-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

*Esther*

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 20 februari 2008, 15:22:55
Ga jij nog naar de beurs?

gr Esther

Weet ik nog niet, ligt er een beetje aan wat de plannen hier zijn, we zijn nogal aan et verbouwen dus in de weekenden vak veel te doen... Jij?

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 20 februari 2008, 15:15:33
Citaat van: Bonnie op 19 februari 2008, 21:25:07

WHOHOOOOOOOOO.... Het eerste ei bij Mork & Mindy is er :D

Vader: Wildkleur / lutino-geelwang
Moeder: Lutino

Mannetjes:
lutino / geelwang
wildkleur / lutino

Popjes:
lutino-geelwang
wildkleur

JOEHOE!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D

;D ;D ;D ;D

*Esther*

Citaat van: Bonnie op 20 februari 2008, 15:30:45
Citaat van: *Esther* op 20 februari 2008, 15:22:55
Ga jij nog naar de beurs?

gr Esther

Weet ik nog niet, ligt er een beetje aan wat de plannen hier zijn, we zijn nogal aan et verbouwen dus in de weekenden vak veel te doen... Jij?

Dan moet ik Niek en Noa ook meenemen, het is altijd zo vol daar...... En ik heb geen zin om de moeite te nemen om oppas te regelen. Ik laat het maar van het moment afhangen. :D

Anke

20 februari 2008, 19:05:13 #139 Last Edit: 20 februari 2008, 19:14:29 by *Anke*
Citaat van: *Anke* op 19 februari 2008, 21:28:44
Hoi Bonnie,
Hieperdepiep hoera!!!!!
Gefeliciteerd!!!!
Oh wat spannend.....
Groetjes Anke

CitaatGoed he? Ik help je mee duimen dat het goed gaat en er iets voor je bij zal zitten... Afhankelijk van wat nr 1 beslist sta je 2e of 3e. Maar goed, het koppel is royaal volwassen en Mindy heeft vorig jaar helemaal geen nestje gehad en Mork maar drie jongen met zijn vorige popje. Ze zijn dus super fit en mogen als ze daar zin in hebben in elk geval een tweede ronde doen. Maar wie weet, heb je het eerste nestje al mazzel :)

*duim,duim,duim* :)

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Mara

Hoi Bonnie

Gefeliciteerd en wat een mooi koppel!!!!

Mara

Anke

Hoi Bonnie,
Ik kwam even gluren of er al een tweede eitje is ;)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: *Esther* op 20 februari 2008, 16:34:12
Dan moet ik Niek en Noa ook meenemen, het is altijd zo vol daar...... En ik heb geen zin om de moeite te nemen om oppas te regelen. Ik laat het maar van het moment afhangen. :D

Haha, net als ik dus :)

Citaat van: Mara op 20 februari 2008, 20:37:34
Hoi Bonnie

Gefeliciteerd en wat een mooi koppel!!!!

Mara

Dank je wel :)

Ik vind ze ook prachtig, ik ben weg van wildkleur mannen en Mork is prachtig van formaat en bouw, Mindy is één van de mooiste lutino's die ik tot nog toe heb gezien... Ben zoooooo benieuwd naar hun jongen... :)

Citaat van: *Anke* op 21 februari 2008, 20:21:53
Hoi Bonnie,
Ik kwam even gluren of er al een tweede eitje is ;)
Groetjes Anke

Hey Anke :)

Het is er misschien wel gezien het eerste eitje eergisteren was maar ik heb niet kunnen kijken. Ze zitten er steeds op, of alleen of samen en omdat ze absoluut niet tam zijn ben ik veel te bang dat ze schrikken en iets stuk trappen als ik het blok open doe. Maar het eerste ei was er gisteren nog en helemaal heel dus dat zag er goed uit, gisteren lag het ook nog af en toe alleen, vandaag helemaal niet meer... Het zou me dus niet verbazen als het tweede ei er al is en ze al zijn gaan broeden.

Anke

Hoi Bonnie,
Je hebt helemaal gelijk hoor, laat ze maar lekker met rust.
En dat je niet kan kijken is alleen maar een goed teken, dan zitten ze dus braaf hun broedsel warm te houden :)
Groetjes Anke

•=Bonnie=•

Jaaaaaaaaaaaaaaaah :)

Ik hoor net een onmiskenbaar geluidje... Mindy zat alleen op stok en Mork in het blok dus hun waren het niet. Deur op een kier en gegluurd... zitten Jelle en Beauty te paren!  ;D

Jelle is een bijna getekende cinnamon opaline bonte man split geelwang, hij heeft 1 bonte stuitveer en is niet symetrisch.

Beauty is een extreem zwaar cinnamon bonte pop, ze heeft 1 bonte staartpen en een bonte stuitveer maar is verder helemaal geel.

Uit dit koppel hoop ik gele zwaar bont, getekend en gele zwartoog te kweken waarvan 50% van de popjes geelwang en 50% van de mannen split geelwang  ;D

Ze krijgen nog geen blok hoor, laat ze maar even oefenen maar ik kan met dit koppel amper wachten.

Vader: cinnamon-opaline-bont / geelwang
Moeder: cinnamon bont

Mannetjes:
cinnamon bont / opaline / geelwang
cinnamon bont / opaline

Popjes:
geelwang-cinnamon-opaline bont
cinnamon-opaline bont

X

Citaat van: *Anke* op 21 februari 2008, 20:48:11
Hoi Bonnie,
Je hebt helemaal gelijk hoor, laat ze maar lekker met rust.
En dat je niet kan kijken is alleen maar een goed teken, dan zitten ze dus braaf hun broedsel warm te houden :)
Groetjes Anke

Ja precies, en de eierpoeplucht is onmiskenbaar dus er zal echt nog wel een eitje bij zijn/komen :)

Anke

Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met het nieuwe koppel!!!
Het gaat goed bij jou hoor ;D
Groetjes Anke

*Esther*

Ik ben ook heeeeel nieuwsgierig naar de popjes uit dit koppel!! :D

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 22 februari 2008, 20:43:53
Hoi Bonnie,
Gefeliciteerd met het nieuwe koppel!!!
Het gaat goed bij jou hoor ;D
Groetjes Anke

Dit is mijn favoriete koppel moet ik bekennen, omdat ik verwacht dat het pennen kijken heel erg spannend gaat worden. Ik ben zooooooooo benieuwd hoe bont ze worden :)

Citaat van: *Esther* op 23 februari 2008, 20:06:06
Ik ben ook heeeeel nieuwsgierig naar de popjes uit dit koppel!! :D

Nou anders ik wel :D Ze zijn nog eens lekker aan de maat ook, Beauty is zelfs echt groot te noemen. Enige wat jammer is is dat ik van de mannen kanssplit geelwang zullen zijn. Maar goed, als ze net zo mooi worden als pa of ma zijn ze ook zonder split mooi. Ik kan in elk geval zien of het mannen of poppen zijn, als er bont genoeg op zit tenminste :)

Dierenfreackske

Hoi Bonnie ..gefeliciteerd met het koppeltje he en hopelijk
komt het goed met de eitjes en nestjes daar ! Grtjs Ann

•=Bonnie=•

Citaat van: Dierenfreackske op 23 februari 2008, 23:01:01
Hoi Bonnie ..gefeliciteerd met het koppeltje he en hopelijk
komt het goed met de eitjes en nestjes daar ! Grtjs Ann

Komt het goed? is er wat mis dan?  ::)