8 september 2025, 16:40:33

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Sharon

Hoi Kim

ik kan me heel goed voorstellen dat die vragen door je hoofd spoken hoor. Ik zou me er ook vragen bij gaan stellen, als er bij mij zoiets gebeurde. Helaas kunnen onze schatjes het ons niet zelf vertellen  :)

Ik blijf voor je duimen dat Happy echt liever gaat worden, en dat ook blijft als hij terug bij jou komt! En dat Bemmie dan ook nog gewoon blijft doen zoals hij nu doet: dus lekker levendig  :)

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat is dat hier ,  Zo te horen gaat het fantastisch met Happy en Zazcha en Bemmie en Asha ! Dat is de oplossing   ;D ;D ;D
Grtjs Ann

Kimm

haha daar zal manon blij mee zijn  ;D  ;D
maar ik vind het wel super dat er eindelijk een valkje is die happy aankan.

hoi sharon,
ik hoop het ook hoor! :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

He Kim , wat zijn jullie van plan ??  ;D ;D ;D
HAHAHA  Grtjs Ann

Kimm

ik ben helemaal niets van plan ann.  :D
ik ga gewoon bij manon wonen, dat is gewoon DE oplossing ;D  ;D  ;D  ;D

Kimm

maar, er is 1 maar.... ik heb asha al een paar dagen niet meer gehoord met geluidjes.
dat is echt waar.

Dierenfreackske

Hey , wat jammer nou dat je ze niet meer hoort met geluidjes of het is misschien heel stilletjes zodat je het net niet hoort , neeee ...dat kan waarschijnlijk ook niet he !
Misschien nog door de rui ook ?? Grtjs Ann

Sharon

Hoi Kim

wat jammer voor je dat Asha nu geen geluidjes meer maakt. Dat vond je nu net zo leuk. Misschien dat ze over een tijdje weer terug begint.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Romy

Hoi Kim

Misschien is Asha net als jou enorm onder de indruk van Bemmie  :D Het loop vast wel los hoor, ze moet opnieuw óók weer terug haar evenwicht vinden, met zo'n happy Bemmie  ;) ;D

Groetjes
Romy

Kimm

ja dat zal ook wel hoor ;)
bemmie is nu moe van zijn gefeest van gisteren ;D  ;D  ;D
de gekkerd!

liefs kim

*Yvon

Hoi hoi

Misschien is ze gewoon stiller door het sombere weer.  ;) :D

Hoelang blijft Happy eigenlijk bij Manon logeren ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Kimm

hoi yvon,

ik ben ook wat stiller hoor door het weer ;D  ;D

ik zou niet weten hoelang happy bij manon blijft. dat moeten we nog maar even zien en kijken hoe het zich allemaal ontwikkeld bij manon.

liefs kim

danielle

Hoi Kim,
Wat een leuk filmpje, Spikey ging fanatiek meedoen  :D .
De foto's zijn ook super.
Ben blij dat alles zo goed gaat met Happy.

Groetjes Danielle

*Manon*

Citaat van: Hermien op  5 november 2008, 11:09:26
Oef! Straks hebben we een nieuw probleem: Is Happy eindelijk happy en Bemmie is happy too.., maar moet Happy na zijn gedragstheraphie weer terug Bemmie en Asha. Dan hebben we Manon in tranen en van streek, omdat ze Happy zo'n lekker ding is gaan vinden en geen afstand meer van hem wil doen....... :'(  :'(  :'(  :'(

;D ;D ;D ;D Die Hermien, nee hoor, Happy gaat weer lekker naar huis, maar hij is heel erg lief hier. Natuurlijk heb ik zijn ware karakter nog niet gezien, daar is het te vroeg voor he, en misschien laat ie het me ook niet zien... is ie het straks vergeten  ;)

Dierenfreackske

Hoi , Kim , jaaaa, je doet het heel goed zo met de valkjes , laten we hopen dat Happy laat ons zeggen weer helemaal normaal begint te doen , en hopelijk daarna ook weer bij jou he , dat zie je wel weer he ! Het gaat de goede kant uit bij Manon daar he ! Grtjs Ann