18 juli 2025, 13:29:23

Pheebee & de doerrakjes....

Gestart door Kimm, 7 januari 2008, 19:57:41

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat een gave en mooie foto's , ik heb er van genoten hoor ! Zo te zien gaat het wel de goede kant uit met Happy he ! Ik geloof best dat je emotioneel is bij het zien van Happy op de foto's ! Het komt vast wel goed met Happy zijn gedrag  ;)  Heel mooi hoor ! Grtjs Ann

Hermien

Ha Kimm.

Je mag best emotioneel zijn hoor, bij zulke prachtige foto's en toch redelijk positieve berichten! Zelf zit ik hier ook een traantje weg te pinken en zit me te bedenken hoe ík me zou voelen als één van mijn mannkes tijdelijk naar een ander adres zou moeten. Ik ben bang dat ik dan zou gaan GILLEN!

Toch fijn dat je foto's krijgt. Zo lijkt Happy toch een beetje dichterbij....

danielle

Hoi Kim,
Mooie foto's hoor van Happy bij Manon. Kan me voorstellen dat je daar wat emotioneel van wordt. Is toch vreemd op hem opeens op een ander plekje te zien.

Groetjes Danielle

Sally

Dag lieve Kim,

Das echt normaal allemaal hoor, dat je emotioneel wordt bij het zien van de foto's van Happy. Maar je krijgt toch positieve berichten eh! Echt super.
En mooie foto's ook!

Groetjes Sally

Sharon

Hoi Kim

het zijn mooie foto's hoor, die Manon heeft geplaatst! Ik kan me goed voorstellen dat je dat nu toch wel even raakt hoor meid. Laat je maar gerust weer even gaan hoor, dat geeft helemaal niets! Het is ook niet makkelijk om tijdelijk afscheid te moeten nemen van een vriendje.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

Dierenfreackske

Hoi Kim. alles kids daar ? Hoe gaat het met Bemmie en Asha daar ? Mooie foto's heb je van Manon he ! Super hoor ! Grtjs Ann

Kimm

hoi allemaal,

ja de foto;s van happy zijn echt helemaal geweldig!!
en zeker is het raar om je valkje op een andere plek te zien.

goede berichten van manon haar kant , dus dat geeft moed!
ze doet goed haar best en helemaal top met haar updates!!!

met bemmie en asha gaat het goed. vanmiddag was bemmie aan het dansen, dat is zo geweldig om te zien ;D  ;D  ;D
de gekkerd!
asha is een flinke eter trouwens! ik moet de bakjes 2 keer per dag aanvullen.
wordt ze een flinke meid van!

ik heb net broccoli meegekregen van mijn moeder en dat geef ik zometeen nog en anders morgen :D

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Romy

Hoi Kim

Oh wat fijn om te horen dat het goed gaat met Happy bij Manon! Zo te zien aan de foto's wordt ie wel lekker verwend  ;) :D
Mag ook wel he, als je weet wat hem te wachten staat  ;D
Hopelijk lukt het Manon om iets aan z'n gedrag te veranderen. Blijkbaar werkt het negeren blijkbaar al wat, aangezien z'n geschreeuw al minder is!

Ohoh, broccoli! Flupke is daar dol op. Ik ben erg benieuwd wat Bemmie en Asha ervan vinden.

Groetjes
Romy

Anke

Hoi,
Fijn dat het goed gaat met Bemmy :)
Nu maar hopen dat zijn gedragscursus vruchten gaat afwerpen.
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Diaantje

Hoi kimm

leuke foto's! echt super lief van Manon dat ze je wil helpen Happy te her opvoeden!
Zo te zien gaat het wel goed met hem.
Hij kan toch niet tegen die andere valkjes op!!

groetjes

Dagboek Tjippy en Yuki

Dierenliefde is een wonder,
deze vriendschap is heel bijzonder.

Dierenfreackske

Hoi Kim , wat fijn dat het goed gaat met Bemmie en leuk dat ze ging dansen , hihi ! Dat is zeker gek he !
Whaaaaauuuuuuw , eet Asha al twee bakjes op per dag ? Wel dat is super hoor!  Een flink etertje is ze he !
En met Happy zal het ook wel flink meevallen , je zal het zien , door eens bij iemand anders te gaan is het niet slecht voor hun karakter hoor , misschien is ie wel helemaal veranderd als ie weer bij je komt ! Wat fijn dat je zo'n goede update's krijgt , zo kan je je valkje toch helemaal volgen he !
Dat is toch ook een geruststellend gevoel he meiss ! Knuffie , Ann

Gerdy

wat een heerlijke foto s van Happy en de andere valkjes om hem heen..en ik kan me heel goed voorstellen dat je wel eventjes iets weg moet slikken als je happy zo ziet zitten..
maar de berichten zijn goed en ik blijf voor je duimen dat je je eigen Happy weer terug krijgt

gr gerdy

christa

ha kimm
zo te zien gaat het goed met happy.en met jou komt ook wel weer.
hier zeggen we:als op zien tied.(alles op zijn tijd) ;)
maar je vogeltje zit bij een goed iemand.(zou ik ook wel willen van die heerlijke fruitschoteltjes zomaar voorgeschoteld te krijgen zonder dat ik zelf wat hoef te doen) ;D
nou doe kalm aan en succes met je andere 2 vogeltjes.
dikke kus christa :-*

Kimm

hoi christa,

hihi ja alles op zien tied ;D  ;D
bedankt voor je lieve berichtje.  :-*

hoi gerdy,
ik duim ook voor happy!
de foto;s zijn echt mooi he!

hoi ann,
ja het is erg geruststellend hoor. asha is echt een dikke eterd!! maar beter zo dan anders he.
het is een apart gevoel, maar het is net alsof ik de verkering uit heb ofzo, hihi. de hele dag aan happy denken ;D

hoi diaantje,
happy kan er vast niet tegenop hoor. tenminste dat hoop ik!

hoi anke,
ja manon is nu gedragstherapeute geworden ;)

hoi romy,
ze hebben lekker zitten smullen van de brocoli. lekker vinden ze dat hoor :D

bemmie zit zich aan te stellen.
asha wil bij hem zitten maar dan gaat bemmie een beetje stom zitten doen ;D
als asha zich maar even omdraait of haar staart raakt die van bemmie aan dan is het tsssssiiiiieeeee.
gekke bemmie!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Caroline

Geweldig, Kim en Manon .... gaat vast allemaal goed komen.  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.