19 juli 2025, 22:58:07

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

BaUkJe

FOTO'S!!!!!! Eerste keer uit de kooi!!!!

Ik snapte niet waar ik heen moest, dus ja dan maar in de gordijnen!

Tsja, wat moet ik nu? Ik begrijp hier helemaal niks van, zit ik ineens op een laminaat vloer....

Maar ik wil nog niet in de kooi, vind het zo veel leuker en gezelliger!

Oh wat zit het hier toch leukkkk!!! ;)

Anke

Hoi,
Fijn dat het goed gegaan is de eerste keer losvliegen!!
Leuk hoor die foto's. Zie hem eens stoer op je schouder zitten ;D
Ik ben benieuwd naar Arie zijn volgende losvlieg avonturen!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...en is het gelukt daar met Arie ? Zie je wel !
Zit hij terug veilig in zijn kooi? Geen ongelukken gebeurd de eerste keer ? Waarschijnlijk niet laten we hopen ...enne morgen opnieuw ? Grtjs Ann

Sally

Hallo Baukje,

Wat een leuke foto's. Het ging zo te horen en zien wel goed he de eerste keer uit de kooi?

Groetjes Sally

Anja

Geweldig zeg. Arie heeft het goed gedaan heb ik wel gelezen.

Ga zo door samen en geniet van zijn losvliegavonturen.

Groetjes Anja

BaUkJe

Mwah... goed ging het niet echt.. paar keer zijn kop gestoten aan het plafon en in de gordijnen! Daardoor een paar keer op de grond gevallen, maar gelukkig niets gebroken of rarig heden... hij zit nu weer veilig in zijn kooi, wel met veel moeite... Morgen gaat ie waarschijnlijk niet uit de kooi, want ik moet de hele dag stage lopen en savonds op verjaardag... ik denk misschien donderdagmiddag weer... maar moet er echt wel 4uren voor uit rekken... Raar om te zien joh dat ie zijn kopje stootte aan het plafon.. vet zielig... maar ja... hij kwam wel toen hij op de grond zat naar me toe en dat vond ik weer lief van hem. Hij had wel vertrouwen in mij. Hij bleef ook gewoon uit mijn hand eten.. dus zal mij benieuwen wat ie de 2e keer doet! Ik houd jullie op de hoogte!
Ik heb ook een soort van dagboekje geopend maar dan onder het kopje verhalen. Bedankt voor jullie reacties! gr Baukje

BaUkJe

Vanavond gaat Arie weer zijn kooi uit... gelijk wanneer ik thuis kom en me bord eten op me schoot heb ;) Zal mij benieuwen wat het nu gaat worden... Ik doe nu geloof ik mijn overgordijnen maar dicht... zodat hij niet weer in die andere blijft haken! Twaren dure ;) hihihi tot vanavond allemaal doeggg gr Baukje

Anja

Ben benieuwd of het al beter gaat dan de eerste keer dat hij vloog..

Wel ezen het vanzelf denk ik.

Succes.

Groetjes Anja

BaUkJe

Arie is alweer 3 kwartier uit zijn kooi, hij heeft 1 vluchtje gemaakt en landde op de woonkussen! Lekkere zachte landing dus!! Ik heb hem op mijn hand/vinger laten stappen en stapte gelijk op... Heb hem zo'n kwartier op mijn hand gehad samen op de bank! Daarna heb ik hem weer even terug op zijn kooi (zie foto) gezet... Het gaat dus super!!!! Hij zit nu te smikkelen van zijn trosgierst! Misschien maakt hij wel weer een vlucht zo... wie weet... Ik kan helaas nu geen fotos maken van mij en Arie, want ik ben op moment alleen thuis... Nou ik houd jullie op de hoogte! Ben zo enorm trots op mijn Arie'tje! ;)

BaUkJe

20 februari 2008, 18:56:54 #99 Last Edit: 20 februari 2008, 19:57:24 by mexxgurl
Inmiddels is Arie  weer in zijn kooi gestapt en zit weer op zijn vertrouwde stok! ;) hihih Ik laat gewoon het hok open en als die wil kan hij naar buiten... Ik houd jullie op de hoogte! Doeggg Gr Baukje

19.00 Arie is weer naar buiten gekomen...

19.30 Arie zit nu op mijn knie.. lief he... hij ging weer een vlucht maken en landde achter de vissenkom... gelukkig niet erin ;)

20.00 Arie leert snel... me tv was uitgegaan en had arie op schoot, dus ik vroeg arie of hij op mijn hand/vinger wou stappen en ja hoor!!!! Hij ging erop staan en zo ben ik met hem op mijn hand naar de tv gelopen!!! Ook weer terug naar de bank bleef hij mooi zitten! ;) woehoeeeeeeeeeeeeee!! Goed he!? Hij was gewoon mee aant kijken hoe ik aan het typen was op me pc! Hahaha

BaUkJe

FOTO'S!!!

Noh waar ben ik nu beland?

Zoooo ff jeuken op de knie van Baukje!

Anja

Baukje,

Wat een geweldig nieuws zeg. ik ben trots op jullie beide hoor.

Wat is hij toch een knapperd hè.

Groetjes Anja

BaUkJe

Hij is zo tam!! Niet normaal meer joh! Ik sta der versteld van! Ik zeg tegen hem stap op en ja hoor, hij doet het ook nog ;) net of is al jaren tam! ECHT ZO SUPERRRR  :D ;D

Anja

Dat is een heerlijk gevoel vind je niet.

Ik ben gewoon superblij voor je.

Groetjes Anja

BaUkJe

Citaat van: Anja op 20 februari 2008, 20:14:00

Dat is een heerlijk gevoel vind je niet.

Ik ben gewoon superblij voor je.

Groetjes Anja

Dat is indd een heeeerlijk gevoel! Ik houd nu gewoon het hokje open totdat ik op bed ga... inmiddels zit hij alweer buiten de kooi, hij was net binnen de kooi... gr Baukje