben benieuwd wat ze zegt.
Hopelijk heeft ze goed nieuws ;D

Bedankt voor je felicitatie  :-*

Groetjes Sabine

Hermien

Hopelijk vindt Happy haar straks ook aardig.....
Ik duim mee voor een goede uitslag.

Kimm

ja  het is dus zo dat als happy op de grond knalt, hij dus met zijn borstbeen op de vloer komt. daardoor word er dus adem ontnomen bij hem en er een pijnscheut door zijn lijfje gaat.

ze gaat kijken hoe het dus met de veren staat. evt kunnen er veren uitgehaald worden onder narcose. maar ze gaat eerst kijken of dat wel nodig is uberhaupt.

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim , whaaaauuuuuw , dat is ook niet niets he met die veertjes   :) :) veel succes maandag hoor! Grtjs Ann

Romy

Hoi Kim

Is het een vogelartse die ook via dit forum wordt aangeprezen? Of heb je een nieuwe 'ontdekt'?
Ik vind het wel erg fijn dat je zo'n lieve DA hebt gevonden. Hopelijk is ze in het echt ook zo lief met Happy! Ik vind het wel erg netjes dat ze zo uitgebreid op je mailtje heeft geantwoord. Dat doen niet alle dierenartsen! Dus heel fijn :)

Succes in ieder geval maandag!
Groetjes
Romy

Kimm

hoi romy,

deze va heeft peter mij doorgegeven. wel zag ik dat ze nu ook hier op de link staat.
ja ik ben erg benieuwd maandag. ze klonk erg rustig en de mail die zij mij stuurde was ook duidelijk. dus toen heb ik haar ook gelijk gebeld ;)

liefs kim

Dierenfreackske

Hoi Kim, ik ben benieuwd hoe het maandag gaat zijn bij jou! Alvast nog veel succes voor maandag, grtjs Ann

Gerdy

Hoi KImm..

jeetje wat spannend..ik hoop dat je goed bericht krijgt
ik begreep uit je eerdere verhalen eigenlijk niet waarom je met Hapopy naar de DA zou gaan..maar nu is het me duidelijk..
Happy heeft toch altijd normaal gevlogen?

gr gerdy

Kimm

hoi gerdy,

ja happy heeft in het verleden gewoon gevlogen, maar is nu dus gekortwiekt. helaas duurt het erg lang voordat hij zijn vliegpennen verwisseld en daardoor dus neerstort op de vloer.
zij gaat bekijken hoe het er nu voor staat ;)

liefs kim

Anja

Hey Kim,

Ook ik ga voor jullie duimen en ik hoop dat het met de vliegpennen helemaal goed gaat komen.

Dikke kus,

Anja

Marian

Hey Kimm,

Succes aanstaande maandag :D
Ik hoop dat jij en Happy er mee geholpen kunnen worden :-*

Alsvast fijn weekend,
Groetjes Marian

BaUkJe

Hey Kim! Ik hoop maar dat Happy die mevrouw ook lief vind, want anders komt ie er nooit meer! ;) Hahaha... Zal maandag aan jullie denken!

Gerdy

heel veel sterkte maandag en we gaan duimen dat alles goed komt.

gr gerdy