Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hey Natascha ...hoe is het met Luna haar pootje en
je andere valkje ? Hihi ...ik vind het heel spannend dat haar pootje uit de spalk mag hoor !!! Grtjs Ann

Lauwers

Eerst en vooral:

Prettige Feesten!!!! (beter laat dan nooit  ;) )

Vanwege:
Davina en Stuart
Charlie en Blanche
Kitty

natacha

Hallo iedereen,

Met mijn 2 schatjes gaat het heel goed. Ik moet zelf Luna haar spalkje verwijderen en daar ben ik wel wat zenuwachtig voor hoewel het niet meer is dan voorzichtig lospeuteren.
Arti is precies weer wat braver. Hij gaat nu terug gemakkelijk de kooi in, maar hij jaagt u soms wel weg als ge hem wilt kroelen.

Groetjes
Natacha

En Davina, Stuart, Charlie, Blanche en kitty jullie ook  prettige feestdagen.

Lauwers

Hoi natacha,

2de poging voor post te plaatsen...
Leuk dat de spalk van luna er af mag!!! :)
Sorry dat ik de laatste tijd weinig ben kunnen komen kijken/posten.
Is alles nu goed met haar???

Groetjes,
Davina

natacha

Hallo Davina,

Ja, het gaat heel goed met luna haar poot, ze beweegt hem al en haar tenen zijn ook heel goed, geen zwelling meer, geen verkleuring en ze grijpt zich er heel goed mee vast. Volgende week mag spalk ervan af.

En ik begrijp heel goed dat je niet veel tijd hebt, hier zijn het ook zo een drukke tijden. Druk op het werk en dan al die verplichte bezoeken er nog eens tussen  ;D

Groetjes
Natacha

Sharon

Hoi Natacha,
nou, zo te lezen allemaal positief nieuws hier, fijn zeg. Ik kan me voorstellen dat je het toch wel een beetje eng vindt om het gips van Luna's pootje te verwijderen, maar dat komt vast helemaal goed!
Gelukkig maar dat Arti weer een stuk liever is. Wel jammer dat hij zich nu niet echt meer laat kroelen.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

natacha

Hallo iedereen,

Vandaag heb ik weer geprobeerd om zowel Luna en Arti te douchen. Jammer genoeg vinden ze het tot nu nog niet fijn. Ik heb al met plantenspuit geprobeerd, zelfs al onder de douche zelf, maar niets lukt, ze vliegen zover mogelijk weg van het water  :(
Ik vind het wel spijtig want ik geniet zo van de douchefotos van andere forumleden.
Iemand een tip hoe ik het beter kan aanpakken.

Groetjes
Natacha

Peggy

hoi natacha;  ik heb van anja een douchekop gekregen met een vernevelaar en dat vinden ze werkelijk superrrr terwijl ze daarvoor niet zo'n fan waren vd douche . Is echt de moeite waard om dat uit te proberen.

Nog heel even en dan mag het spalkje er dus vanaf. Wat fijn zeg voor Luna. Super dat het zo goed met haar gaat en dat Arti ook weer wat liever is geworden;  de deugniet  ;)

Gr peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Dierenfreackske

Hey Natascha ...geduld ...alles komt wel ...eerst deed ik heel voorzichtig enkele druppels maar ze kregen er gewoon niet genoeg van !!Nu kijken ze al van ....nee ....niet stoppen !!! Grtjs Ann

Sharon

Hoi Natacha,
wat jammer dat Arti en Luna niet zo fan zijn van het douchen. Ik moet eerlijk toegeven dat Angel dat ook niet echt geweldig vindt hoor. Ik zet haar in het bad neer, en dan zet ik de douchekop aan (die hebben we ook bij het bad, heel erg handig dus)! Ik laat haar nooit heel erg lang badderen hoor, omdat ik weet dat ze het niet zo geweldig vindt. Maar daarna dan wordt ze drooggeföhnt, en daar geniet ze dan wel weer met volle teugen van. Ze vindt het echt heel erg fijn, die warme lucht op haar lijfje en geniet er echt van.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Anja

Sharon

Hun dagboekje

Yvette

lynette