16 mei 2025, 17:44:33

Sallandse Valkparkieten 2008

Gestart door Rob S, 6 januari 2008, 21:47:05

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Hhihi niets is minder waar... vogelgeslachtsbepaling.nl is een dochteronderneming van een enorm research lab wat onder andere overspel en dergelijke vaststelt aan de hand van ingestuurd ondergoed :P

En verder ook vaderschaps onderzoek e.d. bij mensen

Hun factuur komt via incertezza en omdat ik wou weten wat dat was heb ik dat eens in de browser ingevoerd. En voilla http://www.incertezza.nl/ haha :) Dus ik denk dat ze het inderdaad heul druk hebben met vogelaars  ;D

Rob S

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 21 augustus 2008, 15:44:29
Hhihi niets is minder waar... vogelgeslachtsbepaling.nl is een dochteronderneming van een enorm research lab wat onder andere overspel en dergelijke vaststelt aan de hand van ingestuurd ondergoed :P

Hun factuur komt via incertezza en omdat ik wou weten wat dat was heb ik dat eens in de browser ingevoerd. En voilla http://www.incertezza.nl/ haha :) Dus ik denk dat ze het inderdaad heul druk hebben met vogelaars  ;D

Dat is dus geen klein onderzoekscentra :o, maar ik heb nog steeds geen uitslag. Straks toch maar weer ff bellen.

En ik kreeg vandaag alweer vrij ivm het niet zo mooie weer, net als de afgelopen 2 dagen >:(. Dus ik heb maar even foto's gemaakt van de bontjes. Van het andere nest heb ik maar geen foto's gemaakt, het zijn toch van die kale kippen en er valt dus maar weinig van te zien.

De oudste, een bonte opaline split witmasker. Niet gereserveerd

Het 2e jong van dit koppel, ook bont opaline en split witmasker. Niet gereserveerd

Het 3e jong van dit koppel, net als de rest ook een bonte opaline split witmasker. Niet gereserveerd

De buurvrouw kwam even een kijkje nemen hoe het met de nieuwe buurjongens en meisjes ging

De jongste uit het nest, ook een bonte opaline split witmasker. Niet gereserveerd

En als laatsteeen sfeerplaatje uit de voliere

Groetjes

*Manon*

Wauwie wat een mooierds..... *smelt* *smelt*  ;D ;D

Rianne

Caroline

:o Wow, mooi nestje weer Rob.

De buurvrouw is ook mooi!!  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rob S

En nog maar even een paar foto's van onze "waakhond"

;D

Maar af en toe is ie ook wel rebels ;), mensen die hier langskomen vragen of we last van konijnen hebben. Maar nee, al die gaten in het gazon komen door een hondje :P

En nog een laatste fotootje van Sepp dat hij aan het spelen is met zijn veelste grote stuk hout.

*Esther*

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 21 augustus 2008, 15:44:29

Bonnie toch! ;D

Caroline

;D ;D ;D

De ondeugd straalt ook van zijn koppetje, ROb.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Rianne

Rob S

Citaat van: *Manon* op 22 augustus 2008, 12:31:39
Wauwie wat een mooierds..... *smelt* *smelt*  ;D ;D

Haha wanneer zie ik je weer :P?
Citaat van: Caroline op 22 augustus 2008, 12:39:31
:o Wow, mooi nestje weer Rob.

De buurvrouw is ook mooi!!  ;)

Dank je ;D. En de buurvrouw is inderdaad een heel mooi valkje, maar geen lieverdje. Ze plukt de jongen tot bloedens toe :-X
Citaat van: Caroline op 22 augustus 2008, 12:47:36
;D ;D ;D

De ondeugd straalt ook van zijn koppetje, ROb.  :D

Ja inderdaad, en nu ligt ie weer o zo braaf te slapen op zijn kussen haha. Soms is het qua gedrag echt een verschil van dag en nacht met hem :P

Citaat van: Rianne op 22 augustus 2008, 12:37:00
Ze zijn prachtig Rob! :D
Citaat van: Rianne op 22 augustus 2008, 12:49:29
Citaat van: Caroline op 22 augustus 2008, 12:39:31
De buurvrouw is ook mooi!! ;)

Daar komt overspel van ;D

Dank je Rianne! Ik vind het ook één van de mooiste valkjes die ik heb, maar de andere valkjes in de voliere vinden dat blijkbaar van niet. Dit is echt het enige popje wat ik heb dat tot nu toe altijd trouw is gebleven aan haar mannetje. Zelfs in een kweekkooi met een andere man blijft ze haar eigen ventje nog trouw!

Rob S

Net de uitslag van de DNA-test binnen gekregen, en zoals ik al verwachtte is de gele zwartoog een man ;D ;D ;D

*Esther*

Citaat van: Rob S op 22 augustus 2008, 16:08:12
Net de uitslag van de DNA-test binnen gekregen, en zoals ik al verwachtte is de gele zwartoog een man ;D ;D ;D

He he,

wilde je dat ook graag?

gr Esther

Rob S

Citaat van: *Esther* op 22 augustus 2008, 16:08:55
Citaat van: Rob S op 22 augustus 2008, 16:08:12

He he,

wilde je dat ook graag?

gr Esther

Haha jazekers ;D

*Manon*

Nou  Rob, dat is het wachten dus zeker waard geweest  ;D ;D
Duurt even maar dan heb je ook wat  ;)
Enne nee, je ziet me niet zo snel weer, maar misschien kun je straks eens bij mij komen als ik jongen heb hier  :P :P :P :P
Grapjas!!

Sjet

Hoi Rob
gelukkig maar dat je nu  toch  weet wat je hebt en er nog blij mee bent ook nog.
pas maar op  met die  Ene Dame   !!!  Heren zijn snel jaloers hoor   :P :P :P

Groetjes  Georgette