Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

natacha

Dank je Mara voor het compliment  ;D

natacha

Hallo iedereen,

Geweldig nieuws ten huize van Luna en ARti. Luna weegt terug 91 gram, ze is er dus helemaal bovenop. Ze voelt zich nu helemaal thuis. Ze is een echte vreetzak aan het worden  ;D
Met Arti gaat ook alles super. Ze schreeuwt veel minder dan in het begin en speelt constant.
Het speelplankje is ook een succes, zowel voor Luna als voor Arti.

Heel veel groetjes
Natacha

Yvette

Zo zo dat gaat de goeie kant op met Luna en haar gewicht en nu maar hopen dat het zo blijft

♥Debby♥

Hoi natacha,

ik zag ineens je foto in een berichtje en dacht.. HE.. ze heeft er al 2... hahahaha.. Dus je dagboekje opgezocht en zie hier..

2 schitterende valkjes.. gaaf hoor!! blij dat het ondertussen beter gaat! Je hebt dezelfde mutatie's als ik..

en hier is de lutino een papvalkje en diesel niet en dat ging gelijk super samen..

Ga je ze nu al snel bij elkaar plaatsen? overdag ofzo in het weekend.. met een hele nieuwe kooi indeling zal het vast goed gaan.. als ze al samen van een bordje eten dan zit het best snor!

Heel veel geluk met de 2 en ik kom zeker vaker langs hier!

Groetjes Debby, Diesel en Duuk.

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Lauwers

Hoi,

leuk dat ze al overeen kunnen komen :) en dat ze al gewent is bij je.
Blanche deed er ook wat langer over dan Charlie, dus ja, zoals je zei: het ene valkje is het andere niet he :)

Het is ook normaal dat je beetje in paniek geraakt soms als je merkt dat er iets niet oke is met je valkje, heb ik ook al gehad. Het zijn je huisdiertjes he, en daar wil je goed voor zorgen :)

Groetjes,
Davina

natacha

Hallo iedereen,
Ik heb de 2 valkjes nu samen in 1 kooi zitten, toch zolang ik thuis ben en tot nu toe gaat het goed. Arti zit boven te eten en Luna eet vanuit het kommetje op de grond, daar eet ze altijd van. Ze hebben nog totaal niet gepikt of gegromd op elkaar. Ik ga proberen dit overdag vaker te doen.

Groetjes
Natacha

Hallo Yvette, ik ben inderdaad ook heel opgelucht na de slechte start, alles is in zijn plooi gevallen  ;D

Hallo Debby, Diesel en Duuk
Wat fijn dat jullie ook komen piepen in ons dagboekje  :) , ja het gaat snel van 1 naar 2 valkjes. 
Overdag zitten de valkjes dus al samen, en tot nu toe gaat het goed, maar ik hou het goed in de gaten  ;D

Hallo Davina,
Ja, inderdaad, het in paniek slaan is ergens wel normaal, een valk is nu eenmaal ook zo kwetsbaar voor ziektes. Het is ook een deel van het gezin, dus er moet goed voor gezorgd worden  :P

Heel veel groetjes
Natacha
ARti en Luna

Yvette

Wat is dit ontzettend leuk dat je Luna en Arti goed met mekaar kunnen opschieten en ook in 1 kooi
En ga je ook doen als je even van huis  weg gaat?

Anja

Hoi Natacha,

Wat fijn te lezen dat het goed gaat zo samen in de kooi.
Gaat helemaal goed komen zeker weten.

Groetjes Anja

natacha

Hallo,

Luna en Arti zitten nu officieel samen in de kooi en het gaat heel goed, ze hebben ieder hun eigen voederbakske  maar natuurlijk wisselen ze wel eens af  ;D
Pikken doen ze ook totaal niet meer, niets dan goed nieuws dus. En die dierenarts maar zeggen dat het kon zijn dat ze niet samen konden zitten  ::)
Kijk eens hoe snel er vooruitgang  is. Als je ze nu ziet zitten lijkt het alsof  ze altijd bij elkaar gezeten hebben.

groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hey ...wat leuk dat ze nu ook overdag samen zitten en
het is zo leuk voor ze !!Wacht maar tot ze een paar weken samen zijn !!! Je zal echt verstelt staan dat ze elkaar niet kunnen missen hoor !!! Grtjs Ann

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Dat is zeker super nieuws. Geweldig dat ze elkaar niet pikken. Zo zie je maar hoe snel het toch allemaal is goed gekomen.

Groetjes,
Jeanine.

natacha

Hallo iedereen,

Het gaat nog steeds geweldig met mijn valkjes, gelukkig maar.
Ze staan nu jammer genoeg wel tot zondag boven.  Er is een vriend komen logeren met zijn hond, maar die hond reageert nogal hevig naar de vogels dus heb ik de voliere nu wel naar boven gedragen. Ben wel al lekker boven bij ze gaan kroelen. Zalig gewoon.

Groetjes
Natacha

Yvette

Wat vind ik dat ontzettend fijn voor je
Maar de hond is wel heel erg jammer en ik geef je heel groot gelijk dat je vallkjes naar boven hebt gedaan voor het geval dat.........

*Manon*

Hoi Natacha,

Zo zie je maar dat je er met wat geduld echt wel komt ;D
En laat die dierenarts maar praten, volgens mij kunnen valkjes over het algemeen heel goed met elkaar overweg, dat zie je nu maar weer.
Ik vind het heel fijn dat het nu zo goed gaat met ze en dat Luna weer op gewicht is en als ze nu zo dooreet, dan komt er vast nog wel wat grammetjes bij ;D
Geweldig nieuws!

Groetjes Manon

natacha

Hallo iedereen,

Ik heb heel slecht nieuws in verband met Luna, en het ergste nog is dat het onze schuld is.
Ik moest werken dus was pas om 22 uur terug, eenmaal boven liet ik de vogels nog even rondvliegen. Er stond een kast open en Luna was op die kast gaan zitten. Mijn vriendin had dit echter niet gezien en deed de kast dicht waardoor haar poot ertussen zat. Ocharme Luna, ze piepte het uit. Haar pootje zat verdrongen en daarom heb ik meteen de dierenarts van wacht gebeld. Ze zijn van 23 uur tot 2 uur bezig geweest met Luna, fotos genomen, pijnmedicatie toegediend, antibiotica gegeven en been gespalkt. Het is jammer genoeg niet zeker dat Luna het gaat halen. Ik vind dit zo erg. We moeten haar tot donderdag antibiotica geven en pijnstilling, dan hebben we terug afspraak om te kijken onder de fotos wat van het pootje aan het worden is en dan moeten we beslissen of we verder behandelen of dat we hem laten inslapen.
Mijn vriendin en ik voelen ons zo superschuldig. Gisteren heb ik niets geslapen, ik heb Luna bij ons in de slaapkamer gezet dus ben de hele tijd gaan kijken. Ze eet wel goed maar het is zo zielig om te zien. Ik ben zo bang dat ik ze kwijtraak, en dat door onze stomme fout. Ik moet straks gaan werken en voel me er niet toe in staat, als ik er maar aan denk dan kan ik mijn tranen niet bedwingen, het zal fijn werken worden.

Groetjes
Natacha