-•=De Grijze Parel 2008=•- ...07-01-2008 R.I.P Bonito...

Gestart door •=Bonnie=•, 19 november 2007, 15:08:29

« vorige - volgende »

Mandy

Hoi Bonnie,

Ik ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal bij jou gaat gebeuren met de kweek, alvast veel succes! :D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

•=Bonnie=•

30 december 2007, 18:30:02 #61 Last Edit: 30 december 2007, 19:31:20 by Bonnie
Citaat van: irma op 28 december 2007, 23:49:26
....nee id dat is zeker onvoorspelbaar :P
Ik vind het zeker bij wat duurdere mutaties zonder van je aankoop en het gooit weer wat roet in je kweekplannen.

gr Irma

Ja dat klopt. Maar goed het hoort er bij :)
Citaat van: Mandy op 30 december 2007, 16:08:26
Hoi Bonnie,

Ik ben benieuwd wat er volgend jaar allemaal bij jou gaat gebeuren met de kweek, alvast veel succes! :D

Nou anders ik wel :)  Lang gaat het niet meer duren, begin februari krijgen Mork & Mindy (Wildkleur split lutino-geelwang x lutino) binnen hun blok. :) De rest zal gewoon moeten wachten op het voorjaar. Ik ben zooooooooooo benieuwd naar hetgeen er uit Jelle & Beauty gaat komen. Ook zij zitten nog altijd samen binnen trouwens. Als ik de blokken buiten ga ophangen mogen zij samen met Pim & Roos in een vlucht. Nu zitten Bauke & Baukje bij hun maar die mogen vanwege de leeftijd van Baukje de eerste ronde nog niet mee doen.

Anke

Hoi Bonnie,
Dan kunnen er  uit Mork en Mindy dus geelwang lutino's uitkomen?
Die vind ik zoooooo mooi ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

Citaat van: *Anke* op 30 december 2007, 18:41:03
Hoi Bonnie,
Dan kunnen er  uit Mork en Mindy dus geelwang lutino's uitkomen?
Die vind ik zoooooo mooi ;D
Groetjes Anke

Dat klopt Anke :)

Lutino-geelwang popjes en lutino mannen split geelwang :)

Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

•=Bonnie=•

•=Bonnie=•

30 december 2007, 19:43:38 #66 Last Edit: 30 december 2007, 20:37:27 by Bonnie
p.s. de koppels en hun berekeningen zoals ik ze verwacht staan inmiddels op mijn site :) Uiteraard is het nog even afwachten of ze elkaar allemaal leuk gaan vinden zoals ik bedacht heb maar ik "stuur" uiteraard nogal in die zin dat ik ze geen keuze geef... dus met wat mazzel komt het helemaal goed ;) Als ze elkaar niet moeten houdt het uiteraard op.

Mara

Hoi Bonnie

Volgens mij is Anke heel hard aan het rekenen geslagen.  ;D

Mara

Caroline

Citaat van: Bonnie op 30 december 2007, 19:43:38
p.s. de koppels en hun berekeningen zoals ik ze verwacht staan inmiddels op mijn site :) Uiteraard is het nog even afwachten of ze elkaar allemaal leuk gaan vinden zoals ik bedacht heb maar ik "stuur" uiteraard nogal in die zin dat ik ze geen keuze geef... dus met wat mazzel komt het helemaal goed ;) Als ze elkaar niet moeten houdt het uiteraard op.

Och, kijk bij mij ......

ik haal de 23 ste een koppel uit elkaar wat al 2 x een nest heeft gehad, en hun laatste jong, 4 dec. geboren, zwaar mismaakten.

Ze hebben werkelijk nog niet één keer naar elkaar geroepen, de pop zit ouderwets te kroelen met haar zus, de man wipte vandaag voor de eerste keer zijn nieuwe vrouw!!!  :o :o Binnen één week.  ::)

Hoezo onze trouwe valkjes.

Ik duim voor je dat het ook bij jou gaat lukken zoals je wenst.

Ik denk niet meer hier te komen dit jaar, dus bij deze alvast een hele fijne jaarwisseling.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Anja

*Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

lynette

Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

*~Jeanine~*

Rianne

Mara