13 mei 2025, 16:31:57

Kiddy uit Zwolle

Gestart door clowntje46, 13 oktober 2003, 16:57:18

« vorige - volgende »

clowntje46

Hoi Luitjes  het gaat dan wel niet over een valkje
Maar de aga die zaterdags bijde valken*meeting* was Kiddy is niet meer :-[ ze lag vanmiddag dood in dr kooitje  waarschijnlijkaangevallen door een van de andere aga´s
Ik had  haar gister al uit de kooi gehaald omdat ik dr zo zielig in elkaar voind zitten heb dr toen pap met vitaminen gegeven  dr kooi onder lamp gezet  vanmorgen tussen 2 ritten door ff gauw dextro gehaald met water opgelost en  extra pap gegeven maar dat ik terug kwam lag ze al met koppie scheef  :-[
Het lijkt me niet gegunt veel plezier aan m,n vogels te hebben .
Kan ze steeds wegbrengen snik snik snik
Hoop echt dat het de valkjes nu echt wel goed blijft gaan
 Dikke knuff   van ene verdrietige Ans  

Karin

Hoi Ans,

Wat jammer van je agaatje. Veel sterkte ermee ! Alleen even een tip voor de volgende keer ( niet om je een schuldgevoel aan te praten hoor, want je kunt er verder niets aan doen ), als je vogel er wat ziek uit ziet is hij al heel erg ziek. Vogels en alle andere prooidieren zoals konijnen enz. verbergen hun ziekte zo lang mogelijk. Dit is omdat als ze in de natuur laten zien dat ze ziek zijn ze als eerste gepakt worden door roofdieren. Ik heb zelf ook een konijn verloren die pas een halve dag er ziek uit zag. En toen was het helaas al te laat. Maar veel dieren zijn een dag of 2 ziekig voor ze sterven en dan had de dierenarts misschien nog hulp kunnen bieden.  Als je dus maar enigsinds ziet dat je vogeltje "niet lekker" is niet met lampjes en dergelijke gaan "proberen", maar meteen contact opnemen met de dierenarts. Ik denk dat het in dit geval niet veel uitgehaald had, omdat hij na 1 dag ziek zijn als dood ging, maar dat weet je nooit van te voren. Nogmaals, dit is niet om je een schuldgevoel aan te praten, want je vogeltje was nog zo kort ziek, antibiotica had niets meer uitgehaald.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Irene

:o ach ans, wat sneu voor je!!!
Veel sterkte met dit verlies!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes

Natanella

13 oktober 2003, 17:41:17 #3 Last Edit: 13 oktober 2003, 17:43:22 by Natanella
Gossie Ans,

Wat akelig voor je! Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent! Dieren verliezen went nooit!
Maar het is inderdaad zoals Karin zegt: konijnen, cavia`s, vogels, noem maar op, zijn extra kwetsbaar.
Heel veel sterkte in ieder geval!

Kolkkie

Hoi Ans,

Veel sterkte met het verlies van je aga. Hij was zo mooi :'(.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Nes

Hoi Ans,

he, wat vervelend nou  :'( veel sterkte met het verlies.

Groetjes Nes.

Paul

Hoi Ans,
Ik denk dat ie vanaf het begin al niet helemaal gezond geweest is hoor dus jij kan er zeker niks aan doen.
Het blijft natuurlijk altijd heel erg als zoiets gebeurd :-(
Valkparkieten zijn in elk geval sterke rakkers dus ik denk dat dat wel goed zal gaan hoor met al je nieuwe aanwinsten :-)
Veel sterkte nog in elk geval.

Groetjes, Paul

Marianne

Hallo Ans,

Sterkte met het verlies van dit vriendje.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

ziralioness

Oh wat erg, het was zo'n mooi beestje...  :o Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies... :'(

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

mastolk

HOi Ans,
Ik had je al gesproken maar toch nog even via deze weg, veel sterkte!! Echt jammer, Kiddy was erg mooi.
Knuffel Margrietha

Lique

Hoi Ans,

Wat erg zeg, dat hij het niet heeft gehaald.
Veel sterkte!

Groetjes Lique