Dagboek van Arti, Luna, Krya en Pareltje (nieuwe fotos)

Gestart door natacha, 13 november 2007, 10:43:18

« vorige - volgende »

♥Debby♥

Och Natacha, wat zul je geschrokken zijn.. een ongelukje zit in een heel klein hoekje meid... al kan ik me wel voorstellen dat je je schuldig voelt maar je doet dit niet express.. jullie konden hier ook niets aan doen..

Ik hoop dat Luna zich er door slaat en dat alles er dinsdag goed uitziet..

Veel sterkte!!

ik brand een kaarsje voor luna..

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Gerda

Hoi Natacha,

Wat een akelig nieuws over Luna, maar het was een ongelukje!
Natuurlijk zeg je achteraf: wat dom! Maar dit soort dingen gebueren. En het kan ons allemaal overkomen!

Ik hoop voor jullie en Luna, dat ze weer helemaal opknapt!

Heel veel sterkte!!
Liefs, Gerda

Yvette

Heel veel sterkte ermee
En ik hoop voor Luna dat hij helemaal bovenop komt
Maar ik ben met vorige sprekers eens dat een ongelukje was en dat je ergens niets aan kunt doen en met dit soort dingen denken we altijd achteraf wat dom van me

Nogmaals heel veel sterkte

Anja

Hoi Natacha,

Wat een nare ervaring meid. Het zijn dingen die idd gebeuren en achteraf zeggen we wat stom. Iedereen heeft wel zoites mee gemaakt maar dat maakt jou verdriet en schuldgevoel er niet minder om.

Heel veel sterkte en ik hoop dat Luna het gaat redden. Ook hier brand een kaarsje voor jullie.

groetjes Anja

Dierenfreackske

o JEETJE ....WAT LEES IK HIER !!  Ik brand een kaarsje voor Luna !! Ze moet er doorkomen !!! Het kan !! Wiske heeft indertijd ook iets vreselijk meegemaakt en dacht ook dat ze ging doodgaan maar ze heeft het echt gehaald dus kop op !!
Het komt goed !! In geloven en je hebt de DAgebeld die antibiotica heeft gegeven enzo dus !! Misschien druivensuiker in het water doen en bakjes bij haar hangen zodat ze niet hoeft te klauteren !! Had dat ook gedaan en het help voor haar pootje te sparen hoor !! Kop op !! Ze zal het halen !!
Niet opgeven he en het is niet jouw schuld !!! Echt niet !!!
Grtjs Ann

Mara

Hoi Natacha

Wat een vreselijk nieuws over Luna maar het was een ongeluk....ik hoop dat ze het gaat redden. Heel veel sterkte en het kaarsje brandt hier ook.

Mara

Sharon

Hoi Natacha,
ooooh nee... wat erg nu  :(
Hè, wat is dat  :censuur zeg, dat dat moest gebeuren. Maar net wat iedereen al heeft gezegd: jullie konden er echt niets aan doen, het was een ongelukje. Maar ik kan me heel goed voorstellen dat je het jezelf echt kwalijk neemt op het moment en jezelf dus echt wel voor je kop kunt slaan.

Ik hoop echt voor jullie en Luna en Arti dat ze er weer bovenop komt. Ik zou idd ook proberen om eten en drinken zo dicht mogelijk bij haar in de buurt te hangen/ zetten, zodat ze zo min mogelijk hoeft te bewegen.
En idd, een beetje suikerwater is geen slecht idee, daar knappen ze vaak heel erg van op na zoiets.

Heel veel sterkte!!

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1

♥Debby♥

Ben heel benieuwd hoe het met Luna is.. alles goed Natacha?

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

ManjaV

Hoi Natacha,

Ik lees nu net je berichtje over Luna. Wat vreselijk meid, ik leef harstikke met jou en je vriendin mee. Een ongeluk zit in een klein hoekje, en dat is maar al te waar, want door mijn toedoen kwam mijn liefste valkje met zijn kopje tussen de deur terecht, en heeft dit niet overleeft. En ook al was het een bizar ongeluk, je voelt je toch schuldig. Ik begrijp dus helemaal hoe jullie je voelen.
Belangrijker: hoe gaat het nu met Luna? Denk je dat ze het gaat redden? Als ik het goed begrijp, heeft ze een gebroken pootje? Maar daar hoeven ze toch niet dood aan te gaan? Ik ben heel benieuwd wat je laatste nieuws is m.b.t. Luna.
Heel veel sterkte and Luna will be in my prayers!

Groetjes,
Manja

MIKKI, MIJN EERSTE VALKJE...

Geboren 072005 / bij mij 092005 / afscheid 02092007 "Altijd in mijn gedachten"

Bezoek ook mijn website: www.everyoneweb.com/HobbykwekerijMikki

natacha

Hallo iedereen,
Dank je voor jullie lieve woorden, dat doet echt goed. Met Luna gaat het vrij goed hoewel ze minder eet. Ik heb het eten en het drinken inderdaad op de grond staan, maar ik merk dat Luna nu bijna constant op stok zit  :o.
Ze zet haar pootje vrij goed hoewel ze duidelijk last heeft van de spalk. Ik heb wel het gevoel dat ze haar tenen niet kan bewegen. Juist zat ze op mijn vinger met beide voetjes errond, die niet gekweste zat stevig rond de vinger, de gekwetste heel los er rond. Ze kan op de stok ook zijdelings bewegen door eerst haar gekwetst pootje op te schuiven en dan het andere. Dit zijn toch goede tekens hee?

Ik vind wel dat Luna een hele flinke valk is, wat ze daar bij de dierenarst heeft doorstaan, die foto en dat laten spalken dat moet pijnlijk geweest zijn maar ze heeft niet gebeten en zich redelijk rustig gehouden. Ze had wel pijnmedicatie ervoor gekregen.
Nu geef ik ze nog iedere dag slaapmedicatie en antibiotica, deze neemt ze ook gemakkelijk in.
Ik zie het alweer allemaal zitten.

Hallo ManjaV
Luna haar pootje is niet alleen gebroken maar er is een bot ook verplaatst, dus ze moet echt het pootje stilhouden om het te kunnen laten aangroeien, en dat is juist het moeilijke bij een vogel.

Groetjes
Natacha

Sharon

Hoi Natacha,
hoe gaat het nu met jullie daar? Alweer een beetje bekomen van de schrik?

Ik ben blij om te horen dat het met Luna toch vrij goed gaat, naar omstandigheden.
Dat ze toch nog op stok wilt zitten, is wel een goed teken hoor. Eigenlijk zitten alleen valkjes die echt heel ziek zijn op de grond. (En daar bedoel ik natuurlijk niet het even scharrelen op de bodem van de kooi mee).
Het zal in het begin toch wel wennen voor haar zijn, dat ze nu haar pootje niet goed kan gebruiken. Maar dat komt vast wel goed hoor meid. Ze kan tenminste nog gewoon goed zitten op stok en op vingers, dus dat is echt heel goed hoor meid!

Wat goed van Luna dat ze zich zo goed heeft gehouden tijdens de onderzoeken en nare dingen die gedaan moesten worden. Knap van d'r.

Ik ben blij om te horen dat je er nu toch weer positief tegenaan kijkt!

Ik hoop echt voor haar en jullie dat haar pootje goed zal genezen.

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

Dierenfreackske

Hoi Natascha ...je Luna slaat zich er wel doorheen .....ze krijgt goede verzorging he !!! En een vechtertje he !!!
Grtjs en hopelijk wordt ze snel weer beter !!Ann

Sharon

Hoi Natacha,
hoe gaat het vandaag met Luna? Voelt ze zich alweer ietsje beter? Ik hoop het wel hoor. Dat ze maar snel beter mag worden.
Met Arti ook nog alles in orde?

Liefs
Sharon
Hun dagboekje

*~Jeanine~*

Hoi Natacha,

Wat erg wat er is gebeurt. Maar jullie moeten jezelf niks verwijten. Een ongelukje zit in een klein hoekje.
Ik hoop dat Luna zich er doorheen vecht.
Heel veel sterkte meid.

Groetjes,
Jeanine.

lola

jeetje joh wat een naar bericht!

geef de moet niet op hoor! en het is echt niet jou fout!

groetjes Nicole
Nicole's beestenboel