| 't Valkenhuus 2008 | Foto's 18-09-2008 | Foto's Drie Nieuwe Valken |

Gestart door Tjerk, 26 november 2007, 20:15:06

« vorige - volgende »

•=Bonnie=•

Nee ze heeft een kale kop, heeft d'r vent gedaan dus ik heb geeeeeeeen idee hoe dat er uit ziet als ze weer in de veren zit. Ze is behoorlijk vors voor een albino in elk geval.

Jacqueline

Hoi Tjerk,

Ik heb op dit moment 3 jonge albino popjes. Helaas nog niet kweekrijp maar wel zonder kale plek en zoals ik nu kan zien een flinke kuif. Eentje houden wij zelf dus ik heb er nog 2 over.

Tjerk

Oke, maar jou pop is wel kweekrijp.

Jacqueline, heb je ergens een foto staan van de drie albino popjes en wat hebben ze verder voor mutatie?

Groeten Tjerk

Jacqueline

Hoi Tjerk,

Ik heb nog geen foto's geplaatst van deze jongen daar wij op dit moment druk aan het klussen zijn in ons nieuwe huis. Als je wilt kan ik morgen wel even een foto van ze maken. Ze zitten nog in het blok en de precieze mutatie is bont witmasker lutino dus een bonte albino. Ze zitten nog in het blok. Ze zijn geboren op 5, 6, en 7 juli en helaas is alleen die van 7 juli geringd omdat we bij de eerste twee te laat waren.

*Yvon

Hoi hoi

Wat zonde dat Fallow en Kiära geen koppel zijn gevormd.  :-\
Woooww,wat ziet pepper er apart en mooi uit zo.  :o  :-*

Idd hele mooie foto's !!

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Tjerk

Hey Jacqueline,

Als je wilt, want het is inderdaad een Bont Albino die ik zoek, omdat Tiära zoals je weet een Bonte Bleekmasker is en Sky een kanssplit Bonte Bleekmasker.

Yvon,

Dit komt me eigenlijk beter, omdat ik het zonde vond om door Geelwang, Witmasker heen te kweken. En met Cocktail komen er Wildkleur Geelwang uit split Lutino. Dus in principe beter.

Groeten Tjerk

Jacqueline

Ik zal je morgen even een foto mailen via een PM. Zal wel morgenavond worden want ik moet eerst werken.

•=Bonnie=•

Yep, dit is een kweekrijpe forse albino pop  :) Maar goed, als er geen lutino bleekmasker bij de jongen van Blanco en Baukje zit hou ik haar zelf.

*Esther*

Na alle aanbiedingen kom ik ook nog effe:

lutino witmasker cinnamon bont kans opaline van juni dit jaar.

ouders zijn Ricky en Beauty

dus mocht dat alles niks worden kan je hier ook nog terecht. ;)

gr Esther

Tjerk

Haha, ik denk dat ik maar een bordje opgahangen met daarop,

"In het dagboek wordt niet gekocht :P"...

Esther,

Er zit Cinnamon doorheen, jammer. Want dan ga ik door Wildkleur Bleekmaskers weer Cinnamon heen kweken. Dat vind ik zonde.

Groeten Tjerk

*Esther*

Citaat van: Tjerk op  4 augustus 2008, 09:51:16
Haha, ik denk dat ik maar een bordje opgahangen met daarop,

"In het dagboek wordt niet gekocht :P"...

Esther,

Er zit Cinnamon doorheen, jammer. Want dan ga ik door Wildkleur Bleekmaskers weer Cinnamon heen kweken. Dat vind ik zonde.

Groeten Tjerk

:D

•=Bonnie=•

LOL dan moet je maar niet schrijven dat je een nieuwe kweekrijpe albino pop zoekt. ;)

Tjerk

Haha, nou dan heb ik nog een wat moeilijker te vinden pop, die ik nog steeds zoek. BTW is Blanca met of zonder Bont of heb je daar geen idee van?

Een Wildkleur Bont split Witmasker Bronze Fallow, mag eventueel met Opaline.

Groeten Tjerk

•=Bonnie=•

Ik weet niets van Blanca, zelfs geen leeftijd want ze is ongeringd. Zij kwam mee toen ik Blanco kocht.

Volgens mij heeft Nick zulke poppen, bont split witmasker bronzefallow. En het kan zijn dat Trienke zoiets ook wel kan kweken.

Tjerk

Oké, Trienke heeft er niet zoeen op het moment.

Ik wil zo'n pop tegenover Fallow zetten, dan komen er kwa uiterlijk 8 verschillende mutatie's uit.

Groeten Tjerk