Beau's verhalen - 1ste wedstrijd gehad, resultaat naar tevredenheid

Gestart door Mara, 27 december 2007, 13:11:26

« vorige - volgende »

Mara

HOi iedereen

Dank jullie wel voor alle lieve reacties. Foto's van Beau komen nog, om de vraag van Miran en Corine te beantwoorden, ja, ze is al gegroeid. Maar de foto's komen er aan!! Geduld...

Mara

Wilma1

[Geduld ??? ??? ??? Wát is dat ??? ??? ???
;D Wilma
/size]


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Mico


Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Anja

Citaat van: Mara op  6 januari 2008, 11:46:36
HOi iedereen

Maar de foto's komen er aan!! Geduld...

Mara


Hoelang moeten we nog geduld hebben?

Schiet eens op met die foto's ;D ;D ;D

Groetjes Anja

Coco en Chantal

Hoi Mara

En hoe is het met Knappe lieve Beau?
Groetjes Chantal en de valkjes


Mara

7 januari 2008, 11:47:28 #81 Last Edit: 8 juli 2008, 13:28:33 by Mara
Hoi iedereen

Ow wat zijn jullie ongeduldig zeg....echt waar.....Nouja, waarom ik gisteren niet meer online ben geweest om de foto's te plaatsen. Ik ben gisteren met mijn ouders en Beau naar Weert geweest om de bench terug te brengen. Daar heeft Beau gezellig kunnen spelen met haar zusjes en hebben wij gezellig met de eigenaars van Beau's moeder kunnen kletsen. We waren pas om 18.10 terug, toen moest ik nog eten, douchen want om 19.00 had ik bij mijn beste vriendin afgesproken. Maar al met al was het gisteren een hele geslaagde middag. De drie dames hebben lekker met elkaar gespeeld, buiten en binnen. Heerlijk om ze samen te zien dollen hoor. Verder was Beau net iets groter, iets breder en iets zwarter dan haar zusjes. Maar de fokkers vonden Beau een prachtige maar vooral lieve hond, ze is erg speels maar ontzettend lief en aanhankelijk. Tja, dat wil je natuurlijk heel graag horen. Haar vacht zag er goed uit en ze was goed gegroeid.

En dan nu, de foto's....

Foto's van dinsdag 01-01-2008 (7 weken oud)











Foto's woensdag 02-01-2008

















Foto's vrijdag 04-01-2008





Ik hoop dat jullie tevreden zijn?

Groetjes

Mara

myarca

Hoi Mara

Wat een geweldige foto's zeg.
leuk he een pup in huis dan is er weer leven in huis vind ik altijd hoor.

groetjes
myarca

al mijn vogels
Babe Nandayaparkiet
Jut Bergparkiet man
Breezer rossela vrouw
Bacardi rossela man
Liesje halsband vrouw
Patser halsband man
Jul bergparkiet vrouw
loeka, Doly,Bliksem en binky de grasparkieten

Mara

Hoi Myarca

Dank je wel voor het compliment. Jah, een pup in huis is echt gezellig en levendig. Heerlijk gewoon.

Hoi iedereen

Vandaag Beau opgegeven voor de puppycursus. Ze gaat in februari voor de eerste keer naar de cursus, dus ik ben benieuwd....

Mara

Kimm

hoi mara,

ook hier heb je weer geweldige foto's neergezet. het is een dotje hoor. die kan je de hele dag wel knuffelen.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Mico

Hai hai Mara,

Wat een mooie foto's  ;D echt een lieverd  :-*
En wat goed zeg in februari naar de puppycursus...we zijn benieuwd hoe kleine Beau het gaat doen  :D ;)

Groetjes,
Miran en Corine

Kaatje

Hoi Mara,

Leuke foto's weer hoor ! Beau is een schattig hondje !

Groetjes Karin

Mara

HOi Miran en Corine

Wij zijn ook benieuwd wat Beau er van gaat vinden hoor, is voor ons ook de eerste keer dat we op puppycursus gaan.

Hoi Karin

Dank je wel.

Mara

Wilma1

Ohw dat is zó leuke die puppie cursus en je wordt er zélf ook erg aktief van  ;D

Schattig de foto's, zo een lief onschuldig smoeltje  ;) en na het spelen helemaal "knock out" tussen het speelgoed.

Onder de bank kan nu nog, maar dat wordt later lastig  ::) :P dan loopt ie met de bank op zijn rug verder ;D

;D Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

imv

Hoi Mara,

Lief, hoor! Wat een lekker ding, die Beau.
Puppycursus is idd errug leuk. Ik ben nu met Max aan de 3e cursus (vervolgcursussen uiteraard.. haha) begonnen..en als je dan al die puppy's weer ziet dartelen op weg naar hun eerste les.. *smelt*

groetjes,
Irene