6 mei 2025, 01:50:15

Versele-Laga

Gestart door Mara, 24 november 2007, 14:32:02

« vorige - volgende »

Mara

Hoi iedereen

Ik zou graag eens willen weten wie er voer heeft van Versele-Laga, ik heb er namelijk wel de papegaaienmix Exotic Nut van en krijg komende week ook een kg van een ander voer maar wie weet hoe de grote parkietenmix is? Want ik heb wel begrepen dat het voer goedkoper dan Teurlings is, aangezien Teurlings behoorlijk duurder is geworden....

Mara

aletta@wanadoo.nl

hoi mara
bedoel je de rode zakken van prestige versele laga,die gebruik ik al een hele poos zowel voor mijn grasjes als mijn valk en de eten er goed van het voordeel is dat er van alles al in zit zoals vitaminen minaralen,aminozuren ik vind het prima voer.

groejes sandra

Silke *

Hoi Mara,

Dat gebruik ik ook af en toe.
Zeker eens proberen, het is goed voer.

Groetjes
Silke x

Eric Holtmark

Hoi Mara,
Ik gebruik al ongeveer 1,5 jaar Versele-Laga australian parakeet.
Dit gaat prima,vogels willen ook niet echt makkelijk over op pallets.dit schijnt beter te zijn.
Het enige nadeel er zitten naar mijn idee wat veel zonnenbloem pitten in

Groetjes Eric

Mara

Hoi iedereen

Ik bedoel inderdaad de prestige versele-laga, maar weet nog niet welke, er zijn zoveel soorten.

Dank jullie wel voor de reacties. Maar ik moet dus alles in 20 of 25 kg. zakken kopen omdat grootverpakkingen bij mij er ook zo doorheen gaan. Maar het was namelijk iets goedkoper dan Sluis en Teurlings.

Hoi Eric

De zonnenpitten vind ik niet erg, bij mij zitten ze altijd buiten of het nu vriest of niet, dus ik vind het wel fijn als er wat zonnepitten in zitten. 's Winters krijgen ze hier altijd extra zonnenpitten. Ik krijg deze week een kg. van de Australion Lorre Parc Mix. Dus ga die eens proberen.

Mara

Sanna

Hoi Mara,

Ik gebruik ook Australian Parakeet van Versele-Laga. Ik vind het heel prettig voer, ruikt aangenaam. Alleen ook vind ik dat voor binnen er wat veel zonnebloempitten in zitten. Dus aan het einde van de verpakking zit ik altijd nog met een heleboel zonnebloempitten. Maar dat is niet heel erg. Al het oude voer dat ik iedere dag ververs verzamel ik in een bakje en dat gaat naar m'n ouders. Die doen het in de tuin voor de tuin-vogeltjes ;).

Groetjes, Sanna

Mara

Hoi Sanna

Dank je wel voor je reactie. Ik ben echt blij met zulke positie reacties, ik geef al jaren Teurlings maar het schijnt dat Versele-Laga goedkoper is...wat ik vreemd vond, maar goed. Ik heb nu Loro Parque Mix Australian Parrot. Dat ga ik nu als extra voer geven, ik vind het aantal zonnenpitten dus wel meevallen en het ruikt inderdaad echt heerlijk.

En wat een goede oplossing zeg voor de zonnenpitten, en de vogeltjes buiten bij je ouders zijn je er heel dankbaar voor!

Mara