Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...alles ok daar ?
Alles ok met Luna haar pootje nog altijd en hoe is het met Arti
zijn kuren ? Gaat hij nog altijd braaf in de kooi ?
En hoe is het nu met het valkje dat gevonden was ?
Heb je het in een kooi gezet bij jullie of zit het appart
in een andere kamer ? Grtjs Ann

Peggy

Fijn zeg dat het allemaal zo goed gaat bij jullie..watvoor soort mutatie is Krya?
Krya Yoga  ???  heb ik ook nooit v gehoord maar een naam went idd heel snel.  Maare,even voor de duidelijkheid,  ik vind het wel een mooie naam hoor  ;D

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

natacha

Hallo Ann,

Met Arti gaat alles goed, hij heeft toch alweer 3 dagen geen kuren meer gehad. Ik ben echt blij ermee. Nu gaan we weer even proberen zonder hem te laten knippen. Als het zo door gaat moet het wel lukken.
Met de nieuwe valk gaat het ook prima, ik ben gisteren een nieuwe kooi gaan kopen, een groteren dan dat ik had, het is namelijk de bedoeling dat Krya er toch ongeveer 2 maanden in zal zitten tot dat zij bij de andere valkjes mag.
De kooien staan allebei in de woonkamer maar er zit wel ongeveer 2 meter tussen.

Hallo Sharon,
Ja, het is echt tof dat het hier zo goed gaat. Ik hoop wel dat Krya ooit natuurlijk bij Luna en Arti gaat. Want voor 2 kooien heb ik geen plaats. Nu wel nog maar ik denk ook aan de toekomst natuurlijk.

Groetjes
Natacha
Arti, LUna en Krya

natacha

Hallo Peggy,
Ik vond Krya in het begin helemaal geen mooie naam, echt niet, maar omdat ik de andere namen al gekozen had  ;D
Krya lijkt op Arti maar dan een beetje groter en veel lichter, ze heeft ook wel wat pareltjes in haar vleugel, ik zal vanavond eens proberen wat fotos te trekken.

Groetjes
Natacha

Sharon

Hoi Natacha

ik vind het echt ontzettend fijn voor jullie dat het zo goed gaat daar. Met al je valkjes. Jullie zullen ook vast heel erg veel plezier beleven aan de nieuwe Kyra (wat ik ook een hele mooie naam vind. Levi heette eerst ook zo, voordat ik erachter kwam dat het een jongen was  ;))

Het is wel heel slim van je dat je Kyra toch apart houdt van de andere valkjes. Zijn jullie al aan het proberen haar tam te maken?

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

natacha

Hallo Sharon,

Krya is duidelijk al een tam valkje geweest, ze is al uit de kooi geweest en heeft toen de hele tijd bij ons gezeten. Echt op onze schouder en op het hoofd. Ze eet ook trosgiert uit mijn handen maar toch durft ze nog niet opstappen. Ze laat zich wel gemakkelijk nemen en bijt niet.
Ik denk dat het wel allemaal goed gaat komen met Krya, wij zijn er in ieder geval al helemaal weg van.

Groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Natascha ....wat gaaf van Kyra ...
het komt helemaal goed denk ik ! Gelukkig is ze goed
terecht gekomen hoor ! Dat is het belangrijkste he ! Grtjs Ann

Anja

Hoi Natacha,

Fijn te horen dat het goed gaat. En ook met de nieuweling Krya.
Dat gaat zeker helemaal goed komen daar ben ik wel van overtuigd.

Groetjes Anja

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Geweldig dat nieuweling Krya het zo goed doet.
Ik vind het trouwens een hele aparte naam.
Je hoort wel veel Kyra en ik heb Krya nog niet gehoord.

Gelukkig laat Arti zich weer zonder problemen naar de kooi brengen en Luna blijft gewoon een schatje. Heerlijk toch!

Kijk uit naar de foto van Krya.

natacha

Hallo iedereen,

Hier de beloofde fotos. Het is toch echt een prachtige valk. Gisteren is Krya weer los geweest, ze is weer de hele tijd  bij ons gebleven, heeft zelfs tot 2 keer toe een toets uit mijn toetsenbord getrokken  ;D Maar opstappen zit er nog niet in.
Arti had gisteren weer een kuur en daar hebben we wel de hele tijd achteraan moeten gaan maar na  maar 20 minuten had ik hem dan toch te pakken, zonder dat hij naar mij beet.
Luna, tja, wat moet ik daar van zeggen, de liefheid zelve natuurlijk.

Groetjes
Natacha
Arti, Luna en Krya

De beloofde fotos van Krya :

Dierenfreackske

Hoi Natascha .....wat een mooie prachtige valk is het die je vriendin gevonden heeft en wat heeft hij geluk gehad dat ie bij jou terecht kon ! Het is wel jammer van Arti dat hij weer niet in de kooi wou he ! Soms moet je wat geduld hebben met sommigen he zoals bij mij ! Ik heb geen kroelertjes !
Grtjs Ann

Sharon

Hoi Natacha

wat vervelend dat Arti gisteren weer zijn kuren had. Maar gelukkig hoefde je niet al te lang achter hem aan te zitten.

Wat een mooie foto's van Kyra zeg! Het is inderdaad een prachtige valk! Ontzettend mooi hoor! Maarre... zie ik dat nu goed op de foto's: heeft Kyra al een gele kop?

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Je hebt hele mooie foto's neergezet.
Het is een prachtig valkje.

natacha

Hallo iedereen

Gisteren zijn mijn 3 schatjes weer een paar uur vrij geweest en ja, Arti was weer heel braaf. Ik vinddat stoer doen heel schattig maar soms ook vrij irritant, zeker als ik tv kijk en Arti vanop mijn schouder allerlei deuntjes recht in mijn oor fluit  ;D Een echte opschepper.

Krya is ook heel braaf als ze los is, enkel het in de kooi zetten gaat moeilijk omdat ze niet opstapt. Maar ik vind dit geen reden om ze daarom niet uit de kooi te laten. Mijne hond heeft haar gisteren eens goed kunnen besnuffelen  ;D

Hallo Sharon,
ja Krya heeft een geel hoofdje, wel licht geel. Maar ze zit vaak als een kip, daarmee dat ik denk dat het een vrouwtje is, ze is ook heel groot, zelfde grote als Luna, en ze fluit (tot nu toe) nog niets. Hoe oud zij is weet ik ook niet, dat vind ik er wel vervelend aan.

Hallo Ann,
Ja, inderdaad met valkjes moet je veel geduld hebben. Luna laat zich ook niet zo graag kroelen maar ze laat zich wel kusjes geven op haar buikske, zo schattig.

Hallo Jeanine,
Bedankt voor het compliment.

groetjes
Natacha
Arti, Luna en Krya

Sharon

Hoi Natacha

wat heerlijk dat het zo goed gaat zeg! Echt super voor je. Dan kun je echt zo heerlijk van je schatjes genieten als ze lekker tam zijn en zich goed gedragen.

Welk geslacht Kyra ook heeft: het is een prachtig valkje!

Echt fijn voor je meid!

Liefs
Sharon
Hun dagboekje