19 juli 2025, 15:14:48

Onze Valkparkiet Arie

Gestart door BaUkJe, 30 december 2007, 12:32:09

« vorige - volgende »

Anja

Echt super hoor

Groetjes Anja

BaUkJe

Hij heeft net weer voor me gezongen!!! Jaja op me knie uit volle borst! Hihihi...
Inmiddels zit hij weer in zijn kooi, met het deurtje dicht... morgen weer een dag! Oant Moarn! ;)

Anja

He je naam is veranderd.

Geweldig ik zie je bijna hier genieten :D :D :D

Groetjes Anja

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...dat is heel knap hoor dat ie gewoon op commando opstapt en leuk dat ie bij je op je knie zat en liedjes zit te fluiten zeg ! Ik ben echt blij voor je dat het zo goed gaat met Arie en hij supertam is nu hoor !
Grtjs Ann

Sally

Hallo Baukje,

Ik lees dat de 2de keer dat Arie uit zn kooi is het al stukken beter is gegaan. Wat leuk voor jou en Arie zeg! Doe zo voort, jullie zijn goed bezig.
Ik zie je ook van hier uit genieten. :D.

Je hebt ook super mooie foto's gemaakt!

Groetjes Sally

BaUkJe

21 februari 2008, 07:51:08 #110 Last Edit: 21 februari 2008, 07:53:03 by Baukje
Dank jullie wel voor jullie leuke/lieve berichtjes!! Ik heb inderdaad mijn naam veranderd, ik wist niet dat dat kon dus was gister ff van alles aan het uitproberen ;) Zo is het handiger.... gr Baukje

Ohja.. hij zingt ook weer ineens, vet vaag maar goed... wel gezelliger zo weer ;) zal naar school toedels!!!

BaUkJe

Arie was net weer uit de kooi! Niks aan de hand.. maar had niet een rondje gevlogen...
Vanmorgen toen ik wakker werd en een broodje ging eten ging hij weer voor me zingen! Thelpt volgens mij wel die vitamine druppels... Hij voelt zich volgens mij alweer wat beter.. gelukkig maar ;) doei doei gr Baukje

BaUkJe

WEER NIEUWE PICTURES! ;)

Mooi uitzicht heb ik hier ;)

Lekker smikkelen van de trosgierst mmm

Anja

Wat een knapperd is hij toch. Zou er zo verliefd op worden als ik een valkje was.

Groetjes| Anja

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...wat een knap valkje en wateen lieverd ziet er dat uit zeg , leuke mooie foto's hoor ! Hij geniet van het uitzicht daar he ! Grtjs Ann

Sally

Hallo Baukje,
Gelukkig dat Arie zich al heel wat beter voelt door die vitamine druppels.
Wat een knapperd is hij toch zeg. Zo'n lekker geel kopje, echt prachtig!
Komt er eigenlijk een vriendje of vriendinnetje bij voor Arie in de toekomst?

Groetjes Sally

BaUkJe

22 februari 2008, 12:30:50 #116 Last Edit: 22 februari 2008, 13:35:47 by Baukje
Ja ik denk in de toekomst ooit wel.. maar nu nog geen vriendje/vriendinnetje erbij... Ik wil zooooo graag zo'n mooie witte!!! Of wit/grijs die zijn zoooo enorm mooi zeg!  :-*
gr Baukje

13.35: Arie zit te slapen op zijn stokkie met zijn hoofdje in zijn veren gestoken.. hij had weer een vlucht gemaakt ...Dus hij zal wel moe zijn geworden.... Hij kwam nu niet tegen het plafon aan gelukkig maar nog wel beland in me gordijnen :( grrr... en die nageltjes zijn al zo scherp, je moet er wat voor over hebben nou.. hahaha

Dierenfreackske

Valkjes met scherpe nageltjes ...ik weet er alles van , hihi !
Grtjs Ann

BaUkJe

Had niet zoveel tijd gehad de laatste paar dagen om mijn dagboekje bij te houden...
Heb nu elke keer als ik thuis ben het luikje open van de kooi, maar Arie wil niet echt meer vliegen.... Misschien vind hij het wat eng geworden? Hij zit wel op de opening van de kooi, maar vliegt niet weg.. en als ik naar hem toe ga loopt ie snel de kooi in! Tis een grapjas denk ik? Hoop niet dat hij bang geworden is? Er is niks gebeurd... dus geen id waarom hij zo doet... Nou ja ik laat hem maar zitten waar hij zit... Hij zit ook steeds weer te jeuken met zijn snavel, krijg als ik er naar kijk ook al jeuk blegh... Word er gek van! Hoelang kan zo'n rui duren? gr Baukje

Dierenfreackske

Hoi Baukje ...dat kan best een paar weken zijn maar ik denk dat hij gewoon wat moe is daarvan .  En misschien daarom
niet zo gewillig is om te vliegen ! Morgen misschien opnieuw proberen he ? Veel succes hoor ! Grtjs Ann