20 juli 2025, 10:37:38

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

Hallo allemaal!! Hier weer ff een stukje tijd gevonden om weer een leuk verhaaltje te typen over Arie..
Ik ben nu al voor de 3e dag bezig om hem te aaien, en dat lukt aardig.. in een hoekje lukt alles :P Hij vind het echt niks maar ja.. hij zingt nog steeds en komt nog steeds bij mij dus ik ga er vanuit dat het niet zo'n erg iets is! hihih Elke dag even vasthouden en misschien gaat hij het toch leuk/lekker vinden om te knuffelen/kroelen... alles is te leren nou?! Nou voor de rest weinig nieuws geloof ik... gr baukje en een fuuuut fuw van Arie ;)

BaUkJe

We hebben weer wat nieuws.... Arie en muziek maken:

http://nl.youtube.com/watch?v=8i0F8B7kiCc

Dit deed hij gister ineens ik d8 snel me camera pakken en opnemen! Nou dit is er van geworden :P

Sorry beetje te grote foto.....scheetje is het niet?? :-*

BaUkJe

Nog een paar foto's alleen dan beetje kleiner :P

Toedels.... van Baukje en Arie

Dierenfreackske

Hoi Baukje , wat een lieverd is ie toch , en wat een mooi koppie ! Heeft hij al in de rui geweest ? Grtjs Ann

danielle

Hoi Baukje,
Wat heb jij een mooi valkje!
En een echte macho ook, dat zingende filmpje vond ik echt geweldig ook dat hij muziek maakt. Gekke beestjes he om zo veel lawaai te willen maken. Mijn valkje Spikey gaat met zijn kopje in het bakje zodat het gefluit ook harder klinkt.

Ik heb je dagboekje doorgebladerd en de foto's allemaal bekeken, niet alles gelezen. Maar ik heb er van genoten. Wat goed ook dat je hem zo tam hebt gekregen.

Groetjes Danielle

BaUkJe

Hey Ann, ja hij is al in de rui geweest, hij was eerst veel meer gepareld op zijn staart pennen. Nu dus normale Arie :P

Hoi Danielle... lief he... ja erg snel tam gekregen ondanks hij 7mnd was en niet tam... 1mnd ong toen we hem al uit de kooi hadden.. en nu zodra ik thuis ben issie er ook altijd uit... heerlijk he, dan zie je ze gewoon genieten als ze eruit zijn... ps leuk dat je me dagboekje kwam lezen!

gr Baukje

BaUkJe

Arie is 4 dagen opgesloten geweest in zijn kooitje (zielig he?) Ik moest weekendje weg en ja mijn moeder is niet iemand die hem laat vliegen, ze vind hem een beetje eng! Dus ik kwam gister weer thuis en gelijk eruit natuurlijk :) En blij dat Arie'tje was... lekker uitwapperen.. vooral nu hij weer in de rui is... Dus had ik alle kleine stofferige veertjes in me neus... hatsjoeeeeeeeeeeeeeee
Nog een leuke foto:

Arie houdt van eten HEEEEEEEEEEEL veel eten  ;D Kijk maar op de foto hieronder :P

Voor de rest weinig nieuws.... doegggg gr Baukje

Kimm

hoi baukje,

haha arie leeft zich uit in het eten!!! fijn dat het goed gaat met arie.

lekker he die veertjes in je neus, heerlijk ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Lisa

Hoi Baukje,

Wat een stoere foto;s zeg van Arie.
Ahaha hij dacht VOER! WoeHoe :P Het is wel een leuke foto hoor ;D

Liefs Lisa

BaUkJe

Ik vind de veertjes in me neus niet echt fijn Kimm.. Maar ja het hoort erbij nou.....Ik hoop dat het niet heel lang gaat duren met die stomme rui... ze worden er zo lelijk van...vet sneu... Vorige keer heeft hij ook ondanks de vitaminen in zijn drinken erg lang erin gezeten...

Hij d8 indd VOERRRRR Lisa haha....

Kimm

hoi baukje,

nee dat kriebelt enorm ;D

je kan de vitamines ook over het voer druppelen, aangezien ze niet zoveel drinken.

groetjes kim

BaUkJe

Ok doen we dat ook...:P altijd lekker die vitamientjes.. aangezien het fruit altijd eng is... haha

Dierenfreackske

Hahaha  ....die Arie toch , wat een lekker bekje he ! Grtjs Ann

Kimm

BaUkJe

14 augustus 2008, 16:17:10 #299 Last Edit: 14 augustus 2008, 16:21:30 by BaUkJe
Leuke foto's net gemaakt!
Die rui "jeukt" ... foto's

En nu de mooiste:

Dat waren weer een paar leuke foto's! gr Baukje en een wassende Arie :P

ps dit ben ik met een snorretje... xx Arie