-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*~Jeanine~*

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , Luna komt binnenkort eindelijk naar hier samen met de twee valkjes die ik ook nog heb van bij Anke , ik wou je dit ook even laten weten , ze is ook een beauty he ! Als ze hier is maak ik mooie foto's van het 3 tal en zal ik ze via privebericht doorsturen ok ? Zo kan je ook zien hoe ze het hier dan doen ook! Ik vind het super van Anke dat ze dit heeft gedaan voor me ! Ook jij bedankt hoor voor de eerste foto's nog ! Alles goed ook met de valkjes ?   
Grtjs Ann

kenay86

Hey bonnie, hoe is het met jou en de gevleugelde vriendjes? :)

•=Bonnie=•

13 oktober 2008, 12:50:42 #1218 Last Edit: 14 oktober 2008, 00:05:27 by -•=Bonnie=•-
Hello,

Hier gaat alles goed hoor, erg druk gehad en weinig online geweest alleen. Pim & Roos hebben nog een nestje jongen, 5 bonte witmaskertjes die eventueel nog cinnamon of opaline kunnen worden. :)

Ik heb nog een paar jongen te koop, waaronder 4 die in de keuken zitten omdat ze net uit het blok waren toen het begon te stormen. Ze lagen drijfnat en verkleumd op de grond dus toen heb ik ze naar binnen gehaald. Ze waren 6 weken oud toen en eten nu zelf.

Een albino split bonte pop
Een cinnamon-opaline bonte pop split witmasker
Een witmasker man split cinnamon, lutino en bont
Een bonte man split cinnamon-opaline witmasker en kans split geelwang.

Omdat ze een paar dagen handvoeding hebben gehad en sindsdien binnen zitten zijn ze perfect om tam te maken :)

Verder staan Bauke en Suprise ook nog te koop en ook Mindy is er nog + een super mooie cinnamon bonte man, split opaline en kans split geelwang :)

•=Bonnie=•

14 oktober 2008, 00:04:09 #1219 Last Edit: 14 oktober 2008, 00:13:03 by -•=Bonnie=•-
Hieronder wat foto's de vier valkjes die ik binnen heb en nog een baasje zoeken :) 7 weken oud en overal al aan gewend dus super makkelijk verder tam te maken. Ze eten helemaal zelfstandig en mogen dus meteen mee  :D

Bonte man split cinnamon-opaline witmasker kans split geelwang

Cinnamon-opaline bonte pop split witmasker met onwijze kuif :)

Witmasker man split lutino, cinnamon en bont

Albino popje split bont

kenay86

wow bonnie, die mag je vrijdag wel weg stoppen hoor, anders stop ik die zo bij de andere 2 in de kooi ;D wat een mooie lieverds zeg :-[

Anke

Hoi Bonnie,
Wat een schatjes :-* :-*
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Manon*

Wat een mooierds zeg, vooral die witmasker man met zijn grijze koppie.... helaas zou ik een overvloed aan mannen krijgen, maar heb wel een zwak voor dat grijze koppie  ;D

Dierenfreackske

Heeeeeel schattig en lief en mooi !!
Grtjs Ann

Patries

hoi bonnie!!

ik denk, laat ik ook eens even een kijkje nemen in je dagboekje!  :D
wat een mooie foto's heb je joh! ehh valkjes natuurlijk! en mooie foto's daarvan dan dus  :-X ;D

Keep on the good work!! ;)

Gr. Patries

bezoek ons Dagboekje eens!

•=Bonnie=•

Hoi allemaal, bedankt voor de reacties weer  :) Ik heb het momenteel super druk dus ben maar weinig op het forum.

Met de jongen van Pim & Roos gaat het erg goed. Gisteren met die hagel maak je je toch even zorgen maar beide ouders zitten dan bij de jongen in het blok.

Het witmaskertje en het bonte popje zijn samen weg gegaan naar een hartstikke leuk tehuis. Dus nu zijn er van de tammere vogels alleen nog het zwaar bonte mannetje split waitmasker en kans split geelwang en het albino popje split bont. Zou leuk zijn als ook zij samen weg zouden kunnen, is een prachtig koppel qua mutaties en splits.  :)

Bonte man split cinnamon-opaline witmasker kans split geelwang

Albino popje split bont

Verder heb ik nog 1 wildkleur mannetje split lutino bronzefallow, 1 cinnamon bonte man split opaline en kans split geelwang en 1 bonte man split cinnamon-opaline witmasker en kans split geelwang. Waarom die bonten er nog steeds zitten is mij trouwens een raadsel maar goed :) Als je zulke grote vluchten hebt als ik en daar in verhouding weinig koppels in hebt zitten vogels (elkaar) niet snel in de weg.

Als de jongen van Pim & Roos het blok uit zijn gaat het hele spul het binnenhok in en wordt het buiten helemaal schoongemaakt. Nieuwe schommels, nieuwe zitstokken en... we moeten iets aan de vloer doen want er blijft steeds water op staan waardoor het een smeerboel wordt in de vluchten waar ook buiten gevoerd wordt.

♥Debby♥

Hoi Bonnie,

nog genoeg plannen dus voor de komende tijd.. Doe jij ieder jaar de voliere zo radicaal verschonen en vernieuwen?

Ik heb eens op je site gekeken maar JEMIG wat een schitterende voliere heb je toch.. echt genieten lijkt me dat!

Fijne zondag verder.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

•=Bonnie=•

Citaat van: ♥Debby♥ op 19 oktober 2008, 17:24:37
Hoi Bonnie,

nog genoeg plannen dus voor de komende tijd.. Doe jij ieder jaar de voliere zo radicaal verschonen en vernieuwen?

Ik heb eens op je site gekeken maar JEMIG wat een schitterende voliere heb je toch.. echt genieten lijkt me dat!

Fijne zondag verder.

Hoi Debby,

Dat is zeker genieten ja :) Ik doe dat inderdaad ieder jaar, dat moet ook wel want mijn buitenvluchten zijn niet helemaal overdekt. De betonvloer wordt dus nat en dat betekend dat er na verloop van tijd groene aanslag op komt.  Omdat de boel niet overdekt is hebben ook de schommels en zitstokken die niet overdekt hangen veel te lijden. Maar ik maak ze zelf van natuurlijk hout en sisal dus dat geeft niet :)

Anke

Hoi Bonnie,
Dat bonte ventje is echt een knapzak :o
Het laatste nestje alweer van dit jaar....
Succes met het schrobben van de volieres!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

*Esther*