verkoop van valkparkieten in winkel en tuincentra's

Gestart door lynette, 2 januari 2008, 12:59:58

« vorige - volgende »

lynette

Hoi Hoi mensen

ik hoop echt dat we met onze actie nu eens alles in beweging gaan zetten en we nederland aan het denken kunnen zetten.
en ze ziet er al heel lang zo uit dus hoop echt dat dit door de woonsituatie komt
ze zat wel in een grote kas met allerlei planten en die worden met allerlei zooi behandeld

en die tests heb ik er zeker voor over en de mogelijkheid dat ik ziek zou worden is natuurlijk erg angstaanjagend maar ik kon haar niet laten zitten.

vandaag heeft ze heeft een douche gehad en is daar en stuk van opgeknapt en ze speelt zelfs met het speeltje in haar kooi en poetst er lekker op los en eet goed en drinkt goed.
en ze heeft me al een paar keer goed gebeten
Ik heb nu een lamp bij haar staan en ze zit zichbaar te genieten van het licht.

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Hoi Lynette,

Ik heb er werkelijk geen woorden voor. Wat je voor Hope doet is gewoonweg geweldig.
Ben er helemaal stil van.

Lynette je bent een toppertje :-*

Groetjes,
Jeanine.

Caroline

Fijn dat het zo goed lijkt te gaan met Hope.  :D

Houden zo.  ;)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

margreet

hallo Lynette,

Ik hoop dat het goed gaat met hope en dat je er straks maar lekker van kan genieten.
Ik vind zelf dat een dierenwinkel een soort certificaat moet
halen om dieren te mogen  huisvesten, en dan natuurlijk controleren, en dat een klacht gelijk wordt behandeld.
Moet toch niet zo moeilijk zijn toch.

groetjes Margreet

Mara

Hoi Lynette

Ik heb je verhaal hier gelezen en ik ben onder de indruk. Mijn stem heb je als je je brief gaat versturen want zo ga je niet met dieren om.

Ik hoop dat Hope opknapt, dat verdient ze en dat ze geen ernstige ziekte of zo heeft.

Sterkte

Mara

Kaatje

Hoi Lynette,

Ik blijf het echt super vinden dat je Hope nu toch lekker bij jullie hebt wonen en nogmaals kom maar met een optie en mijn stem heb je !! We kunnen dan met degene die dat willen zelf wat schrijven en het naar jou per IM sturen !

Jij kan dit dan gaan bundelen en misschien aanbieden, ... wie weet wat er dan gaat gebeuren, ik hoop werkelijk dat het dan onder de aandacht kan worden gebracht, dat zou fantastisch zijn natuurlijk !!

Ik ben erg benieuwd naar Hope en hoe ze eruit ziet na haar douche  ;)

Groetjes Karin

lynette

Hoi hoi mensen

Van de week kreeg ik een pmtje van iemand van het forum die werkt in de 2de kamer en hij gaat er voor zorgen dat onze brief en gedachte goed zullen aankomen.

Ik ben hier heel blij mee

en natuurlijk als iemand zijn eigen verhaal heeft en zijn bevindingen die kun je sturen naar mijn msn mail die in me profiel staat
Ik ga van de week een brief proberen te schrijven maar als iemand al een idee heeft hoe zo een brief ongeveer er uit moet gaan zien hoor ik het graag. brieven schrijven is niet echt me sterkste punt  :-[ maar het komt zeker goed :D

Alvast super bedankt

ps. de foto's zijn wat vertraagt maar komen zeker

je kan Hope ook regelmatig volgen in me dagboekje
ze gaat stukken vooruit en haar verenpak word met de dag beter en ze gaat morgen weer mee onder de douche en hoop dat ze dan helemaal weer wit is.
ze is lekker actief en heeft al een hele stengel trosgierst op gegeten en morgen ga ik snoepstaven kopen en die zou ze ook wel lekker vinden maar die krijgt ze dan pas woensdag omdat ze haar eigen voer ook moet eten.

heel mooi vind ik de visraat cinnamon kleur in haar staart als ze met dr staart trilt helaas heb ik daar nog geen duidelijke foto van kunnen krijgen.

is het mogelijk dat ze een split heeft?

Groetjes Lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Kaatje

Hoi Lynette,

Ik ga zeker heel erg mijn best doen met het schrijven van een soort "voorbeeld" brief ... ik probeer dat deze week voor elkaar te krijgen maar ik wil daar natuurlijk even heel erg goed voor gaan zitten !

Als de brief af is dan stuur ik hem zeker naar je hotmail toe, .... het is wel erg fijn om te lezen dat er iemand is die in de 2de kamer werkt en dat deze persoon je een IM hebt gestuurd, knap werk Lynette !!

Groetjes Karin

Rianne

Kaatje

Ik in ieder geval niet ... ik zit wel in een kamer, maar dat is mijn woonkamer  ;D ;D

Anja

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Gerda