-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Bonnie , hele mooie foto's hoor ! Ik heb er echt van genoten , en hele mooie donsjes heb je , al zijn er een paar geplukt , dat komt wel weer aan he , die veren !
Het zijn in ieder geval hele mooie mutatie's .
Hopelijk vind je een goede thuis voor het ene donsje met het pootje en hoef je het niet te lapen inslapen , maar ja
als het niet anders kan , moet je natuurlijk zo'n beslissing nemen , natuurlijk he !  Veel succes met de donsjes alsnog he ! Grtjs Ann



Anke

Booooooooooooooooooooooonie waar ben je ???


Zoek,zoek,zoek ;D


Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ...hoe is het met de donsjes vandaag ? En de koppeltjes ? En met Juul ? Grtjs Ann



trienke

Mist bonnie ook

wacht op een reactie :D

Hoe gaat het verder?

Groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Het gaat hier goed, ik heb het verschrikkelijk druk. Als jullie me hebben moeten dan graag even per gewone mail en niet via het forum, het kost me op dit moment gewoon teveel tijd.  :-\

anke mail me ff, ik heb foto's voor je :)

•=Bonnie=•

26 mei 2008, 00:52:17 #575 Last Edit: 26 mei 2008, 12:15:16 by -•=Bonnie=•-
Allereerst iedereen bedankt voor de leuke reacties op de vorige foto's, hierbij dan maar een nieuwe lading :D

Het is hier razend druk, met mijn werk, privé zaken, 8 papvalkjes en 3 jonge spreeuwen. Vandaar dat het zo af en toe een tijdje kan duren. Maar nu even tijd voor een update want er is heel erg veel gebeurd op valken gebied...  :D

____________________________________________________________




Hun jongen zijn inmiddels geringd, er zijn nog geen wangen te zien maar... ik ga een gokje wagen... :D

Jong 1: cinnamon-opaline-geelwang bonte pop split bronzefallow  ;D
Jong 2: opaline bronzefallow, daar valt verder niet veel te gokken, dat wordt wachten of het een man of een pop is en of hij of zij ook nog bont is.
Jong 3: cinnamon-opaline-geelwang pop split bronzefallow kans split bont
Jong 4: opaline man split cinnamon-geelwang, bronzefallow en kans split bont  :D


Dat maakt dit koppel nog leuker natuurlijk. Ze hebben nog 6 eitjes onder Romeo & Julia waarvan de eerste eerdaags uit zou moeten kunnen komen.

___________________________________________________________



Zij hebben drie jongen, alle drie met zwarte oogjes. Ze liggen onder Jelle en Beauty van wiens eigen legsel niets geworden is. Ben benieuwd of deze jongen het wel redden. Jelle en Beauty zijn er in elk geval heel blij mee en kunnen zo mooi oefenen.

Geen foto's nog want ze zijn pas een paar dagen oud.
___________________________________________________________





Cinnamon-opaline bonte pop split voor witmasker. Echt een enorme dikzak, dit wordt een joekel :) Nog te reserveren.



Bonte man split voor witmasker en kans split geelwang. Sinds een update gooit mijn ftp programma steeds de kleurprofielen van de foto's eruit, maar de jongen van Extran en Extreme zijn vele malen geler dan op de foto. De bonte vlekjes op zijn vleugels is het enige bont dat hij heeft, verder uitsluitend geel  :D Nog te reserveren.


Ze hebben nog een derde jong, dit is een cinnamon-opaline bonte pop, ik kan nog niet zien of het al dan niet een geelwang worden. Heb er nog geen foto's van.

__________________________________________________________



Hier liggen drie eitjes en ze kunnen bevrucht zijn  :D

__________________________________________________________



Jong 1: cinnamon-opaline-lutino pop split witmasker  Nog te reserveren.

Jong 2: witmasker man Nog te reserveren.

Jong 4: witmasker man (jong 3 is een wildkleur, foto was mislukt) Nog te reserveren.

Jong 5: opaline pop split witmasker Nog te reserveren.

Jong 6: cinnamon-opaline witmasker pop. Sja... dit is dus weer een reversed crossover of een crossover  ::) Nog te reserveren.

Jong 7: opaline witmasker pop.

__________________________________________________________




Juul :)


Jong 2

Jong 3, witmasker bonte man split cinnamon en opaline. Nog te reserveren.


Jong 4, cinnamon bonte witmasker pop. Nog te reserveren.


Jong 5, bonte witmasker man split cinnamon en opaline Nog te reserveren.

Met Spastje gaat het redelijk, we weten alleen nog steeds niet  of hij/zij een volwaardig leven zal kunnen hebben.  :-\ Als ik weet dat hij/zij kan en normaal vogelleven kan hebben zal ik weer foto's maken. Als dat zo is blijft Spastje uiteraard bij ons.

__________________________________________________________




Kwibus :)


Jong 2 Nog te reserveren.


Pino :)


Riley :)



Dierenfreackske

Hoi Bonnie , wat een mooie foto's en wat een prachtige donsjes heb  je weer ! Grtjs Ann



Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•

26 mei 2008, 12:09:21 #578 Last Edit: 26 mei 2008, 12:12:55 by -•=Bonnie=•-
@ Caroline en Ann:  ;D

Vooral deze vind ik geweldig  :) Jammer dat je op de verkleinde versie van de foto niet meer kan zien hoe de kleuren echt zijn  >:( in het echt is ie echt kanari geel.

Bonte man met uitsluitend bont waar je het op de foto ziet, split witmasker kanssplit geelwang.  :D :D :D


irma

Citaat van: -•=Bonnie=•- op 26 mei 2008, 12:09:21
@ Caroline en Ann:  ;D

Vooral deze vind ik geweldig  :) Jammer dat je op de verkleinde versie van de foto niet meer kan zien hoe de kleuren echt zijn  >:( in het echt is ie echt kanari geel.

Bonte man met uitsluitend bont waar je het op de foto ziet, split witmasker kanssplit geelwang.  :D :D :D
Hoi Bonnie,

Wauw!! die kleintjes van Extreme en Extran zijn echt supermooi. :o

gr,Irma :)




Gloria en Lujo

Caroline

Ik snap je frustratie .... heb ik hier ook .... knalgele, inderdaad kanariegele jongen en op de foto lijken ze net lutinogeel.  :-\

Ik heb je mailtje gekregen .... denk er even een dagje over en geef je dan antwoord oké??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*~Jeanine~*

Hoi Bonnie,

Hier liep ik ook weer giga achter maar ben weer helemaal bijgelezen.

Super foto's van prachtige valkjes.
Het is echt een genot om naar te kijken :D

Mara

HOi Bonnie

Prachtige valkjes zeg. Echt heel erg mooi!!

Mara

Anke

Hoi Bonnie,
Wat een geweldige foto update!
Je hebt echt prachtige valkjes :-*
Spannend, spanned of er gele wangetjes bij zullen zijn ;D
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

mariejj